Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop

3 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop Empty Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop

Bericht  sanne-84 wo 21 aug 2013 - 20:08

Hoe hebben jullie het geregeld toen jullie uit elkaar gingen en het huis verkocht moest worden.
Ik zit nu nog met dochter in het huis, en ex betaalt de helft van de hypotheek. Daar moet ik nog op trug komen met hem, want hij betaalt de helft van de netto hypotheek, terwijl hijnop het einde van het jaar wel de belastinggelnd wil delen..
De helft van de huisverzekeringen betaalt hij niet mee, maar zou ergens ook wel terecht zijn toch?
Verder heeft hij nog de sleutel van het huis, want het is immers ook nog 'zijn' huis. Daar voel ik me niet fijn bij.. 
Verder nog iets hoe jullie dingen geregeld hebben?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop Empty Re: Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop

Bericht  Linda wo 21 aug 2013 - 21:03

Zijn jullie wel van plan om het huis te verkopen?

Dat jij meer betaald dan hij vind ik persoonlijk wel logisch. Aangezien hij er niet woont en jij wel.

Is de scheiding al helemaal rond?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop Empty Re: Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop

Bericht  sanne-84 wo 21 aug 2013 - 22:05

Aan de ene kant is t logisch, aan de andere kant verdien ik nu veel minder dan hij (doordat we samen besloten hadden dat ik minder ging werken ivm dochter)
Daarom ben ik aan het oderzoeken hoe of wat, wil natuurlijk wel hier zo goed mogelijk uitkomen

En de scheiding is bij lange na nog niet rond, hebben 2e gesprek pas gehad bij de mediator. Ex is zo laks, op meerdere fronten, bah.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop Empty Re: Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop

Bericht  Siamsa do 22 aug 2013 - 0:24

Ik heb er geen ervaring mee dus ik kan je geen advies geven, maar ik wil je wel even virtuele een knuffel geven.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop Empty Re: Voor de gescheiden vrouwen, huis te koop

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum