Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nyx is jarig!

+23
Sorella
Exogenesis
Lejow
Mermaid
mo-lola
ExpressoB
mezzoforte
Caramba
Happinaz
Penélope
Pineco
Kowalski
banjer49
Zonneschijn
Auxo
Sterre
Burn
Arwyn
Snirp
Sugarfall
Destino
Snoes
Marin
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nyx is jarig! - Pagina 2 Empty Re: Nyx is jarig!

Bericht  Nyx vr 23 aug 2013 - 11:10

Dank jullie wel! Very Happy 

Het was een mooie dag! Ik vierde het dit jaar niet thuis, (en niet voor vrienden) omdat het vandaag zo warm zou worden (Warm?! Waar?! Niet hier in ieder geval :P) en heb heerlijk bij mijn vader en zijn vrouw in de tuin gezeten. Ik mocht niets halen qua hapjes en drankjes en toen ik vanavond aankwam hadden ze echt alles voor een verjaardag in huis, zelfs gebakjes. Voelde me zwaar bezwaard, ook al had ik zelf een hapjesschaal meegenomen. (Wat niet nodig was, maar ik had het al voor de afspraak om het bij hun te vieren in huis gehaald) We hebben even gezellig gepraat en gezeten. Lekker relaxt.

Ik heb een plakspiegel gekregen, die al onder de zwaarte van de spiegel van de plakkers is gezakt. :P En ik heb van mijn stiefmoeder en vader twee glazen potjes met opschrift en geld in een envelop gehad. En verder natuurlijk heel veel felicitaties. Die van mijn broertje bezorgde me tranen in de ogen, zo lief.

Geslaagde verjaardag dus weer. En hij is al weer over. Op naar volgend jaar! :cheering:
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nyx is jarig! - Pagina 2 Empty Re: Nyx is jarig!

Bericht  Parel vr 23 aug 2013 - 11:11

Alsnog gefeliciteerd lieverd! Klinkt als een hele fijne verjaardag.
Op naar een topjaar!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum