Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Prijsvrij.nl..................wat een giller!

+4
Caribbeanlover
Maple
Minx
Nyx
8 plaatsers

Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover ma 19 aug 2013 - 10:10

Dacht dat zij zo voordelig waren, maar niet dus!
Zat even te kijken wat onze vakantie bij hun kost, maar die datum is het niet mogelijk dus maar 2 dgn later gekeken dan. Is het gewoon bijna € 700,00 duurder bij hun en dat terwijl het op basis van economy class is. Wij hebben voor veel minder ook nog een eens retour comfortclass.
Zo ik weet dus waar ik nooit ga boeken!Yes 

Er staat zelfs ''nergens goedkoper en beste deal'' bij, nou volgens mij moeten ze dat even checken aangezien men op die manier niet bij hun boekt.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 19 aug 2013 - 20:55; in totaal 2 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Nyx ma 19 aug 2013 - 10:17

Dat is nogal een verschil. Geen stunter dus.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover ma 19 aug 2013 - 10:26

Zeker niet Razz . Btw, die datum waarop ik gezocht had was ineens weg dwz het was niet meer boekbaar. Heb toen gezocht op een datum in de buurt en die was nog duurder! Zit nu weer te kijken en ook die datum is weg.
Zou ze haast mailen om te zeggen dat zij echt niet goedkoop zijn zoals ze beweren.

''Nergens goedkoper, op reis met extra korting'' haha wat een afgang!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 19 aug 2013 - 20:56; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Minx ma 19 aug 2013 - 10:29

Heb je ook gekeken wat de reis kost waar jullie geboekt hebben op het moment dat je daar keek? Want als die datum er niet meer is kun je natuurlijk niet vergelijken. De prijzen van reizen fluctueren nog wel eens. Dus dit zegt me werkelijk niets.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Maple ma 19 aug 2013 - 10:30

Net even gekeken, het is net als bij BCC, maar dan met reizen. Zou het om exact dezelfde reis, datum, hotel, verzorging, luchtvaartmaatschappij en stoelklasse gaan dan betalen ze je het verschil terug. Misschien zit het prijsverschil bij jou wel in de luchtvaartmaatschappij.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover ma 19 aug 2013 - 19:39

Minx schreef:Heb je ook gekeken wat de reis kost waar jullie geboekt hebben op het moment dat je daar keek? Want als die datum er niet meer is kun je natuurlijk niet vergelijken. De prijzen van reizen fluctueren nog wel eens. Dus dit zegt me werkelijk niets.
Tuurlijk heb ik bij beide gekeken en op dit moment scheelt het zoveel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover ma 19 aug 2013 - 19:41

Maple schreef:Net even gekeken, het is net als bij BCC, maar dan met reizen. Zou het om exact dezelfde reis, datum, hotel, verzorging, luchtvaartmaatschappij en stoelklasse gaan dan betalen ze je het verschil terug. Misschien zit het prijsverschil bij jou wel in de luchtvaartmaatschappij.
Dat zou kunnen,maar er staat niet bij met wie je vliegt aangezien je de geboortedata moet invullen en dan zie je dat pas en ik wil dat niet. Dan nog, ze vertrekken ook vanaf A'dam, dus waarom daar boeken als het elders veel goedkoper kan?

Zelfs 14 dgn is veel duurder en wij gaan 16 dgn.

Niet alles is exact, maar het komt op hetzelfde neer.

Bedoel je met BCC die zaak met tv's ed?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Minx ma 19 aug 2013 - 21:45

Caribbeanlover schreef:

Niet alles is exact, maar het komt op hetzelfde neer.
Hmm misschien eens mijn linkerschoen aan mijn rechtervoet proberen, die zijn ook niet exact maar het zijn beide schoenen en ze zien er hetzelfde uit dan komt het toch op hetzelfde neer.nerd 
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover ma 19 aug 2013 - 21:59

De reis valt onder een andere organisatie, maar het hotel is hetzelfde ed dat bedoelde ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  xxjojootjexx ma 19 aug 2013 - 22:04

Maar de datum is anders, en het aantal dagen is anders.
Alleen het hotel is gelijk..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  silly-one ma 19 aug 2013 - 22:09

Als het hotel hetzelfde is, maar het is door een andere aanbieder ingekocht. Dan kan dat heel logische een prijs verschil opleveren. Een organisatie wil er nog wat aan verdienen en als ze een hoge prijs betaald hebben voor de kamers, dan zal de prijs hoger zijn.

Het is een beetje met appels en peren vergelijken. Het klokhuis hebben ze alletwee, maar de rest is anders.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Kqip ma 19 aug 2013 - 22:26

Een fles cola is bij de AH ook 5 cent duurder als bij de Dirk van den Broek... laughcry
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Poisongirl ma 19 aug 2013 - 22:26

En vliegtickets gaan in klasses (niet economy/comfort enzo). Die klasse verkoopt uit en dan wordt er een duurdere klasse ingezet, voor dezelfde stoelen in economy. Dus stel klasse s hebben ze niet meer dan krijg je klasse t die bijvoorbeeld 30 euro duurder is. Dat speelt ook mee.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Kqip ma 19 aug 2013 - 22:31

Het heeft allemaal met inkoop van kamers en stoelen te maken idd. Prijsvrij is overigens onderdeel van de Thomas Cook groep, dus waar ook Neckermann en Vrij Uit onder vallen, dat viel mij meteen op toen ik ging kijken. Heb jij bij Arke geboekt, kan dat zomaar goedkoper zijn puur door die inkoop en die stoelen.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 0:01

Poisongirl schreef:En vliegtickets gaan in klasses (niet economy/comfort enzo). Die klasse verkoopt uit en dan wordt er een duurdere klasse ingezet, voor dezelfde stoelen in economy. Dus stel klasse s hebben ze niet meer dan krijg je klasse t die bijvoorbeeld 30 euro duurder is. Dat speelt ook mee.
Ik weet dat het op klasse gaat, maar de totaalprijs is altijd eerst in economyclass ongeacht de klasse snap je.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Minx di 20 aug 2013 - 4:07

Caribbeanlover schreef:
Poisongirl schreef:En vliegtickets gaan in klasses (niet economy/comfort enzo). Die klasse verkoopt uit en dan wordt er een duurdere klasse ingezet, voor dezelfde stoelen in economy. Dus stel klasse s hebben ze niet meer dan krijg je klasse t die bijvoorbeeld 30 euro duurder is. Dat speelt ook mee.
Ik weet dat het op klasse gaat, maar de totaalprijs is altijd eerst in economyclass ongeacht de klasse snap je.
Zij wel maar jij niet.....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 5:20

Ik begrijp het heel goed hoor. Het gaat nu om economy class en zo heel veel verschil zit er denk ik ook weer niet in.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  silly-one di 20 aug 2013 - 20:02

Caribbeanlover schreef:Ik begrijp het heel goed hoor. Het gaat nu om economy class en zo heel veel verschil zit er denk ik ook weer niet in.
 Misschien wel, je zegt denk dus je weet het niet zeker. Het heeft misschien ook wel met de vlucht te maken. Ik heb even op vliegtickets.nl gekeken naar een retourvlucht amsterdam mexico city. En geloof mij, rechtstreeks is het 1400 euro en met een overstap al 700 euro. En dan heb ik economy class. Maar toch al een verschil van 700 euro.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 20:27

Dat kan, weet ook niet exact hoe dat in dat wereldje gaat. Ben blij dat we nog op tijd hebben geboekt aangezien het alleen maar duurder wordt steeds.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Prijsvrij.nl..................wat een giller! Empty Re: Prijsvrij.nl..................wat een giller!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum