Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

+26
May
ekiaam87
Evan
Mida4you
Jente10
Angela_1986
TukTuk
Winegum
studiebol
Lejow
Gizmo
Poisongirl
stargirl
Beachgirl
Snoes
blondje1313
CCC
Jeanette
smooch
Dennenappel
Serena
Caresses
Pien
VeryCherry
xxDila
JD
30 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD di 8 maa 2011 - 11:47

Ik wil het even aan iemand kwijt, want ik ben er zo blij mee!

Ik kijk elke week eigen huis en tuin, en heb ons een paar weken geleden opgegeven als "Straat van de Week". Nu werd ik vandaag gebeld... dat ze onze strata hebben uitgekozen, mits ik 8 buren zover krijg om mee te doen en opnames in hun huis te laten maken (moet wel lukken denk ik)

Ik vind t zo leuk!!! nu nog even bedenken wat voor klusjes ik voor ze heb.... onze hele achtertuin moet nog, is 1 grote modderbende...maar dat is dan net weer een te groot project misschien...hmmm...

maar in ieder geval, wie weet komen we op tv!... Very Happy


Laatst aangepast door *Marietje* op vr 27 mei 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  xxDila di 8 maa 2011 - 11:51

Wow.. Wat gaaf! Die buren moet vast geen probleem zijn, haha.
Lijkt me zo leuk om klusjes te moeten bedenken. Bij mij hadden ze mooi behang mogen trekken en scan plakken aangezien ik een nieuwe woning heb!

Je kunt wel vragen naar ideetjes voor je tuin? Of vragen wat zij van jouw ontwerp vinden wat je laatst hebt gepost. Ze hebben daar toch wel een bepaald zicht op!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 22:30

Wat leuk zeg!! Laat je weten als t op tv komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  VeryCherry di 8 maa 2011 - 22:32

Wat leuk zeg!!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Pien di 8 maa 2011 - 23:02

ow super... dat zou ik ook heel graag willen!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Caresses di 8 maa 2011 - 23:35

Wat leuk voor jullie!

......Jammer dat je niet bij mij in de staat woont.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Serena wo 9 maa 2011 - 0:02

Wat leuk! misschien kan je alvast een begin maken met jullie tuin, dat zij nog wat doen...

laat je weten wanneer je op tv komt? ik kijk dat eigenlijk ook altijd smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 1:34

Oh wat super leuk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 9:37

Kan je dan niet alleen wat aan je voortuin laten doen? Of ook echt de achterkant?
Ik dacht namelijk alleen voorkant. Maar jee wat leuk Very Happy Ik hoop dat je er 8 zo ver krijgt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 9:40

Wat leuk!
Succes met het verzinnen van je klusje(s) :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD wo 9 maa 2011 - 11:31

Ik heb begin van de avond bij alle buren n briefje in de bus gegooid, een een vragenlijst die we van de redactie in moeten vullen, en heb er nu al 3 terug...dezelfde avond al...dus hopelijk redden we de 8.

Ik heb geen idee of de achtertuin kan, volgens mij wel, heb ik wel eens gezien bij EH&T. En nou is ons achtertuintje ook niet zo heel groot...dus misschien scheelt dat?...ach, ik geef gewoon de achtertuin op als klus, niet geschoten is altijd mis haha! De voortuin is al af, dus daar hebben ze niet veel aan te doen...

In die mail staat alleen niks over eigen kosten, ben benieuwd hoe dat precies zit....
Ik denk zomaar dat je bijv bij de achtertuin alle materialen zelf moet betalen, maar dat je geen arbeidsloon hoef te rekenen ofzo.....? Lijkt me stug dat zij alles betalen, dat zou té mooi zijn om waar te zijn...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Dennenappel wo 9 maa 2011 - 22:42

Volgens mij moet je inderdaad het materiaal betalen, wanneer je dit niet doet/wilt trekken ze alles er na de opnames weer uit..
Ik zou van te voren wel even informeren hoeveel het ongeveer gaat kosten, gezien ze vaak veel planten gebruiken (juist mooi, maar zelf gebruik je vaak toch wat minder vanwege de prijs).

Leuk joh, ik ben benieuwd hoe het zal gaan!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD do 10 maa 2011 - 2:33

Dennenappel schreef:Volgens mij moet je inderdaad het materiaal betalen, wanneer je dit niet doet/wilt trekken ze alles er na de opnames weer uit..
Ik zou van te voren wel even informeren hoeveel het ongeveer gaat kosten, gezien ze vaak veel planten gebruiken (juist mooi, maar zelf gebruik je vaak toch wat minder vanwege de prijs).

Leuk joh, ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

ik denk dat je zelf een budget aan mag geven...weet dat dat bij Robs Tuinverbouwing wel zo is....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  smooch do 10 maa 2011 - 2:34

Ohh echt leuk! Ik kijk ook altijd naar eigenhuis en tuin.
Ben benieuwd wanneer het zover is..
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Jeanette do 10 maa 2011 - 3:51

Wat leuk zeg!! Als het zover is, zit ik voor de buis! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Pien do 10 maa 2011 - 4:19

ik kan me herinneren dat jij een tijd terug een topic opende over je tuin, dat je achteraan zo'n grote lounge bank wilde, misschien is dat een idee? dat ze die voor je gaan maken? kun je hem precies op het formaat wat je zelf wilt maken en het is geen mega grote klus!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD do 10 maa 2011 - 6:04

Pien schreef:ik kan me herinneren dat jij een tijd terug een topic opende over je tuin, dat je achteraan zo'n grote lounge bank wilde, misschien is dat een idee? dat ze die voor je gaan maken? kun je hem precies op het formaat wat je zelf wilt maken en het is geen mega grote klus!!

jep dat klopt, en daar heb ik ook aan zitten denken, alleen... onze tuin is dus verder nog 1 grote moddeboel, echt een nieuwbouwtuin zeg maar... en vaak willen ze dan voor zo'n eindshot volgens mij een mooie tuin...niet een kale tuin waar dan zo'n bankje instaat of wel?....
Ach als ze de tuin niet uitkiezen dan heb ik nog zát andere klusjes haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  CCC do 10 maa 2011 - 6:19

Zo leuk! Dat zou ik ook wel willen! Denk dat je makkelijk aan de 8 komt hoor! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD do 10 maa 2011 - 6:23

chococupcake schreef:Zo leuk! Dat zou ik ook wel willen! Denk dat je makkelijk aan de 8 komt hoor! Very Happy

hmm ik ben weer veelste overenthousiast...heb sinds gister nog niks terug gehad, beha;ve die ene...ik ben hier veelste ongeduldig voor!smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 8:33

Ik zou er ook niks voor voelen, maar dat is vast iets stedelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  blondje1313 do 10 maa 2011 - 20:05

Ik zou niet zo nodig met mijn huis op tv hoeven, zou ook van te voren goed willen weten wat mijn eigen kosten zijn.
Volgens mij klinkt het vaak een stuk leuker dan dat het daadwerkelijk is (hoewel onze achtertuin en voortuin nog wel aangelegd moeten worden, dus op zich zou het niet zo verkeerd zijn)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD vr 11 maa 2011 - 4:01

blondje1313 schreef:Ik zou niet zo nodig met mijn huis op tv hoeven, zou ook van te voren goed willen weten wat mijn eigen kosten zijn.
Volgens mij klinkt het vaak een stuk leuker dan dat het daadwerkelijk is (hoewel onze achtertuin en voortuin nog wel aangelegd moeten worden, dus op zich zou het niet zo verkeerd zijn)

mwa mn huis op tv vind ik niet erg, vind mn eigen hoofd op tv erger haha!
en sja natuurlijk kost het wat, maar als het dus inderdaad bijvoorbeeld alleen de materialen is, en je het arbeidsloon niet betaalt....dan scheelt het een hoop geld...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 22:42

Heb je inmiddels al meer reacties van de buren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Snoes ma 21 maa 2011 - 22:49

Ja, ik ben ook benieuwd hoe dit afgelopen is?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD di 22 maa 2011 - 8:37

hoiiii!

ik was de topic alweer helemaal vergeten hha!
Ik heb van iemand van de redactie een formulier doorgemaild gekregen met nog meer vragen, en deze heb ik dus door 8 buren in moeten laten vullen. Ik heb er uiteindelijk precies 8, dus das prima. Heb alles een week geleden doorgemaild, en het zou max 2 weken duren voordat we wat horen....dus nog even afwachten.

Heb wel even nagevraagd hoe het zit met de kosten, en zij betalen alles. dat had ik echt niet verwacht! het enige wat wij moeten doen is iets leuks organiseren als ze komen....dus partytent, hapjes,drankjes,muziek,iets euks voor de kinderen, zoiets...

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum