Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe TV HELP!

+4
Sarah1985
Eris
VeryCherry
xxDila
8 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Nieuwe TV HELP!

Bericht  xxDila do 2 dec 2010 - 11:30

Hai Allemaal,

Mijn tv is er vandaag mee opgehouden. Nu komt het.. Ik wil graag een nieuwe. Alleen snap ik er geen hol van. LCD, plasma, LED, HDready, FULLHD..Ik zie door de bomen het bos niet meer. Suspect
Nu de vraag ik wil voorkomen dat ze mij met mooie praatjes een enorme dure tv aansmeren. Heeft iemand hier de laatste tijd misschien een nieuwe tv gekocht? Dan wel online of in de winkel. Waarvan je zoiets hebt.. WOW? Dan kan ik mij daar misschien eens op orienteren. Het maakt me geen hol uit wat voor een tv het is. Als het maar mooi & zuiver beeld heeft & redelijk geluid(heb een surround set).

Wie kan mij helpen?

xxDila
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  VeryCherry do 2 dec 2010 - 21:44

Wij hebben een maandje geleden deze tv gekocht en ik ben er heel erg tevreden over.

Nieuwe TV HELP! Samsung-le32c630
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:02

Toevallig ben ik ook bezig met een televisiejacht en toen ik dit gisteren aan een vriend vertelde zei hij:"Het enige waar je echt op moet letten is dat hij FullHD is en minstens 100hz". Voor mij persoonlijk is het best belangrijk dat er een C+ module zit ingebouwd, zodat ik via mijn tv digitale televisie kan kijken en deze ook gelijk HD ondersteund.

Wat ik gisteren van mijn eigen topic heb begrepen is dat 1) Led, 2) LCD, 3) Plasma aanduidt hoeveel energie deze verbruikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  VeryCherry do 2 dec 2010 - 22:12

Dit zijn trouwens de specificaties van onze tv. En wat heel fijn is, je kan hem aansluiten op je computer en via je computer films afspelen Very Happy

http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/samsung/le32c630/specificaties/897131/
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Eris vr 3 dec 2010 - 0:59

Lastig is dat he.. Ik weet er alles van, moet ook tv kopen dus ga dit topic in de gaten houden.
Hier staat wel handige informatie vond ik http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/informatie

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Sarah1985 vr 3 dec 2010 - 1:12

Wij hebben sinds 2 maanden een nieuwe onze oude hield er mee op door een stom kabeltje

Wat onze eisenwaren, Meer hdmi aansluitingen. Groter. Full HD

Dus hebben we gekozen voor LG 42LE5300 LED tv
Nieuwe TV HELP! LG_42LE5300
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Effie_O vr 3 dec 2010 - 1:24

Misschien is het handig voor jezelf op een rijtje te zetten waar je tv aan moet voldoen? Wat wil je er zelf mee kunnen? Moet het op allerlei apparaten worden aangesloten, hoe groot moet het zijn?
Vaak kun je bij webwinkels bepaalde specificaties aanklikken, zodat alleen de tv's worden getoond die aan jouw wensen voldoen. Zo krijg je al een beetje een beeld van wat er beschikbaar is.

Ik heb het zelf wel eens gehad toen ik een tv zocht. Ik heb een hekel aan grote tv's en zei dat ook, probeert meneer me toch een enorme tv aan te smeren. Paar keer gezegd dat ik de tv te groot vond, pas daarna zei hij dat hij eventueel nog een andere optie had. Zelfde aansluitingen en dergelijke, alleen veel kleiner en goedkoper. Omdat ik er zelf zoveel moeite voor had moeten doen vertrouwde ik het niet meer en ben ik zonder iets te kopen weg gegaan smile
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  xxDila vr 3 dec 2010 - 5:58

Alvast heel erg bedankt allemaal, dit helpt me al!

Ja, ik vind het echt een ramp! Ik ben één keer wezen kijken.. Ik wilde niets gewoon orienteren(alsof ik wist dat die van mij dood zou gaan). En die man kwam met tv's van ruim 1200 euro. Ik had al minstens 10 x gezegd; 1. ik kijk alleen, 2. ik heb geen 1200 euro voor een tv over, of ie nu prachtig en met lichtjes is of wat dan ook maar. Daarna kwam hij met een tv van jaja.. 1800 euro! Euhmm, wat snap je niet aan ik heb geen 1200 euro over dus zeker geen 1800?
Ik wil niets bijzonders aan mijn tv. Gewoon een tv waar vier dingen op moeten kunnen
1. kastje van KPN voor digitale tv
2. de wii
3. de dvd speler
4. de surround set

En ik word gek van al die afkortingen & mijn vriend heeft er al niet meer verstand van! Die is net zo'n kerel uit de reclame van mediamarkt die doet of hij het snapt, het is wel een man, maar het niet weet! Haha..

Ik vind die van jou CherrieLola erg mooi! En wat ik er van lees dan kunnen mijn spullen voor zover ik het snap er ook gewoon op! Waar heb jij hem gekocht?


xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  xxDila vr 3 dec 2010 - 6:01

Eris schreef:Lastig is dat he.. Ik weet er alles van, moet ook tv kopen dus ga dit topic in de gaten houden.
Hier staat wel handige informatie vond ik http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/informatie

Dit is een zeer handige site , wat een goede tips staan hier. De helft wist ik niet, haha!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  JD vr 3 dec 2010 - 12:54

wij hebben een paar weken geleden een LG plasma gekocht bij Saturn....die hebben echt vaak verbazingwekkende aanbiedingen!
Plasma verbruikt wel wat meer energie dan lcd of led, maar ja....tegenwoordig scheelt dat zo weinig....
LED is sowieso onbetaalbaar....en deze was in een superaanbieding waardoor ie nu 400 euro was, voor 155 cm....en de lcd tv's van 107cm (dat was de maat die ik wilde) waren allemaal ruim boven de 500....ben er tot nu toe supertevreden over....en aan dat asociale grote scherm wen je snel genoeg;)

maar kieskeurig is inderdaad een hele goede site....en verder gewoon de aanbiedingen in de gaten houden....ik zou zelf niet zo heel snel een tv via internet kopen....weetnie waarom, geen lekker gevoel bij...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Muppetje zo 5 dec 2010 - 2:28

Wij hebben een 3D tv van Samsung, ziet er qua vormgeving beetje hetzelfde uit als die hierboven... T is leuk, maar wel een hele investering...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  xxDila zo 5 dec 2010 - 10:21

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst!!

Via kieskeurig hebben we gekozen voor de :
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/samsung/ps42c450/897146/

We hebben hem besteld bij de plattetvdiscounter, maar gaan hem wel zélf ophalen. Zodat ik ook kan zien waar ik voor betaal. De beoordeling van de winkel is zeer positief dus ik ga er vanuit dat het goed afloopt. Ik hoop dat we hem morgen al op kunnen halen!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 10:44

Wel kijken of het beeld wel mooi genoeg is, want ik zie dat hij niet HD is en minder pixels heeft dan de huidige tv's van dat formaat. En hij is toch behoorlijk groot. Je kan dus hebben dat het soms wat blokkeriger is allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  sanna ma 6 dec 2010 - 1:59

xxDila schreef:Ik heb vandaag een bestelling geplaatst!!

Via kieskeurig hebben we gekozen voor de :
http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/samsung/ps42c450/897146/

We hebben hem besteld bij de plattetvdiscounter, maar gaan hem wel zélf ophalen. Zodat ik ook kan zien waar ik voor betaal. De beoordeling van de winkel is zeer positief dus ik ga er vanuit dat het goed afloopt. Ik hoop dat we hem morgen al op kunnen halen!

Wij hebben precies dezelfde. Ook online besteld bij kieskeurig. Ze hebben hem bij ons gewoon gebracht, en hebben garantie bij samsung zelf!
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  xxDila di 7 dec 2010 - 10:45

De TV is erg mooi! En ook het beeld is prima!!
Ik heb expres níet gekozen voor een full HD. Je betaalt er meer voor en er zijn nog maar een gering aantal programma's die ook daadwerkelijk worden uitgezonden in full HD. Omdat deze programma's dan ook zo moeten worden opgenomen en dat nu nog niet wordt gedaan. Daarbij is mijn tv wel HD ready..

Ik ben helemaal blij met onze nieuwe aankoop!
Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe TV HELP! Empty Re: Nieuwe TV HELP!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum