Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:23

*Foetsie*

Let niet op mijn lelijke kop, het gaat even om het idee. In het echt is het nog roder, maar goed een BB can't capture it all. smile Gelieve niet quoten, want als iedereen het heeft gezien haal ik het weer offline.


Laatst aangepast door Isa op za 4 dec 2010 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Jeanette vr 3 dec 2010 - 8:25

Wat was eerst je kleur eigenlijk? Deze kleur staat je goed. Het is een mooie warme kleur.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:28

Jeanette schreef:Wat was eerst je kleur eigenlijk? Deze kleur staat je goed. Het is een mooie warme kleur.

Een foto van een paar maanden geleden, toen ik voor het eerst mijn haar eraf knipte;

*Foetsie*

Voor degenen die zich afvragen waarom ik het zo kort heb geknipt; Ik heb geen opgeschoren bob meer, maar alles is nu één lengte. Van hieruit wil ik het weer lang laten groeien. Maar ik wil het rode graag behouden, want ik vind het mooi. smile


Laatst aangepast door Isa op za 4 dec 2010 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Jeanette vr 3 dec 2010 - 8:29

Oke donkerder. Het staat je allebei goed trouwens!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:41

Dank! Ik was na 8 jaar echt toe aan iets nieuws. En ik ben rossig in het gezicht, niet te zien met BB-cam en webcam, en dus past dit beter bij mijn echte huidskleur. Nu moet ik mijn make-up nog aanpassen, ramp! Ik gebruik namelijk al 8 jaar hetzelfde, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:42

Ik vind je dat lichtere veel beter staan maar ik vind het wel een beetje te rood voor je gezicht. Waarom wil je het weer laten groeien dan? Bevalt het niet meer zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 8:52

Purple schreef:Ik vind je dat lichtere veel beter staan maar ik vind het wel een beetje te rood voor je gezicht. Waarom wil je het weer laten groeien dan? Bevalt het niet meer zo?

Zes maanden geleden heb ik gekozen voor een opgeschoren bob. In de nek opgeschoren en dan in een punt naar voren lopend. Ik heb 'helaas' krullen en heb nooit een vaste kapper gehad (omdat ik er niet om durfde te vragen), dus de keer dat ik er weer kwam, werd mijn kapsel verknipt. Nu heb ik er dus voor gekozen een vaste kapper te hebben (omdat de baas zei dat ik moest vragen om hetgeen ik wilde), degene van het eerste kapsel, en om een makkelijk kapsel te kiezen. Eén lengte. Mocht mijn vaste en beste kapper er niet zijn, dan kan een ander ook de punten knippen.

Als het echter weer tien cm is gegroeid, dan gaan we een nieuw kapsel uitproberen. Very Happy De kleur is echt rood, maar ik ben even hun proefkonijn. Very Happy En ik ben nu eenmaal iemand van extremen. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:15


Heb je teveel bewogen ofzo? Mijn bb maakt veel mooiere en scherpere foto's angel
Ik vind het zeker een verbetering na dat zwarte, maar vind het muah. Ik denk dat het caramel wat mensen je aanraadde je veel mooier had gestaan. Dit is nog vrij hard. Caramel maakt je gezicht was zachter denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 11:17

Jen_ schreef:
Heb je teveel bewogen ofzo? Mijn bb maakt veel mooiere en scherpere foto's angel
Ik vind het zeker een verbetering na dat zwarte, maar vind het muah. Ik denk dat het caramel wat mensen je aanraadde je veel mooier had gestaan. Dit is nog vrij hard. Caramel maakt je gezicht was zachter denk ik.

Op het werk zijn mijn bijnamen Tiranda en Piranha, dus ehmz... Lieflijk hoef ik niet te zijn :P Niet voor de omgeving... Very Happy Maar ik snap wat je bedoelt. Dit is even een test. Want ik probeer nu even een product uit, de naam staat hierboven, en we gaan gewoon verder met het product, maar dan met andere kleur. Ik wilde gewoon zo graag als redhead 2011 in, dan is dit gewoon even goed. Maar ik snap je wel! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 11:23

Ik vind de kleur wel mooi, maar ik denk persoonlijk dat langer haar je mooier staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 12:04

Brennuss schreef:Ik vind de kleur wel mooi, maar ik denk persoonlijk dat langer haar je mooier staat.

Sowieso! Ik vind dit echt even kut. Maar ik moet even door de zure appel heen bijten. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Lotus vr 3 dec 2010 - 21:09

Mooie kleur! Ik heb een jaar geleden ook ongeveer die kleur gehad. Vond het alleen zoveel gedoe om het iedere keer weer bij te werken, want het groeide zo snel uit. Ik heb het nu dus weer bijna in mijn eigen kleur (dat is ook al zo lastig met rood geverfd haar). Maar het staat je goed!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  TNMN vr 3 dec 2010 - 22:22

Ik ben het wel met Jen eens, ik denk dat bruin je gezichtje wat zachter maakt. Het rode maakt je gezicht wat harder (en haalt het rode in je huid naar boven), maar het staat helemaal niet slecht. Ben benieuwd hoe lang haar je staat!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:18

Ik vind de kleur nog steeds te hard voor je gezicht. Het maakt het zo nep naar mijn idee. Maar leuk dat je eindelijk iets anders probeert Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 23:50

Leuk, om zoveel verschillende meningen te lezen. smile Toch jammer dat niet iedereen het top vindt. Maar goed, zoveel mensen, dus zoveel meningen. smile

Momenteel is het echt een nepkleur. Maar dat komt ook deels door de blondering, want ze hebben mijn haar met 9% ontkleurt. Zelf wil ik wel rood blijven, maar dan een natuurlijke rode kleur. Ik ben voor nu tevreden met de kleur, puur en alleen al omdat het na 8 jaar eindelijk iets anders is. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Oasis za 4 dec 2010 - 10:52

Jammer dat ik de foto gemist heb, ik vind rood ook zo'n mooie haarkleur!
Hoe heet de kleur?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 10:59

IrmaLaPoes schreef:Jammer dat ik de foto gemist heb, ik vind rood ook zo'n mooie haarkleur!
Hoe heet de kleur?

De kleur heet heel spannend.... R. van Elumen. Een kleurlijn van Goldwell. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Oasis za 4 dec 2010 - 11:03

Isa schreef:
IrmaLaPoes schreef:Jammer dat ik de foto gemist heb, ik vind rood ook zo'n mooie haarkleur!
Hoe heet de kleur?

De kleur heet heel spannend.... R. van Elumen. Een kleurlijn van Goldwell. smile

Lol oke, zegt me niets :P. Zal even googlen! Wil zelf binnenkort ook naar de kapper en was aan een roodtint aan het denken, vandaar de vraag.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 11:22

IrmaLaPoes schreef:
Isa schreef:
IrmaLaPoes schreef:Jammer dat ik de foto gemist heb, ik vind rood ook zo'n mooie haarkleur!
Hoe heet de kleur?

De kleur heet heel spannend.... R. van Elumen. Een kleurlijn van Goldwell. smile

Lol oke, zegt me niets :P. Zal even googlen! Wil zelf binnenkort ook naar de kapper en was aan een roodtint aan het denken, vandaar de vraag.

Het is een splinternieuw product. Ik was de eerste klant waarop ze het op uitprobeerden. En ze verbaasden zich erover hoe snel het pakte. Probleem met Elumen is dat het direct intrekt. Dus niet alleen op het haar, maar ook op handen, gezicht, oren etc. En ook kappers knoeien wel eens, dus je wilt niet weten hoe ze gisteren met watten en water bezig waren om mij weer schoon te krijgen. Op een gegeven momemt liep de baas van het salon langs en ik zei:"***, ik heb een rood oortje!" Waarop hij zei:"Dan moet ik hem er maar afsnijden". Nog geen minuut later stond hij met een watje mijn oor te deppen, toen liep het mijn bh in (:S) en deppen dat hij kon haha. :P Verschrikkelijk! Maar de kleur is fantastisch, althans dat is mijn mening.

Hieronder nog even de foto;
*Foetsie*
(In het echt is het roder)


Laatst aangepast door Isa op za 4 dec 2010 - 11:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Oasis za 4 dec 2010 - 11:42

Haha wat een verhaal! Maar wel een erg mooi resultaat hoor! Rood is altijd moeilijk op de foto te krijgen trouwens, de kleur krijg je er nooit op zoals ie echt is. Hmm nu krijg ik de kriebels naar de kapper te gaan haha.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 11:48

Elumen van Goldwell bestaat al jaren toch? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 11:51

Purple schreef:Elumen van Goldwell bestaat al jaren toch? Very Happy

Kijk, dat weet ik niet. smile En dat boeit mij ook niet. Het is sowieso niet discussiewaardig. Wink

Het was een bepaalde nieuwe techniek waar de kapsters van *** speciaal voor op cursus zijn geweest. Hij liet mij ook een nieuwe kleurkaart zien. En het is nu aanbrengen met een kam, en ook heel onhandig met een kam uitkammen.

@Irmalapoes; Foto als je bent geweest? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 20:57

Als je het niet weet, waarom zeg je het dan? Ze bedoelt het vast niet als discussie maar wijst je op iets dat niet helemaal klopt in je verhaal Wink. Wordt de kleur overigens nog iets minder wellicht na het wassen? Misschien dat dat harde er dan wel vanaf gaat Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 23:18

Mag ik ook nog een foto zien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 23:33

Marin schreef:Mag ik ook nog een foto zien?

*Foetsie*

Lagom; Misschien kwam het er harder uit dan ik bedoelde. Het product mag dan jaren bestaan, dat geloof ik van harte, de techniek en deze kleurlijn is nieuw. En ja, ik was er nog iets uit qua kleur, maar veel zal het niet zijn.


Laatst aangepast door Isa op za 4 dec 2010 - 23:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :) Empty Re: Nieuw Kapsel, na 8 jaar eindelijk een nieuwe kleur :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum