Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot zover op de fiets boodschappen doen

+16
Océane
Esmee
Paper Crown
Suus
Phileine
xxjojootjexx
Mizz_S
Snoes
Coco
Laurientje
Sushi
Poubelle
Aimee
Sterrin_
Tania
Lejow
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Phileine ma 26 aug 2013 - 1:07

-


Laatst aangepast door Phileine op zo 1 sep 2013 - 4:31; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Suus ma 26 aug 2013 - 1:12

Wat lijkt me dat schrikken! Gelukkig is het redelijk goed afgelopen, maar echt belachelijk dat mensen je dan niet even komen helpen.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Paper Crown ma 26 aug 2013 - 1:22

He gatver je kan zo lelijk vallen met zware boodschappen. Gelukkig zat B goed vast. Lekker ook dat niemand helpt. Als je op je elleboogbot bent gevallen moet je t goed koelen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Esmee ma 26 aug 2013 - 1:34

Oeh, dat is schrikken! Verloor je je evenwicht toen je al zat of omdat jeje aan het afzetten was?

Ik zorg altijd, als ik beladen ben met kind en boodschappen, dat mijn fiets al recht staat op het fietspad zeg maar en dan ga ik zitten en op de laagste versnelling vaart maken. Dus niet vanaf de fietsenstalling bochtjes moeten maken eer je recht op het fietspad zit. Goh, heel onduidelijke tekst volgens mij maar hoop dat je snapt wat ik bedoel Wink
Esmee
Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Océane ma 26 aug 2013 - 1:48

Daarom hebben onze kids een fietshelm op. (Ongeluk zit in een klein hoekje, net als met R. van Catwoman paar jaar geleden)
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Ella ma 26 aug 2013 - 2:09

He wat vervelend, en nog vervelender dat er niemand even kwam helpen zeg
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Maple ma 26 aug 2013 - 2:12

Mijn moeder is ooit eens met de fiets gevallen, mijn broertje voorop en ik achterop. Ze kon de fiets nog zo vasthouden dat wij niet met onze benen klem kwamen te zitten, maar kon daardoor geen kant meer op. Ik natuurlijk geschrokken en keihard huilen, iedereen fietst langs en keek meevarend, maar reken maar niet dat iemand haar hielp. Ik vind dat toch zo asociaal...

Ik was klein, een jaar of drie, maar ik weet het nog. M'n moeder was er zó boos van.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  minoessepoes ma 26 aug 2013 - 2:36

Och wat vervelend, ik kan me voorstellen dat je flink geschokken bent! Gelukkig hebben jullie nagenoeg niks.

Ik had op mijn oude fiets een bakkersrekje, die zit voor aan je frame vast, ipv aan je stuur zoals die andere rekjes en een mandje bijvoorbeeld. Mijn fiets is gestolen en ik heb nu een rekje wat wel aan mijn stuur zit en dat is inderdaad al heel snel, heel zwaar, zeker met ook nog een kindje voorop, echt een heel groot verschil met het andere rekje. Ook heb ik fietstassen, dan verdeel je inderdaad het gewicht naar voor en achter, B voorop en de boodschappen achterop.

Maar mocht je nog een mand voorop willen hebben dan raad ik je echt zoiets aan: http://www.google.nl/imgres?q=fiets+met+rekje+om+frame&um=1&sa=N&hl=nl&biw=1920&bih=875&tbm=isch&tbnid=gAwu5-amHgpXRM:&imgrefurl=http://fiets-rek.nl/&docid=0qO4DYRGBJ3rdM&imgurl=http://fiets-rek.nl/wp-content/uploads/fietsrekwillexvooraanframezwart.jpg&w=135&h=135&ei=11kbUp-GJOi-0QXWtICQBA&zoom=1&iact=rc&dur=136&page=1&tbnh=108&tbnw=108&start=0&ndsp=52&ved=1t:429,r:6,s:0,i:100&tx=47&ty=76
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Bazinga ma 26 aug 2013 - 2:43

Ah balen! Ik zat trouwens wel hardop te 'awh-en' dat Little B. je wel mee hielp boodschapjes opruimen! Wink
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Lejow ma 26 aug 2013 - 2:46

Bazinga schreef:Ah balen! Ik zat trouwens wel hardop te 'awh-en' dat Little B. je wel mee hielp boodschapjes opruimen! Wink
Ja dat was echt heel lief. Ze zei ook echt 'ow! ow! ow! (wat ze altijd zegt als ze wat laat vallen) en ging helpen haha Very Happy
Zij tenminste wel :P

Ja,Oceane, ik twijfel er nog over. Ik heb er wisselende berichten over gelezen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot zover op de fiets boodschappen doen - Pagina 2 Empty Re: Tot zover op de fiets boodschappen doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum