Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

+12
minoessepoes
Sarah1985
Pien
Pussycat
Novalee
Atelier Madame
Mida4you
Snoes
Shisha
Lady4
Caramba
Monte
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Monte wo 9 maa 2011 - 6:39

Aangezien ik op mijzelf wil gaan wonen vroeg ik me af wat jullie nou echt over houden voor spaargeld, kleding, spulletjes e.d. Dus alle vaste lasten er al af(rekeningen, boodschappen, verzekeringen enz.)

Ik krijg namelijk met mijn baan volgend jaar(september) zo'n 1800 bruto binnen(als ik fultime werk, maar waarschijnlijk wordt het nog minder i.v.m opleiding en wordt het zo'n 1500 bruto). Ben wel benieuwd hoeveel van je salaris je ook echter over hebt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:40

Ik hou straks hopelijk €300 over..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:53

Ik hou zo'n 500 over voor uitgaan, shoppen, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Caramba wo 9 maa 2011 - 6:53

Ik houd ongeveer €500-, over, mijn vriend €300-,.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:54

Ik hou 200 over voor boodschappen en leuke dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Lady4 wo 9 maa 2011 - 6:55

Met 1500 bruto (en netto dus minder) zul je niet heel veel overhouden. Maar rondkomen is in principe wel mogelijk hoor, helemaal als je huur- en/of zorgtoeslag krijgt.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 6:55

Er komt netto 1800 binnen en ik hoor 300 over te houden voor extra uitgaven, leuke dingen en sparen.. Helaas lukt dit bijna nooit en is mn geld iedere maand op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:06

Vaste lasten zijn bij ons, inclusief boodschappen (exclusief benzine) ruim €1900. Dat is voor 2 personen, met koophuis & auto.

En dan hebben we nog mijn salaris, en een deel van mijn vriend, voor de leuke dingen, benzine, kleding en dat soort dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:14

Er gaat bij mij meer uit dan er in komt, maar dat is helaas even niet te voorkomen Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:24

Er komt te weinig binnen en we houden dus sowieso niks over maar komen te kort. Aan mijn antwoord heb je dus niks, sorry....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 7:30

Wij houden gemiddeld zo'n 450 euro over om leuke dingen van te doen, kleding te kopen, extra rekeningen te betalen en te sparen. Dat is wel in een maand dat ik al mijn uren werk. De komende maanden is dat niet het geval, dus dan is het uiteraard wat minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Shisha wo 9 maa 2011 - 7:54

Hier is het wisselend per maand omdat mijn vriend een nul-uren contract heeft. Momenteel heeft hij weinig werk dus op dit moment houden we niks over of komen we net te kort.
Wij hebben ongeveer 1800,- euro aan vaste lasten pm. Dat is inc de boodschappen en we hebben een auto.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Snoes wo 9 maa 2011 - 9:40

Voorlopig hebben we nog meer dan 1000 euro per maand over, ik geloof soms wel 1500 euro (2 personen).
Nu huren we nog, vanaf mei betalen we onze hypotheek af en zal het iets minder zijn. Maar zeker nog genoeg om te sparen en leuke dingen te doen. Sowieso zal het nog steeds wel tussen de 750 en de 1000 euro liggen denk ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:17

160 euro voor eten en leuke dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Mida4you wo 9 maa 2011 - 20:31

Wij houden eigenlijk niks over, alleen voor noodzakelijke dingen zoals boodschappen en luiers, voeding voor onze kleine meid. Bij ons is er ook te kort dus ik kan je ook niet helpen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Atelier Madame wo 9 maa 2011 - 20:49

Ik hou ongeveer 100 euro over dan voor kleding + leuke dingen doen, eventjes krap op dit moment maar dat is gelukkig over een klein jaar anders als ik afgestudeerd ben. Nu eventjes door een fase zonder stufi met alleen een stagevergoeding en een klein beetje bijlenen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 20:56

Mirjam4you schreef:Wij houden eigenlijk niks over, alleen voor noodzakelijke dingen zoals boodschappen en luiers, voeding voor onze kleine meid. Bij ons is er ook te kort dus ik kan je ook niet helpen
Maar dat haal je toch niet van 'over'? Dat zit toch bij de boodschappen in, of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Mida4you wo 9 maa 2011 - 21:22

_Donnaa schreef:
Mirjam4you schreef:Wij houden eigenlijk niks over, alleen voor noodzakelijke dingen zoals boodschappen en luiers, voeding voor onze kleine meid. Bij ons is er ook te kort dus ik kan je ook niet helpen
Maar dat haal je toch niet van 'over'? Dat zit toch bij de boodschappen in, of niet?

Ja idd, ik zie nu dat ik het verkeerd heb geschreven :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 1:23

Snoes schreef:Voorlopig hebben we nog meer dan 1000 euro per maand over, ik geloof soms wel 1500 euro (2 personen).
Nu huren we nog, vanaf mei betalen we onze hypotheek af en zal het iets minder zijn. Maar zeker nog genoeg om te sparen en leuke dingen te doen. Sowieso zal het nog steeds wel tussen de 750 en de 1000 euro liggen denk ik.

Dat lijkt me zó heerlijk!
Dat je denkt ; ik wil op vakantie, we gaan nu, ik betaal het wel gelijk even haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Novalee do 10 maa 2011 - 1:35

Er komt maandelijks zo'n €3000,- binnen (€2.500,- salaris en €500,- belastingteruggave). Wat daar maandelijks van overblijft weet ik eigenlijk niet zo. Maar toch zeker wel iets van €200,- of €300,-. Eens in de zoveel tijd maak ik geld over naar de spaarrekening als er meer dan voldoende op de lopende rekening staat.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Pussycat do 10 maa 2011 - 1:50

Bij ons komt er ook zo'n 3000 netto per maand binnen.
En als de hypotheek, alle verzekeringen, boodschappen etc... er allemaal vanaf zijn weet ik niet precies hoeveel we overhouden.
(omdat dit elke maand anders is, omdat er de ene maand 2500 binnen komt en de andere maand 3500 bijvoorbeeld)
Maar wij wonen hier nu bijna 1 jaar en heb in totaal al 13.000 kunnen sparen, dus dat doen we aardig netjes dacht ik.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Pien do 10 maa 2011 - 1:59

onze inkomsten samen zijn rond de 2700 euro en 2900 euro. onze vaste lasten (en dan alles bij elkaar, ook boodschappen, benzine , vaste spaarbedrag van 200euro p.m.) zijn tussen de 1900 en 2000 euro. de rest is dus over!

daarnaast hebben we natuurlijk nog zorgtoeslagen/ belastingteruggave/ en provisie's die ik met mn werk behaal. in principe gaat dat ook allemaal naar de spaar!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Sarah1985 do 10 maa 2011 - 5:02

wij krijgen z'n 4000 a 5000 binnen per maand. En hebben aan vaste lasten iets van 4000 denk ik zo. Incl boodschappen diesel. Deel van het geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst. Hoeveel we over houden is altijd verschillend
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Pussycat do 10 maa 2011 - 5:10

Paris1985 schreef:wij krijgen z'n 4000 a 5000 binnen per maand. En hebben aan vaste lasten iets van 4000 denk ik zo. Incl boodschappen diesel. Deel van het geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst. Hoeveel we over houden is altijd verschillend

Zo wat voor baan hebben jullie?
En veel vaste lasten zeg! hebben jullie zo'n groot huis?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Sarah1985 do 10 maa 2011 - 5:17

Pussycat schreef:
Paris1985 schreef:wij krijgen z'n 4000 a 5000 binnen per maand. En hebben aan vaste lasten iets van 4000 denk ik zo. Incl boodschappen diesel. Deel van het geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst. Hoeveel we over houden is altijd verschillend

Zo wat voor baan hebben jullie?
En veel vaste lasten zeg! hebben jullie zo'n groot huis?
mijn man heeft een eigen bedrijf, en de vaste lasten zijn zo hoog omdat er heel veel elke week naar de belasting gaat. Het klinkt leuk zoveel maar helaas moet de belasting veel hebben
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over? Empty Re: Hoeveel komt er per maand binnen en hoeveel is er over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum