Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+65
Milamber
Jerry
SoGood
Anoniem Antwoord
Biechtje
Ragazza
Feline
Coco
SuperGrover
Enelya
Lady4
Marcellah89
Curious
Elodie
Mamsie
Nyx
Victoria-
Carrie
slaatje
_Poppy_
Weetjewel
Minx
Poubelle
GreenGrass
silly-one
Printje
Bliss
Dora
Sea of Trees
Aziraphale
Lynn_
Julia
Parisienne
Rituals_
Suusie
Auxo
Bazinga
Lejow
Exogenesis
rapa nui
Paper Crown
Milou
Engelse Drop
June
Thunder
Marin
Bolletje
Caro
Steep
Shisha
Luce
Mermaid
Silke
nina
Burn
Dennenappel
xxjojootjexx
Parel
Esmee
Maple
Charles
Susan
Blair
Artemis
Annemie
69 plaatsers

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 2:32

Hij solliciteert overal op. Vuilnisman: te oud. Postbezorging: blunder gemaakt bij het inplannen van de sollicitatie. Conciërge school: geen respons. Conducteur: wegens bezuinigingen worden er geen nieuwe mensen aan genomen. Tal van andere functies: afwijzing omdat hij geen rijbewijs heeft. Bij een verzekeringskantoor: hij was te goed en moest maar op een coachende functie solliciteren. En da's nog maar een greep...
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Marin vr 23 aug 2013 - 2:36

Ik wil eigenlijk een lange reactie typen maar ik kan eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik het begrijp hoe frusterend het is Maple. Hele dikke knuffel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje vr 23 aug 2013 - 2:47

Helaas is het sexbiechttopic gesloten maar ik hoop dat dat weer open gaat. tot die tijd dus maar even hier biechten want volgens mij vind iedereen het wel leuk om een sexbiechtje te lezen. Dus bij deze!
Ik biecht op dat ik vaak fantaseer over sex met een vrouw. Niet een specifieke vrouw, maar gewoon sex met vrouwen in het algemeen.
Ik denk niet dat ik op vrouwen val want ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw, ik word alleen verliefd op mannen. maar het lijkt me gewoon heel spannend en opwindend om het een keer met een vrouw te doen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Mamsie vr 23 aug 2013 - 3:06

Biechtje schreef:Helaas is het sexbiechttopic gesloten maar ik hoop dat dat weer open gaat. tot die tijd dus maar even hier biechten want volgens mij vind iedereen het wel leuk om een sexbiechtje te lezen. Dus bij deze!
Ik biecht op dat ik vaak fantaseer over sex met een vrouw. Niet een specifieke vrouw, maar gewoon sex met vrouwen in het algemeen.
Ik denk niet dat ik op vrouwen val want ik heb nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw, ik word alleen verliefd op mannen. maar het lijkt me gewoon heel spannend en opwindend om het een keer met een vrouw te doen.
Ik weet niet of je in een relatie zit maar waarom probeer je het niet eens?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  SuperGrover vr 23 aug 2013 - 3:09

Wat houdt je tegen? Als je vrijgezel bent, gewoon doen! Als je niet vrijgezel bent, bespreek het met je partner.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Coco vr 23 aug 2013 - 6:13

Y
Ik begrijp wel wat je bedoelt Burn, mijn opa was twee jaar geleden de week voor mijn oma's verjaardag aan het vechten om nog even in leven te blijven. Op de dag van mijn oma's verjaardag herft hij nog wat meegelachen en rond 23.30 ging iedereen naar huis. Om 01.30 werd iedereen gebeld dat het zijn laatste uren waren aangebroken, hij had echt gewacht tot deze die dag voorbij was en iedereen nog eens samen was. S nachts zat iedereen aan zijn bed en nadat hem ze hem hebben bedankt (hij was op dat moment al ver weg maar kreeg alles schijnbaar nog wel mee) om het nog vol te houden op oma's verjaardag, liet hij tranen en is ingeslapen. 
Vorig jaar zag iedereen ook heel erg op tegen oma's verjaardag, maar eigenlijk was het juist ontzettend fijn, een dag om weer even alle stunten van opa naar boven halen, net als ook afgelopen juli, en dan is het net of hij erbij is.
Ik zou je verjaardag dus juist door laten gaan, er geen verdrietige dag van maken maar een fijne dag vol mooie herinneringen aan je oma, dat is juist heel fijn in het bijzijn van je (en je oma haar) dierbaren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Burn vr 23 aug 2013 - 6:30

Dankjewel voor je reactie Coca, ik ga er woensdag een leuke gezellige dag proberen van te maken!

Ik heb vorig jaar nog een envelopje met geld van oma gekregen, ik ga er morgen een sieraad van halen en die is dan alsnog voor mijn verjaardag..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Maple vr 23 aug 2013 - 6:51

Marin schreef:Ik wil eigenlijk een lange reactie typen maar ik kan eigenlijk niets anders zeggen dan dat ik het begrijp hoe frusterend het is Maple. Hele dikke knuffel.
Dank je smile Oh, en daarnaast heb ik gisteren (hoe fijn, via de mail) ook te horen gekregen dat ik weer wat uren in moet leveren.

Hoewel ik het wel een stuk zonniger in zie dan een maand terug (het hoger beroep heeft gelukkig gunstig uitpakt, mijn vriend heeft een heleboel engelen op allebei z'n schouders gehad, dat realiseert ie zich gelukkig ook), heb ik af en toe nog wel m'n downmomenten. Gelukkig zijn er nog wel opties tot het aanvragen van een aantal toeslagen. Een volledige bijstandsuitkering krijgt hij niet, maar er schijnen nog wel toeslagen te zijn waar hij/we recht op hebben zodat we de lasten in elk geval nog een beetje kunnen dragen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Elodie vr 23 aug 2013 - 23:59

Maple, heeft je vriend al naar callcenter werk gekeken? Dat is wel te vinden. Hoeft niet perse sales te zijn, maar kan ook klantenservice zijn bijv. Of magazijn werk?
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 24 aug 2013 - 9:10

Ik moet het even kwijt, niet echt een biecht.

Iemand binnen onze familie ligt in scheiding. Ik kan met beide partners goed over weg en weet niet goed hoe ik nu met ze om moet gaan. Kan ik ze allebei nog uitnodigen voor koffie of alleen het familielid zelf? Ik vind het zo erg dat ze gaan scheiden en ik weet niet hoe ik daar nu mee om moet gaan.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Curious za 24 aug 2013 - 9:29

Biechtje schreef:Ik moet het even kwijt, niet echt een biecht.

Iemand binnen onze familie ligt in scheiding. Ik kan met beide partners goed over weg en weet niet goed hoe ik nu met ze om moet gaan. Kan ik ze allebei nog uitnodigen voor koffie of alleen het familielid zelf? Ik vind het zo erg dat ze gaan scheiden en ik weet niet hoe ik daar nu mee om moet gaan.
Wat rot biechtje. Misschien moet je eerst zelf even aan het idee wennen en kan je er dan ook beter mee omgaan.
Mij heeft het goed geholpen in een soort gelijke situatie om naar beide partners uit te spreken dat je het lastig vind, maar ook dat je er niet tussenin wil staan. Ik heb ook uit gelegd dat ik geen voorkeursbehandeling wilde geven en heb vooral het niet-familielid ook gezegd dat de deur ook nog steeds voor haar open staat.
Uiteindelijk is het toch zo gelopen dat het niet-familielid uiteindelijk niet meer hier kwam en het contact is 'verwaterd', mede ook wel doordat ze het zelf heel lastig vond om contact te houden na dingen die er in haar scheiding voor vielen.
Heel veel succes!!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 24 aug 2013 - 9:36

:nopompom: Als ik in het vragenlijstjes topic zie dat er zoveel meiden met zichzelf spelen, voel ik me bijna raar dat ik dat niet doe. Ik heb er geen behoefte aan, maar ik voel me nu best wel 'raar' dat ik dus niet doe, terwijl echt heel veel het wel doen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Printje za 24 aug 2013 - 9:37

Biechtje schreef::nopompom: Als ik in het vragenlijstjes topic zie dat er zoveel meiden met zichzelf spelen, voel ik me bijna raar dat ik dat niet doe. Ik heb er geen behoefte aan, maar ik voel me nu best wel 'raar' dat ik dus niet doe, terwijl echt heel veel het wel doen.
Ik denk dat het allebei niet raar is. Dat een ander het doet wil toch niet zeggen dat het daardoor normaal is. Ik zou me er geen zorgen om maken hoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro za 24 aug 2013 - 9:39

Biechtje schreef::nopompom: Als ik in het vragenlijstjes topic zie dat er zoveel meiden met zichzelf spelen, voel ik me bijna raar dat ik dat niet doe. Ik heb er geen behoefte aan, maar ik voel me nu best wel 'raar' dat ik dus niet doe, terwijl echt heel veel het wel doen.
Je hoeft je niet raar te voelen. De een heeft er wel behoefte aan, de ander niet. Wat voor een ander normaal is, hoeft niet in te houden dat het voor jóu ook zo moet zijn. 

Andere vraag: heb je het wel geprobeerd? Vind je het gewoon niet lekker/ eng/ kan je niet klaarkomen? En als je er gewoon niks aan vindt: hee.. helemaal prima. Maar als je het wel wellicht interessant zou vinden.. experimenteren? 

En weet dat niks hoeft: het is jouw lichaam, dus al wil je 5x per dag met jezelf spelen: helemaal prima. Wil je het niet: ook goed! Zolang jij je er maar happy bij voelt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro za 24 aug 2013 - 9:42

Biechtje schreef:Ik moet het even kwijt, niet echt een biecht.

Iemand binnen onze familie ligt in scheiding. Ik kan met beide partners goed over weg en weet niet goed hoe ik nu met ze om moet gaan. Kan ik ze allebei nog uitnodigen voor koffie of alleen het familielid zelf? Ik vind het zo erg dat ze gaan scheiden en ik weet niet hoe ik daar nu mee om moet gaan.
Aangeven dat je het lastig vindt maar er voor ze allebei wil zijn. Dat je niet in het midden wil staan etc. Ik was dan aan de scheidingskant maar naar gezamenlijke vrienden heb ik bijna niks losgelaten. Ook niks van alle gekke, rare trucjes die hij had uitgehaald. Ik heb alleen kort gezegd dat mensen nu eenmaal rare dingen in hun verdriet doen. 

Het ligt er compleet aan hóe ze uit elkaar gaan. Is dat in redelijke pais en vrede.. dan hoop ik dat ze nog respect ook naar hun gezamenlijke kennissen op kunnen brengen. Is het op voet van oorlog.. zorg er dan voor dat jij er niet in betrokken raakt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 24 aug 2013 - 9:43

Caro schreef:
Biechtje schreef::nopompom: Als ik in het vragenlijstjes topic zie dat er zoveel meiden met zichzelf spelen, voel ik me bijna raar dat ik dat niet doe. Ik heb er geen behoefte aan, maar ik voel me nu best wel 'raar' dat ik dus niet doe, terwijl echt heel veel het wel doen.
Je hoeft je niet raar te voelen. De een heeft er wel behoefte aan, de ander niet. Wat voor een ander normaal is, hoeft niet in te houden dat het voor jóu ook zo moet zijn. 

Andere vraag: heb je het wel geprobeerd? Vind je het gewoon niet lekker/ eng/ kan je niet klaarkomen? En als je er gewoon niks aan vindt: hee.. helemaal prima. Maar als je het wel wellicht interessant zou vinden.. experimenteren? 

En weet dat niks hoeft: het is jouw lichaam, dus al wil je 5x per dag met jezelf spelen: helemaal prima. Wil je het niet: ook goed! Zolang jij je er maar happy bij voelt!
Ik probeer het wel is en even voelt wel fijn maar als ik dan even 15sec oid die aanraking heb gehad, vind ik het wel weer voldoende. En dat gebeurd ook maar 1x in de 2 maand ongeveer. Ik denk dat er ook wel deels angst zit en in het klaarkomen. Dat is me in een relatie ook nog nooit gelukt, sowieso was seks een drama en misschien heb ik er daarom ook wel verkeerde associaties mee.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Curious za 24 aug 2013 - 10:10

weg


Laatst aangepast door Curious op za 24 aug 2013 - 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Caro za 24 aug 2013 - 10:12

Dus als ik het goed begrijp ben je nog nooit klaargekomen en heb je alleen maar 'negatieve' associaties met seks? Dan zou ik als ik jou was proberen die associaties om te zetten naar goede. Maak van die 15 seconden 20.. zorg ervoor dat je ontspannen bent en realiseer je dat niks wat je doet fout is, slecht is, immoreel is of wat dan ook. Zorg ervoor dat je niet toewerkt naar een verplicht orgasme maar gewoon van het gevoel geniet. Niks meer, niks minder. Je hebt geen druk, er is niemand die meekijkt, je hoeft van niemand klaar te komen of te genieten maar leer ontdekken wat jij lekker vindt. 

En als je dat niet wil, ook prima. Maar ik merk aan je posts dat je het eigenlijk misschien wel wilt, maar je ervoor lijkt te schamen of dat er iig iets is dat je tegenhoudt..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje za 24 aug 2013 - 23:12

Curious, ik zit daar inderdaad wel is aan te denken, maar dan denk ik ook weer ‘als ik het gewoon zo nog niet lekker vindt, waarom zou ik dan zoiets aanschaffen’. Dus dan laat ik het maar weer zitten.

Caro, dat begrijp je inderdaad goed. Tussen mij en mijn ex klikte het gewoon niet in bed, hij was groot geschapen en dat ‘paste’ gewoon niet. Paar keer huilend van de pijn in bed gelegen dus daarna ook maar gewoon niet meer geprobeerd.
Het klopt dat ik het eigenlijk wel wil, want het houdt me ook tegen om een nieuwe relatie aan te gaan, want ook dan komt dat stuk weer voorbij. En ik durf me gewoon niet te laten gaan, hoe lekker ik het hand/mondwerk van mijn ex ook vond, ik blokkeerde en werd echt zo stijf als een plank. Dat is ook wel 1 van de redenen geweest waarom het uit is inmiddels.

Zouden jullie trouwens mijn quote er uit willen halen, misschien wil ik het nog wel verwijderen.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce za 24 aug 2013 - 23:19

Een vriendin van mij vond het ook niks, kwam ook nooit klaar. Heb haar toen de tip gegeven om een vibrator te kopen en toen lukte het wel. Is toch meestal wel stimulerender dan alleen vingers oid. Dus misschien kun je dat eens proberen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Curious za 24 aug 2013 - 23:31

Misschien idd eens proberen als het voor meer meiden zo verwerkt heeft biechtje. Succes iig!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Minx zo 25 aug 2013 - 0:14

@biechtje met de sex problemen, ga er wat mee doen. Dit is zo verschrikkelijk zonde. Mannen zijn zo verschrikkelijk anders in bed. Mijn ex was ook echt niet klein en dat was ook regelmatig niet zo prettig. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat het niet kwam door zijn formaat maar meer omdat ik niet opgewonden genoeg was. Ik heb soms nog steeds momenten dat ik niet te makkelijk ontspan maar mijn huidige date-achtigiets weet daar heel goed mee om te gaan en zorgt er voor dat ik eerst op mijn gemak ben en stelt mij voorop. Dat scheelt al zo veel. Dus mij tip is echt doe er wat mee. Te groot kan bijna niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje zo 25 aug 2013 - 4:56

Ik biecht op dat ik denk dat ik hooggevoelig ben. Ik kan niet tegen gehuil van kinderen, tegen mensen die hard praten en tegen rumoerige plekken. Ook ben ik het liefst op mijzelf. Ik merk dat ik hier steeds meer last van krijg. Vooral op mijn werk waar het soms rumoerig is. Iemand die dit herkend of tips om hiermee om te gaan?

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Luce zo 25 aug 2013 - 4:59

Ja, herkenbaar. Ik ben ook altijd snel overprikkeld, kan niet tegen harde geluiden en felle lichten. Mijn man is precies het tegenovergestelde, die zoekt juist graag prikkels op. Dat matcht niet altijd hier in huis Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Sea of Trees zo 25 aug 2013 - 5:04

Luce schreef:Ja, herkenbaar. Ik ben ook altijd snel overprikkeld, kan niet tegen harde geluiden en felle lichten. Mijn man is precies het tegenovergestelde, die zoekt juist graag prikkels op. Dat matcht niet altijd hier in huis Wink
Haha ja hier exact hetzelfde. Ik kan echt gillend gek worden als ik in bed lig, totaal overprikkeld en het geluid van de tv staat te hard. Dan kun je mij echt heel chagrijnig krijgen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 11 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum