Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

+4
VeryCherry
Annemie
Susan
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Mida4you wo 16 maa 2011 - 6:46

Onze kleine meid is ruim 7 maanden en kan al zelf zitten! Ik vindt het zo mooi om te zien! Ze vindt het zelf ook erg leuk, zo kan ze alles overzien haha. Zo af en toe wankelt ze en valt ze om. Alleen heb ik het idee dat ze er op tijd bij is Wink Daarom mijn vraag wanneer jullie baby zelfstandig kon zitten.

Ze is nu ook al zover dat ze bijna kan kruipen, haar beentjes willen alleen weet ze nog niet wat ze met haar armpjes moet doen Very Happy Haar beentjes hurkt ze al omhoog zeg maar. Ook zo lief om te zien.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Susan wo 16 maa 2011 - 6:50

Allebei zo rond de 9 maanden, toen konden ze trouwens al kruipen, zich optrekken en rond de tafel lopen. Ze gingen toen ook zelf zitten, ik heb ze vrijwel nooit op hun kont op de grond gezet, daar hadden ze ook niet echt behoefte aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:01

mijn dochter kon met 6 maanden zelf blijven zitten. Ze kan nog niet zelf gaan zitten. Liggen wil ze (op het spelen 's ochtends direct na het wakker worden in de box na) absoluut niet meer, dan krijst ze alles bij elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:22

Hier kan meneer sinds 2 weken zitten smile nog niet onwijs lang achter elkaar maar het gaat steeds een beetje beter, hij vind het geweldig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Annemie wo 16 maa 2011 - 7:42

Ons zoontje van bijna 9 maanden kan een beetje zitten, maar nog niet zelf, hij kan ook nog niet kruipen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  VeryCherry wo 16 maa 2011 - 7:47

Met 4,5 maand kon mijn zoontje zelf zitten. Vond ik alleen niet zo leuk, want hij wilde absoluut niet meer liggen toen hij het trucje doorhad.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:48

H was 8½ maand toen ze uit zichzelf ging zitten.
Voor die tijd hing ze vaak op 1 bil maar ik heb haar nooit zelf zittend neer gezet.
Diezelfde week is ze gaan kruipen.

Zodra ze zich op kon trekken (met 9½ maand) hoefde ik haar ook niet neer te zetten, ze liet zich dan zelf op haar billen zakken.
Idem dito toen ze begon te stappen langs de bank e.d. en ook nu ze los loopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:42

N. kon met een maand of 5 zitten, I. met een maand of 6.
Zelf gaan zitten kan N. sinds ze 7,5 maand was, I. was 8 maand toen hij het zelf kon.
N. kruipt sinds 7,5 maand en teigerde sinds 5-5,5 maand.
I. kruipt nog niet, hij sleept zichzelf als een zeehond naar voren (sinds 6,5 maand ongeveer) Laughing maar loopt al wel een rondje langs de tafel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:55

Wat vroeg allemaal zeg. S.enna kon met 9 maanden zitten en M.ara met 11 maanden, als ik haar zelg weg zet. Kruipen kan ze nog lang niet en aan de tafel staan al helemaal niet maar ik ben al blij dat ze kan zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Nieuw foto topic.

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:56

-

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:59

Lynn zat 2 weken geleden zelfstandig zonder haar handen ergens aan vast te houden. Dit was toen ze 7 maanden was. Hier een snelle tante want mevrouw kruipt al een maand, tijgerde daarvoor al een paar weken...
Verder gaat ze sinds zondag zelf staan in de box of tegen de tafel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Monnie wo 16 maa 2011 - 10:35

N.oah kan wel eventjes alleen zitten als ik hem zo neerzet. Maar is wel vrij snel weer uit balans en valt dan om.
@petra: L.ynn is zeker snel zeg! Al staan zeg, jeetje!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 21:10

Met 7,5 maand ging die zelf zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 0:28

met ruim 8 maanden ging hij zelfstandig zitten en 10 dagen erna stond hij in de box en stapte al rondjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Thunder do 17 maa 2011 - 1:10

De jongste ging zelf zitten met 11-12 maanden, kruipen met 14 maanden en staan aan tafel met 16 maanden. De oudste was overal wat vlotter mee.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  sheila123 do 17 maa 2011 - 1:31

Vlak voor haar eerste verjaardag kon ze zelfstandig gaan zitten.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 4:41

Laurientje85 schreef:met ruim 8 maanden ging hij zelfstandig zitten en 10 dagen erna stond hij in de box en stapte al rondjes!

nee ik was mis, heb het net nog even opgezocht, hij ging met 9 maanden en 3 weken zelfstandig zitten, wel 10 dagen erna staan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  -Ieniemienie- do 17 maa 2011 - 7:56

Onze dochter ging zelfstandig zitten toen ze een jaar was.
Ik heb haar nooit zelf zittend neergezet. Dit is niet zo goed voor de ontwikkeling, als je boekjes, cb, en inet mag geloven.
Ikzelf geloof er wel in, en heb haar dus nooit zittend neegezet, maar gewacht tot ze die ontwikkeling zelf maakte.
Ze zat dus wat later als gemiddeld, maar deed het wel op eigen kracht smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 9:38

Ik heb ze idd ook nooit zelf in zithouding gezet. De eerste maanden dat ze konden zitten gingen ze in de wipper en kinderwagen zitten door zelf omhoog te komen tot zitstand.

Met het echt zelf gaan zitten met 7,5 en 8 maand, daarmee bedoel ik vanaf de grond of op de bank vanuit het op de buik liggen spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten?? Empty Re: Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum