Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij hebben het huis toegewezen gekregen!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wij hebben het huis toegewezen gekregen!! Empty Wij hebben het huis toegewezen gekregen!!

Bericht  Dennenappel vr 3 dec 2010 - 4:06

cheers Very Happy cheers

De laatste week had ik hier al een paar keer laten vallen dat ik heeeeeeeeel erg hoopte dat wij een bepaalde woning toegewezen zouden krijgen en dat is dus gebeurd!

Heerlijk, weg hier uit dit appartement en naar een woning toe! Wij krijgen volgende week de sleutel al, echt super snel! Er moet best wat aan gedaan worden, er ligt geen vloer in en veel muren moeten gedaan worden. Tevens staat er alleen een aanrechtblok,waardoor daar ook het nodige gedaan en geregeld moet worden.

Ik ben er echt super blij mee!

Wij verhuizen tevens naar een andere provincie, waardoor het echt compleet 'nieuw' en anders voor ons wordt.

Vanmiddag alvast de boeken ingepakt en de boekenkasten uit elkaar gehaald. Een deel kunnen wij dan volgende week daar al heen brengen (en hebben wij weer lege dozen/kratten gezien boeken gemakkelijk weg te zetten zijn tijdelijk).

Whoej, een mooi en druk einde zo op het jaar :rendeer:
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij hebben het huis toegewezen gekregen!! Empty Re: Wij hebben het huis toegewezen gekregen!!

Bericht  Schaapke vr 3 dec 2010 - 4:22

Gefeliciteerd! Wat super!

Wat je al schrijft inderdaad: dan krijg je het nog druk zo voor het einde van het jaar, maaarrrr dan heb je wel het huisje wat je heel graag wilde.

Geniet er van! Show je binnenkort wat foto's?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij hebben het huis toegewezen gekregen!! Empty Re: Wij hebben het huis toegewezen gekregen!!

Bericht  Dennenappel vr 3 dec 2010 - 5:42

Ja, zeker druk!

Ik moet juist op een weekend na, alle weekenden werken. Verder daarnaast alleen al in de familie 6 verjaardagen..

De huidige huur stopt per 31dec. opzich fijn want dan hebben wij niet zo lang last van dubbele huur. Alleen moet het dus wel snel gebeuren!
Wij willen zo snel mogelijk over, omdat je dan gemakkelijker kan klussen (anders nogal veel gereis heen en weer).

Vanavond een koelvriescombinatie, wasmachine en een gasfornuis met oven kopen (zaten nu in het huis en moeten hier blijven). Ook laminaat bestellen, wat mijn oom gelukkig volgende week ophaalt en bij ons brengt (via een outlet online, scheelt weer in kosten en heb je toch erg mooi kwalitatief laminaat).

Ik denk dat ik wel foto's wil posten ervan. Ik ben het liefst anoniem hier, maar het is ook weer zo leuk om foto's ervan te posten. Lastig dus smile.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij hebben het huis toegewezen gekregen!! Empty Re: Wij hebben het huis toegewezen gekregen!!

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:23

Ooooh leuk! Gefeliciteerd! Very Happy En succes met verhuizen/klussen, ben benieuwd naar de foto's

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wij hebben het huis toegewezen gekregen!! Empty Re: Wij hebben het huis toegewezen gekregen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum