Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verbazend!

+6
Rush
Charles
Nyx
Caroow
Marin
Middleme
10 plaatsers

Ga naar beneden

Verbazend! Empty Verbazend!

Bericht  Middleme wo 28 aug 2013 - 3:23

Ik belde net met het bedrijf die onze keuken heeft geleverd, vanwege een 'probleem' met de afzuigkap.

Zegt ze zo: ja *mijn achternaam*, dat gaat toch om keuken van *achternaam vriend*? Ik zo: :shock: zo dat heb je goed! Zij: ja ik hoor het aan je stem.

Terwijl ik mijn achternaam daar volgens mij nooit gebruikt heb!

Waar heb jij je over verbaasd vandaag?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Marin wo 28 aug 2013 - 3:26

Huh haha. Meant to be. :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Caroow wo 28 aug 2013 - 4:07

Ik kwam vandaag mijn zoon ophalen bij de opvang en ik bleef nog even kletsen (zoals altijd, het is er heel gezellig smile  ) Het kwam op hoeveel leidster s er nodig zijn bij het aantal kindjes. Ik vroeg of er op woensdag altijd nog plek is, omdat ik nog wel eens extra werk. Ja hoor, en als je 24 uur van te voren belt wordt er een extra leidster geregeld als dat nodig is.

Wat een service van mijn kleine opvangetje.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 1:59

Vandaag heb ik me zeer zeker verbaasd. Alleen niet positief.

Bij de Tangopomp is het vandaag dol dwaze donderdag, of hoe ze het ook noemen. 13 t/m 15 cent korting op diesel en benzine. Op donderdag is het altijd erg druk. We kunnen er van voor en achter inrijden en staan opgesteld in twee rijden, afhankelijk van waar de tankdop zit. Normaal maakt het niet uit waar de tankdop zit, maar deze slangen zijn niet lang genoeg om over de auto heen te tillen. Ik stond als tweede van mijn rij te wachten. En daarbij was het plein ook gelijk vol. Degene die nog wilden oprijden konden dat enkel doen via de andere kant. Want ik kon ook geen kant op. De man achter mij, die midden op de weg stond met een aanhanger, waarbij hij recht voor de afslag stond waardoor er niemand de afslag kon nemen, wilde dat ik naar voren zou gaan. Dat wil ik best, als het kon. Hij brabbelde wat in het Gronings wat ik niet kon verstaan. En toen ik aangaf het niet te verstaan kreeg ik de vraag of ik niet zo slim was. Eh? Ok!? Als hij de situatie zelf goed had ingeschat, had hij gezien dat de man voor mij nog verder kon oprijden, maar dat het hem met de aanhanger niets had geholpen, omdat hij het plein niet op kon met auto en aanhanger. Maar goed, dan ben ik niet zo slim. Ook goed.

Net toen hij de auto instapten waren er weer vier auto's klaar met tanken en reden weg. Dus we hadden het plein weer vrijgemaakt. Rijdt de auto met aanhanger door.... Nu vraag ik me dus echt af wat hij wilde. Wilde hij tanken? Of wilde hij gewoon even zijn frustratie kwijt? Ik ben nu in ieder geval gefrustreerd...
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Charles do 29 aug 2013 - 2:07

Als je geen Fran Fine heet inderdaad vrij verbazend.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Middleme do 29 aug 2013 - 2:16

Charles schreef:Als je geen Fran Fine heet inderdaad vrij verbazend.
huh?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Rush do 29 aug 2013 - 2:19

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de openingspost nu al tig keer gelezen heb, maar dat ik het gewoon niet snap. silent 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Siamsa do 29 aug 2013 - 2:20

Middleme schreef:
Charles schreef:Als je geen Fran Fine heet inderdaad vrij verbazend.
huh?
Omdat de stem van Fran Fine (The Nanny) zo herkenbaar is.

@ Charles: lol! 
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 2:21



Zo'n stem dus. smile
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Middleme do 29 aug 2013 - 2:39

Oh zo! Jemig, ik voel me heel blond nu. Yes 

Rush: de meeste dingen in ons huis staan op naam van mn vriend. Bij grote dingen (dus zoals de keuken) gaat het ook om zijn naam. Ik heb bij mijn weten mijn achternaam nooit genoemd daar, dus vond het nogal verbazend dat ze me linkte aan de achternaam van mn vriend, die helemaal niet gebruikelijk is.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Snoopy do 29 aug 2013 - 11:03

Middleme schreef:Oh zo! Jemig, ik voel me heel blond nu. Yes 

Rush: de meeste dingen in ons huis staan op naam van mn vriend. Bij grote dingen (dus zoals de keuken) gaat het ook om zijn naam. Ik heb bij mijn weten mijn achternaam nooit genoemd daar, dus vond het nogal verbazend dat ze me linkte aan de achternaam van mn vriend, die helemaal niet gebruikelijk is.
Maar ik neem aan dat je al het probleem had genoemd? En hadden jullie daar al eerder contact over gehad? Want dan linkt ze het natuurlijk gewoon daar aan. Als het gesprek ging van:
'hallo met mevrouw Smit'
'ah hallo u belt over de keuken van meneer de vries?'

Dan zou het heel apart zijn ja.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Harrison do 29 aug 2013 - 11:14

Ze hoorde het toch aan haar stem? Dus dan is het dus knap dat ze de stem van TO herkende. En dat ze alle namen nog had onthouden. Dat vind ik ook best positief verbazend!
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 11:17

Bedrijven slaan elk nummer waarmee je belt op.

Ik heb de Belastingdienst gebeld op basis van mijn telefoonnummer en mijn geboortedatum. Ik belde de garage waar mijn auto voor de apk was geweest op basis van mijn telefoonnummer en mijn achternaam (ok, ze kennen mijn stem). Ik bel mijn provider op basis van mijn telefoonnummer en geboortedatum. 'Het is nu eenmaal zo dat ze een nummer zien en noteren. En het is heel leuk om te vertellen dat je iemand aan hun stem of klein herkent, maar eigenlijk hebben ze gewoon bij het laatste telefoontje je nummer genoteerd.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  SarahKey do 29 aug 2013 - 18:21

Caroow schreef:Ik kwam vandaag mijn zoon ophalen bij de opvang en ik bleef nog even kletsen (zoals altijd, het is er heel gezellig smile  ) Het kwam op hoeveel leidster s er nodig zijn bij het aantal kindjes. Ik vroeg of er op woensdag altijd nog plek is, omdat ik nog wel eens extra werk. Ja hoor, en als je 24 uur van te voren belt wordt er een extra leidster geregeld als dat nodig is.

Wat een service van mijn kleine opvangetje.
Dat is eigenlijk heel normaal in de kinderopvang. Is vooral klanten behouden in deze crisistijd.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazend! Empty Re: Verbazend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum