Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

+3
GreenGrass
Atelier Madame
Bluestar
7 plaatsers

Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Bluestar di 27 aug 2013 - 10:14

Onze navigatie is vandaag op vakantie uit de auto gestolen, zonder dat er ergens schade is. Hoe vaag is dat?! 
Ik weet, het is dom om hem in de auto te laten. Maar ik had al een tas vol kostbaarheden en durfde het niet aan die er ook nog bij te hebben. Had ik het maar wel gedaan....
Morgen ochtend doen we aangifte, want dat hoefde niet in dezelfde plaats. Daar was 2, 5 uur wachttijd.
Volgens de polis voorwaarden van de reisverzekering wordt het niet vergoed omdat er geen schade is..... en hij is nog wel van mijn vader.
Iemand hier ook ervaring mee?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Atelier Madame di 27 aug 2013 - 10:20

Oke wat ik me als eerste afvraag: er is geen schade heb je je Auto dan open gelaten of je raampje open laten staan ofzo?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  GreenGrass di 27 aug 2013 - 18:04

Is het mogelijk dat ze een universele sleutel / afstandbediening hebben gehad?
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Bluestar di 27 aug 2013 - 18:40

Auto was op slot, geen raam open
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Vixen di 27 aug 2013 - 19:10

Wij hebben dat een paar jaar geleden ook gehad. Ook zonder braakschade. Wij moesten de auto wel naar een schadeherstelbedrijf doen zodat zij konden kijken of er echt geen sporen waren. Die man heeft ons laten zien hoe eenvoudig het is om auto's open te breken zonder sporen. Ik weet niet of dat tegenwoordig met nieuwe auto's nog kan, maar onze auto was toen met een flinke tik tegen het slot open.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Penny Blossom di 27 aug 2013 - 21:02

Toen ik de sleutel in de auto had laten liggen heb ik de ANWB gebeld. Met 2 minuten was de auto open. Zonder schade!  Dus ja, het kan wel.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Bluestar wo 28 aug 2013 - 4:33

Bedankt voor jullie reacties. Ben erg benieuwd hoe de verzekering hier mee om gaat.
Vanmorgen aangifte gedaan en het gebeurde wel vaker. Hij gaf ons nog een tip voor een app waar je navigatie zonder internet verbuik hebt, heel fijn!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Jerry wo 28 aug 2013 - 4:58

je zou toch bijna zelf een raampje intikken Neutral 
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Bluestar wo 28 aug 2013 - 9:19

Ja dat zeggen meerdere. Maar ik kan echt geen valse aangifte doen. Ik werd nu al nerveus laat staan als ik moet liegen.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Angela_1986 wo 28 aug 2013 - 10:43

Wat vervelend! Mad 

Maak je je auto met een afstandsbediening open en dicht? Ik heb laatst gehoord dat er speciale apparatuur is die voorkomt dat je auto op slot gaat. Ze zitten dan in de buurt van je auto, op het moment dat jij je auto op slot klikt activeren zij die apparatuur ook en voorkomen daarmee dat je auto op slot gaat. Of zoiets...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade Empty Re: Navigatie uit auto gestolen zonder braakschade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum