Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

+8
Joyce
Fortissimo
Merai
jena
SarahKey
Destino
Lynn_
ForeverLove
12 plaatsers

Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  ForeverLove do 29 aug 2013 - 17:48

We willen toch nog een weekje weg gaan!
Ergens naar Turkije last minute in een goedkoop appartementje,
maargoed ons budget is niet echt ruim, heb het uitgerekend en we zouden dan van 50 euro per dag moeten leven......
Denken jullie dat dit te doen is??
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Lynn_ do 29 aug 2013 - 17:51

Ik denk dat het qua eten en drinken te doen is! Wel goed bekijken of je bij het appartement bijvoorbeeld niet nog opeens schoonmaak kosten oid moet betalen. Ik reken altijd 100 euro per dag, dat lukt sowieso. Weinig of geen excursies doen, daar vragen ze al snel de hoofdprijs voor!

Heb je wel geld achter de hand als je bijvoorbeeld in het ziekenhuis opeens contant moet afrekenen?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Destino do 29 aug 2013 - 18:05

Ik denk ook wel dat het te doen is smile zou dan gewoon vaak zelf koken.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  SarahKey do 29 aug 2013 - 18:08

Dat is zeker wel te doen, mits je voor type vakantieganger bent.
Houd je van lekker, uitgebreid en duur eten en dure excursies dan red je dat niet waarschijnlijk.
Wij zijn 4 jaar terug naar Mallorca geweest en we hebben daar 250 euro uitgegeven voor 2 personen voor 8 dagen.
Nu hadden we een all in hotel maar ondanks dat toch 3 keer ergens gaan eten.
Is maar net wat je wensen zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Gast do 29 aug 2013 - 18:08

Dat ligt natuurlijk vooral aan je verwachtingen en waar je zit. Zit je bij een hotel waar niets in de buurt is of zit je nog ergens waar je zelf naar restaurantjes kunt gaan waar je bijvoorbeeld ook naar een bakker, supermarkt, fastfoodrestaurantjes kunt gaan of goedkopere restaurants in ieder geval. Als je namelijk alles in het hotel moet kopen dan denk ik niet dat je het gaat redden. Al ligt het wellicht ook wel weer aan het soort hotel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  ForeverLove do 29 aug 2013 - 18:51

neee we zitten sowiezo in een appartement dan, dus we kunnen zelf koken bijvoorbeeld....
eitje bakken of een soepje......dus uiteten gaan hoeft dan ook niet perse!
In turkije heb je wel allemaal goedkope bakkertjes en kleine winkeltjes...........
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  jena do 29 aug 2013 - 18:58

Het appartement en reis e.d. is dan al betaald, dus die 50 euro is echt wat je daar per dag aan eten en leuke dingen kan uitgeven? Ik denk dat je dat makkelijk red! Elke dag 4 drankjes op het terras (2 voor jou, 2 voor hem), in winkel ontbijt, lunch, avondeten kopen: ik denk dat je dan 30 euro per dag kwijt bent (ruim gerekend). Kun je die 20 euro sparen om op een andere dag weer iets extra's te doen (lunchen oid).
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  ForeverLove do 29 aug 2013 - 19:00

dank jullie wel alvast........
nu nog een goedkope vakantie vinden!!
We hebben totaal 1100,  gespaard dus 700 voor een vakantie!
Moet te doen zijn toch!!!

Owwwwww ik vind het zooo leuk:cheering: 
doei
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Merai do 29 aug 2013 - 19:24

Wij houden bij elke vakantie een budget van 50 euro per dag aan, dat kan echt prima! Ook als je wel uit eten wil gaan. Gewoon een stukje verder lopen dan de meest toeristische straten, daar zijn vaak de leukste restaurantjes, die ook nog een stuk goedkoper zijn. In plaats van vaste excursies huren we vaak een auto en gaan zelf het land in, dat scheelt een hoop geld en je kunt echt bekijken wat je zelf leuk vindt. Daarnaast vinden wij het ook altijd leuk om met het plaatselijke openbaar vervoer te gaan, dat kost vaak heel weinig.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Fortissimo do 29 aug 2013 - 19:40

€ 50,00 per dag in Turkije? Dat lukte ons prima. Wij betaalden dan ook nog met de Lire en dan is alles veel goedkoper dan wanneer je met euro's betaald. Voor uiteten waren wij toen voor ons samen incl. drankjes en toetje, 16 euro kwijt. Ik denk dat zelf koken uiteindelijk duurder is! 
Excursies kan je wel doen, maar niet via de reisorganisatie. Die vragen de hoofdprijs. Je moet ze zelf gaan doen en dan zijn ze veel goedkoper.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Gast do 29 aug 2013 - 20:12

ForeverLove schreef:neee we zitten sowiezo in een appartement dan, dus we kunnen zelf koken bijvoorbeeld....
eitje bakken of een soepje......dus uiteten gaan hoeft dan ook niet perse!
In turkije heb je wel allemaal goedkope bakkertjes en kleine winkeltjes...........
Zorg er dan wel voor dat je in de buurt van winkels zit. Sommige hotels/ appartementen zitten ver van alles af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Joyce vr 30 aug 2013 - 3:45

Kun je niet een betaalbaar all in hotel zoeken? Die heb je denk ik ook wel voor die prijs.. Ligt eraan wanneer je wilt vertrekken natuurlijk. Maar dan heb je helemaal weinig extra's om daar uit te geven.

Joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 48
Punten : 58
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Fortissimo vr 30 aug 2013 - 3:48

Voor 1000 euro zaten wij begin september in Turkije in een hotel met half pension. Zou voor jouw periode helemaal moeten lukken om dat wat goedkoper te krijgen!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Atelier Madame vr 30 aug 2013 - 3:51

Makkelijk joh. Weet je wat leuk, naar zon lokale markt gaan en allemaal verse spullen halen! Ik zou het lekker afwisselen. De ene dag proberen weinig uit te geven aan eten in de supermarkt, zodat je een andere dag wel is een cocktail kunt drinken op het terras!
Of gewoon per dag 1 ding buiten de deur consumeren dan weer eens uit eten (kan best goedkoop daar) dan weer is een avondje terras
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  ForeverLove vr 30 aug 2013 - 17:55

dank jullie wel allemaal!!! Ik heb geboekt......
heel leuk kleinschalig appartementje midden in het centrum.
Warme bakker op de hoek die 24 uur per dag open is Yes hahaha dus dat moet goedkmen!
De vakantie was uiteindelijk 680 met mijn tweetjes, dus we hebben nog 420 over om daar uit te geven voor acht dagen...........Gaat helememaal lukken denk ik zo!

De foto s zal ik plaatsen
doei
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 21:19

Jeetje als dat je grootste probleem is... waar wil je dat geld allemaal aan uitgeven dan? Een mens heeft echt niet zoveel nodig hoor!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Marin vr 30 aug 2013 - 22:22

Engelse Drop schreef:Jeetje als dat je grootste probleem is... waar wil je dat geld allemaal aan uitgeven dan? Een mens heeft echt niet zoveel nodig hoor!
Jij eet gras? Is vrij verdord in warme landen hoor.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Engelse Drop vr 30 aug 2013 - 22:36

Haha, nee maar kom op. Van 50 euro kun je echt wel een broodje kopen,voor overdag. Damn,hoe moeilijk kan het zijn? En dan ga je ergens in een achterafbuurtje een lokale specialiteit eten 's avonds voor een tientje, bestel je er een karafje water bij en klaar ben je. Koop je een flesje wijn in de supermarkt om 's avonds nog wat te drinken. Huppatee.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Fortissimo vr 30 aug 2013 - 22:38

Turkije is onwijs goedkoop, dus (hoewel ze het niet heel soepel verwoord, as usual) ben ik het eens met ED.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  ForeverLove vr 30 aug 2013 - 23:47

Ik heb het bijvoorbeeld meer over excursies enzo....hopen nog een dagje een boottochtje te doen bijvoorbeeld!
ForeverLove
ForeverLove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 258
Registratiedatum : 15-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Marin za 31 aug 2013 - 0:11

Fortissimo schreef:Turkije is onwijs goedkoop, dus (hoewel ze het niet heel soepel verwoord, as usual) ben ik het eens met ED.
Ik ben nog nooit in Turkije geweest (althans alleen Istanbul) dus ik weet niet hoe goedkoop het daar is. Maar als je in een appartementje zit en drie maaltijden per dag moet eten, zou ik liever ruim adviseren. Hoewel t wel goedkoper is dan elke dag uiteten natuurlijk en thuis eet je ook nooit voor €50 per dag dus dat is wel weer waar.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Fortissimo za 31 aug 2013 - 0:17

Even voor het beeld; Een menu bij de Burger King (kost hier in Nederland zo'n € 6,00) kost daar 6 lire.. omgerekend zo'n € 2,40 Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Makamba za 31 aug 2013 - 0:55

Alvast veel plezier toegewenst!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan? Empty Re: met een budget van 50 euro per dag op vakantie gaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum