Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fotos afdrukken/fotoboek

+5
Mamasapje
Liadan
Meeko
mirrie
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  duckie ma 14 maa 2011 - 23:00

laten jullie veel fotos van je kindje afdrukken? ik maak graag best veel fotos van mn dochter maar druk eigenlijk nog heel weinig af. mn moeder heeft al n half scrapboek van haar af en ik heb 1 foto toevallig zo los in de kamer staan. nu net een paar besteld voor in 1 lijstje maar verder niet echt veel.
laten jullie vaak fotos afdrukken? of maken jullie veel fotoboeken?

heb hier nog een bon liggen voor een gratis fotoboekje (moet voor t eind van de maand) denk dat ik die wel ga maken
maar moet het dan eigenlijk wel bij gaan houden....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  mirrie ma 14 maa 2011 - 23:05

ik maak 1x in de zoveel tijd een fotoboek. op babyinfo.nl (is van wijjongeouders) niet duur en goede kwaliteit. ook sla je je foto´s daar in een webalbum op dus raak je ze ook niet kwijt als je computer eens crashed. veel langer houdbaar dan als je foto's afdrukt.
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Meeko di 15 maa 2011 - 0:32

Het eerste jaar liet ik alles afdrukken. Maar dat was zo ontzettend veel dat t niet leuk meer was. Nu maak ik van elk jaar een foto album via internet. Vind ik mooier ook en neemt minder ruimte in.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Liadan di 15 maa 2011 - 0:44

Van Yara hebben we nu 4 fotoalbums (grote van 30x30 van tnt) en die gaan tot september afgelopen jaar.
Ik doe de foto's digitaal in een fotoalbum en laat ze dan afdrukken. Verder heeft ze ook een ikke-album, heb ik een fotoalbum met foto's uit de kraamweek en ik laat af en toe een klein fotoalbum afdrukken die ik mee kan nemen in mijn tas.
Ik vind het ook belangrijk dat ik mijn dochter die albums later mee kan geven, ze kan zo een groot deel van haar jeugd terugkijken. (en ik vind het zelf ook erg leuk om terug te zien).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 0:44

Ik ben ook aan het scrappen geslagen.
Haat eerste boek helaas niet. Dat vind ik nu wel jammer maar goed.

Ik plak alles in. Als zij straks groter is zal dat waarschijnlijk niet of nauwelijks nog bestaan dus ik vind het wel leuk.

Ik heb nu nog ongeveer 500 foto's liggen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 0:46

wij hebben bij de geboorte een insteekalbum gekregen, ik druk elke maand de mooiste foto's af en die doen we daar in. Verder hou ik het eerste jaar een babyblog bij en na dat eerste jaar wil ik dat ook verzamelen in een album.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Mamasapje di 15 maa 2011 - 1:20

Ik ben echt een slechte moeder geloof ik... ik heb van de oudste 2 wel albums met alle kaarten die we hebben ontvangen voor de zwangerschap/ geboorte.

Ook heb ik van de oudste een album van de eerste week en van de 2e een half album ( moet de rest nog inplakken)

Van de jongste hebben wij nog niets af laten drukken.. zelfs staat er geen foto van hem in huis afgedrukt ( wel digitaal fotolijstje)..

Ik wil uiteraard wel albums maken maar door een gecrashte laptop moet ik alles reorganiseren nog en wil ik per jaar een album maken. Mijn plan is om hiervoor binnenkort een week vrij voor de nemen en dan ga ik daaraan werken..Ik begin dan bij de oudste, daar moet ik er 4 voor maken Wink Ik vind die programma's zo lang duren altijd om die albums te maken..

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 2:41

Hier nu gelukkig bij qua foto's plakken tot begin dit jaar.
Voordeel van niet zo mobiel zijn. De jongens hebben de eerste jaren een eigen boek.
Fotoalbum met bestelde foto's. Vanaf 2011 wil ik nu elk jaar gewoon 1 boek bestellen.
wel straks voor de kleine meid eerst een apart boek. Maar heb zo en zo ook nog een scrapboek liggen voor haar en de rest digitaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Teddyaapje di 15 maa 2011 - 10:27

Ik wil een album gaan maken van T's eerste jaar.

Ik ben eigenlijk aant twijfelen wat ik met de foto's van de bevalling zal doen. Die wil ik ook laten drukken/ in een fotoboek maken maar gewoon voor mezelf...het zijn geen foto's waar andere behoefte aan hebben om te zien denk ik zo maar vind het voor mezelf en voor T misschien wel mooi om er wat mee te doen.

Wat hebben jullie met die foto's gedaan of heb je er geen foto's van?

Ik heb echt foto's van tijdens de bevalling dat hij eruit komt (heeft de co-assistente heel mooi gemaakt...van mijn ***zie je niks omdat dat overbelicht is, maar T zie je er wel uitkomen!) en van net na de bevalling dat hij op mijn buik ligt met de navelstreng er nog aan en dat ze me helpen met aanleggen enz.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  duckie di 15 maa 2011 - 20:43

Ik heb ook fotos van de bevalling, gemaakt door de kraamhulp. Deze fotos staan in een aparte map op de computer, dit zijn namelijk fotos waar je wel alles ziet zeg maar. Eerst dat ze een draadje op haar hoofdje hebben gedaan enzo en echt als het hoofdje een stukje zichtbaar is en daar soort fotos. Ik denk dat ik die fotos wel bewaar maar er verder niets mee ga doen. de 1e foto die ik evt zou gaan gebruiken is dat ik haar aanpak, daar zie je verder niets.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 22:53

Ik heb de foto's van de bevallingen in een aparte map staan en op een dvd gebrand als back-up. Mijn vriend heeft ze ook op zijn laptop. Een aantal zijn afgedrukt maar dat zijn niet de foto's waarop alles is te zien.

Ik heb van onze oudste tot zijn tweede verjaardag alles ingeplakt. Voor de jongste niks. Ik ga nu voor elk jaar per kind 1 boek bestellen, en onze foto's plak ik dan wel gewoon in. In drievoud alles inplakken vond ik echt niet meer leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  PapillonRose di 15 maa 2011 - 23:30

Ik loop een beetje achter met foto's afdrukken en inplakken of digitaal een album maken..
Heb wel allerlei foto's laten afdrukken voor in fotolijstjes en die staan nu dan ook in de woonkamer.

Verder heb ik een klein fotoboekje laten drukken, zo eentje die makkelijk in je tas past. Van de fotoshoot laatst heb ik alle foto's nu in bestelling en de rest (vanaf geboorte) wil ik binnenkort een selectie van maken en dan eindelijk een album maken.

Van de bevalling / geboorte wil ik ook wel foto's erbij hebben, vooral voor mezelf en A. later. Gelukkig zijn die foto's trouwens best netjes, je kijkt nergens recht in mijn *** dus dat scheelt weer. Ik denk dat ik daar dan ook gewoon een aantal van in het album doe.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Tazz wo 16 maa 2011 - 2:35

Van A. heb ik 2 volle albums ingeplakt, 1 album ben ik nu digitaal aan het maken, die is bijna klaar en dan heb ik nog voor een half jaar aan foto's van haar. (en ze is nog geen 2,5 jaar oud!)

Van L. heb ik vanaf de zwangerschapstest tot aan het eind van de kraamweek al een album klaar, aan zijn volgende album moet ik nog beginnen maar bij hem doe ik wel alles digitaal.

Alle kaarten, berichtje en e-mailtjes heb ik wel uitgeprint en ingeplakt in een plakboek. Alhoewel, voor L. heb ik het boek en de kaarten nog liggen maar nog niks ingeplakt.

Digitaal maken is toch een stuk makkelijker voor mij aangezien ik enorm veel foto's maak. Ook wil ik alle foto's nog op dvd's branden zodat ze de foto's ook digitaal hebben later.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  sheila123 do 17 maa 2011 - 1:36

Ik plak ook op de ouderwetse manier. Vind ik toch het persoonlijkst. Gewoon mooie fotoboeken met de mooiste foto's erin en ik plak en schrijf er van alles bij zodat ze later een mooi naslagwerkje heeft van haar eerste levensjaren. Het is wel veel werk maar wel erg leuk om te doen. Naast haar foto/plakboeken heeft ze nog een Ikkeboek die ik helemaal bijhoud en straks wil ik voor baby2 dat ook allemaal gaan bijhouden en dan geef ik die boeken en zo mee als ze gaan trouwen/samenwonen of gewoon het huis uitgaan. Lijkt me erg leuk. Ik heb zelf ook veel dingen van mij als baby en wil dat voor mijn kinderen straks ook.

Ik wil ook graag een box maken met de eerste dingetjes zoals het eerste pakje,speentje,knuffeltje enz.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fotos afdrukken/fotoboek Empty Re: fotos afdrukken/fotoboek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum