Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingkast van je kindje-fototopic

+20
Shisha
Fiwen
tweeling
Pommes
Puggle
_Lana_
smooch
Twellie
pindaatje
Muppetje
Esmee
Penélope
Floor
Caroow
Amber-
Pien
Aardbei
Steep
Parel
Novalee
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Fiwen do 29 aug 2013 - 1:37

Ik heb gisteren 3,5 uur staan strijken dus (bijna) alles hangt/ligt weer in de kast.

Hang gedeelte: jurkjes, linnen broeken en jumpsuits
Bovenste plank: t-shirts (lange mouw, korte mouw, hemdjes)
Middelste plank: nette broeken, nette shorts, rokjes
Onderste plank: vesten en truien

De stapels die achterin liggen zijn allemaal te klein en moet ik nog uitzoeken.

Haar minder nette broeken (om buiten te spelen en naar de oppas etc.), pyjama's en ondergoed liggen in de commode.

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Tsty
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  tweeling do 29 aug 2013 - 1:39

Mooi geordende kast Fiwen! Hmmz mijn foto's zijn niet helemaal duidelijk zie ik...
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Shisha do 29 aug 2013 - 1:52

Wat hebben sommige een volle kast! Dan valt die van D. wel heel erg mee haha. Een kledingkast hebben we nu (nog) niet, alles past nog prima in de commode en ladekast. Ik heb ook nog niet heel veel kleertjes in maat 56 (zit hij nu in) omdat hij daar naar mijn idee zo uit is. Ik heb al wel heel veel in 62/68. smile 

Bovenin op de achterste rij liggen rompers met lange mouwen, truitjes met lange mouwen en lange broeken. Middelste rij rompers met korte mouwen, shirtjes met korte mouw en korte broeken. En voorste rij (die er nu even niet is want dat zit allemaal in de was/hangt aan het wasrek/moet nog gestreken worden) mouwloze rompers en 1 delige setjes.
In de mandjes zitten sokken en mutsjes.
Onderin liggen dekens, handdoeken, monddoekjes etc.

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Img1540020880

En dan heb ik dus nog een ladekast die volgepropt zit met kleding in grotere maten.

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Img1540020877

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Img1540020879

Ik wil er met de tijd nog wel een hangkast bij.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Fearie do 29 aug 2013 - 2:59

Steep schreef:De baby krijgt de kast van Ruben en Ruben krijgt onze ikea kast waar wij onze administratie bewaren.. Misschien wordt het eens tijd dat ik daar wat mee ga doen aangezien het nogal een behoorlijke klus is (want waar gaan wij onze administratie houden..?).

Edit, zo'n sokkenmandje heb ik ook. Echt ideaal! Heb ze ook voor de sokken die even geen paar zijn Wink 
Dat probleem hebben wij ook. D gaat naar onze logeer/rommelkamer. en wat te doen met al die troep die daar  nu ligt. Dat betekent grote schoonmaak en hallo zolder/marktplaats.

Sokkenmandje hebben wij trouwens al vanaf het begin, echt een uitkomst. 
Ik zal vanavond eens een foto maken want D komt bij lange na niet in de buurt van wat jullie kids hebben haha, ik kan alles nog in de commode kwijt. Embarassed

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Parel do 29 aug 2013 - 5:20

Oh tweeling ik word jaloers van jouw kledingkast!
Ik zie daar zo al nieuwe collectie mimpi, nieuwe collectie z8!
Ik zal straks eens een poging doen, denk dat het best meevalt de schade als ik zo L haar kast bekijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Parel do 29 aug 2013 - 5:57

In principe kan ze het hang- en liggedeelte allemaal nu/van de winter aan.

Beneden hangt alles door elkaar, shirts, jurken, jassen, truien.
Boven van links naar rechts, sokkenmandje (hadden we al maar ik vond de plek van het -grote- sokkenmandje zo goed bedacht), leggings, spijkerbroeken, korte broeken/rokjes, korte mouwen rompers en onderbroeken/hemdjes.

Helemaal onderin ligt veel te grote kleding en lange mouwen rompers die ik richting de winter omruil met het ondergoed/korte mouwen rompers.

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Null_zpsb75a4e04
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  tweeling do 29 aug 2013 - 6:20

Parel schreef:Oh tweeling ik word jaloers van jouw kledingkast!
Ik zie daar zo al nieuwe collectie mimpi, nieuwe collectie z8!
Ik zal straks eens een poging doen, denk dat het best meevalt de schade als ik zo L haar kast bekijk.
Haha nou valt wel mee hoor, 1 setje van Mim pi vd nieuwe collectie voor haar bday outfit hihi :cheering:  Jij hebt ook genoeg leuks in de kast hangen!! Very Happy
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Steep do 29 aug 2013 - 6:43

Omdat het ook anders kan laughcry 

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 20130829_193710_zps9564753b
Boven het hanggedeelte zijn longsleeves en korte mouwen. Vak ernaast nieuwe kleertjes voor de baby (moet alle neutrale dingen nog tevoorschijn toveren. Daaronder lange/korte mouw rompers en daarachter korte/lange broeken. Verder is het zooi.. Ik heb dus nog werk te doen!
Ik haal te kleine kleding er altijd gelijk uit. Ik moet nog shoppen voor een grotere garderobe!
Er is nu vooral ook veel ingepropt omdat we afgelopen maandag een bezichtiging hadden haha.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Happydobby do 29 aug 2013 - 6:49

Hier die van zoon.
[img]Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 DSC_0197_zps76d7b690[/img]

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Fearie do 29 aug 2013 - 7:28

Hier een foto van D's commode en kast. Deel van zijn kleding hangt te drogen. Dat hoort nog in de commode.
In de hangkast hangt de nieuwe kleding in maat 92, de winterjas en wat kleding waarvan ik het niet leuk vind dus dat zal weg gaan op ten duur. In de lade van de kast ligt het beddengoed en de lakentjes, boven in de kast oude/nieuwe schoenen en babyspulletjes.

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 20130829_183306_zpsb50e6038

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 20130829_182939_zps8b5ea745

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Dolphinne do 29 aug 2013 - 7:30

De kast van mijn zoon:
Aan het hanggedeelte blousjes, vesten en zomerjas
1e leggedeelte Shirts met lange mouw, t-shirts en effen shirts met lange mouw.
2e deel, Lange en korte broeken
3e deel, pyama's en joggingbroek
In de lades, ondergoed, sokken en zwembroeken, beddengoed

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 20130829_190539_zps68d2162f

En van zijn zusje:
In het hanggedeelte jurkjes, setjes en shirtjes
Eronder schoentjes en wat ander spul en onderin kleertjes in grotere maten en andere dingen als boxkleed en luiertas.
In de lades zitten de sokjes en mutsjes, rompers, broekjes/leggings en nog wat lege lades.

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 20130829_190242_zpsa9622490

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 20130829_190325_zps98100f3c
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Laurientje do 29 aug 2013 - 7:32

Wauw wat hebben de meeste veeel kleren!!

Ik koop eigenlijk altijd wel dure kleding en merk maar niet zo veel, dan dragen ze het gewoon lekker vaak!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Pien do 29 aug 2013 - 7:48

cc

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingkast van je kindje-fototopic - Pagina 2 Empty Re: Kledingkast van je kindje-fototopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum