Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ineens overdag heel weinig slapen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

ineens overdag heel weinig slapen? Empty ineens overdag heel weinig slapen?

Bericht  Flower_L wo 28 aug 2013 - 9:31

J was tot een paar dagen geleden echt een slaapkop...altijd al geweest. Hij was na een voeding max 2 u wakker, en dan sliep hij weer 2 à 21/2 u.
Sinds een paar dagen wordt hij normale tijd wakker (07.00-07.30), en slaapt tot hij naar bed gaat (20.00) hooguit 2 uurtjes. Vandaag zelfs een half uur, gezien grote broer hem wakker maakte (deur vergeten dicht te doen :nopompom: ).

Hij slaapt dus echt úren minder op een dag. Hij is er niet anders om. Wat mij wel opvalt, is dat hij de hele dag ineens wil eten...kom ik voorbij met iets in mijn handen qua eten...begint hij weer haphaphap. Ineens huilt hij ook wanneer de fles leeg is, en eet ook goed qua bijvoeding (liet voorheen nog wel wat staan).

Ik herinner mij dit niet van de oudste, voor jullie herkenbaar? Hij is nu ruim 8mnd.

Is verder geen probleem natuurlijk smile hij is goed te pas, en vind het eigenlijk ook wel handig met de deur uitgaan, maar ben wel benieuwd of het herkenbaar is.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

ineens overdag heel weinig slapen? Empty Re: ineens overdag heel weinig slapen?

Bericht  M-G wo 28 aug 2013 - 9:46

Dat begon hier met een maand of 7 geloof ik. Zo ineens wilde meneer amper meer slapen. Af en toe een hazenslaapje van een half uurtje (gemiddeld kwam ik op en dag op 1 soms 2 uur uit).

Hij was ook goed te pas en at inderdaad ook ineens veel meer met de bijvoeding en wilde alles wat wij ook hadden. Hoe het komt? Geen idee maar ik weet wel dat het zo ineens gebeurd was met het slapen. 

Nu is hij bijna 9 maand en slaapt hij de ene keer overdag 3 uur achter elkaar en de andere keer maar een uurtje. In de avond/ eind van de middag meestal ook nog een half uurtje dus ik heb het idee dat het nu soms weer iets meer wordt. Maar goed hij verbrand nu ook meer met al dat kruipen, tijgeren, staan en langs de box lopen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum