Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk & Studie biechttopic

+14
Kannibaal
Charles
Carra
Fred
Atelier Madame
rapa nui
Willem
Biechtje
Esmee
Harrison
Punk'd
Roos'
silly-one
Burgemeester Julia
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Werk & Studie biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Werk & Studie biechttopic

Bericht  Biechtje vr 30 aug 2013 - 22:47

Er zit mij totaal iets niet lekker. Gister avond moest ik met een collega werken, buitenlandse, nu heb ik daar niets op tegen, maar haar manier van doen staat mij niet aan!
Gisteravond was er een activiteit buiten de deur, hier naar toe met alle cliënten van ons, werd een latertje, maar zij vond het te laat worden en wilde als het even kon eerder naar huis, met de cliënten. Nu wilde er niemand naar huis. Maar hoe dan ook ze vond het te laat worden, aangezien we ook lopend terug moesten. Hier halfuur voor nodig gehad.
Ze zei dit op een rare manier en ik zei ook tegen haar wat doe je raar?! Het kwam op mij over alsof zij eerder naar huis wilde en voor mijn gevoel hield ze op dat moment weinig rekening met de cliënten.

Achteraf bleek dat ik dat niet zo had moeten zeggen, want toen we weer thuis waren begon ze tegen mij uit te vallen.
Ik probeerde kalm te blijven, maar kreeg de ene verwijt naar de andere verwijt naar mijn hoofd geslingerd. Cliënten konden haar op de gang horen. En nu voel ik me hier erg rot door!

Wat moet ik nu? Zit er over te denken om haar een wa te sturen, met het feit dat het mij gewoon niet lekker zit. Ik wil niet dat dit bij een volgende dienst, die wij samen hebben, tussen ons in komt te staan. Het staat al tussen ons in, maar dit voelt niet fijn.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk & Studie biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Werk & Studie biechttopic

Bericht  Poubelle vr 30 aug 2013 - 23:19

Laatste biechtje, ik snap niet waarom het benoemen dat je collega buitenlands is relevant is voor je verhaal.
Vervelend dat je een rotgevoel aan je dienst hebt overgehouden, ik zou haar gewoon even bellen om het uit te spreken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk & Studie biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Werk & Studie biechttopic

Bericht  Tania za 31 aug 2013 - 2:07

Laatste biechtje, de manier waarop ze tegen je uitviel kan echt niet inderdaad en daar zou ik haar ook op aanspreken maar dan niet via whatsapp maar gewoon als je haar echt ziet.

Over je eerste stukje, wist ze wel dat het zo laat zou worden? Ik heb ook wel eens gehad dat ik pas op de avond zelf wist dat er een activiteit was en er van mij verwacht werd dat ik wel langer bleef. Dat vind ik echt heel irritant en het kan ook gewoon niet altijd.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk & Studie biechttopic - Pagina 2 Empty Re: Werk & Studie biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum