Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

+8
Pommes
Lenthe
banjer49
Isa
Dolphinne
TukTuk
Moira
Robin_
12 plaatsers

Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Robin_ za 17 aug 2013 - 7:57

.


Laatst aangepast door Robin_ op zo 1 sep 2013 - 2:55; in totaal 1 keer bewerkt
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Moira za 17 aug 2013 - 12:56

Vervelend! Ik had een mat bij de voordeur die meermaals ondergeplast was door onze kat toen hij een blaasontsteking had. Heb op aanraden 'HG Alle nare geurtjes weg' geprobeerd en dat scheelde wel iets. Maar uiteindelijk heb ik de mat toch wegggegooid, ik bleef die vieze geur ruiken.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  TukTuk za 17 aug 2013 - 14:08

Je kan bij de dierenwinkel zo'n spuitfles kopen tegen de geur, moet je dan insprayen en als het droog is met stofzuiger er overheen. Paar keer herhalen is wel nodig, maar dan is de geur ook wel weg. Alleen moet je dan wel weten waar er geplast is. Kan je anders niet ruiken waar t precies zit?

Je zou ook nog azijn kunnen proberen trouwens.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Dolphinne zo 18 aug 2013 - 8:00

Hier heeft 1 van de katten een paar weken geleden op de deurmat geplast en een dag later in mijn handtas waar ook mijn portemonnee in zat.

De deurmat ligt nu nog steeds buiten. Heb wel met kokendheet water erover gespoeld, maar nog niet aan geroken of de geur weg is.
Mijn portemonnee heb ik weggegooid. Die kreeg ik niet meer schoon. De tas heb ik met spul van de dierenwinkel proberen schoon te maken 2 keer, maar ik blijf de urinelucht ruiken helaas. Denk dat dat dus ook een ritje vuilnisbak wordt.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Isa zo 18 aug 2013 - 8:18

Balen ! de geur van kattenpis is echt vies en doordringend. Wij hebben het ook een keer gehad, we hadden van alles geprobeerd van de meeste dingen ging de geur wel een beetje weg maar rook je ook heel erg de geur van het product zelf. Maar voor de katten was de geur niet weg en daardoor kunnen ze erop blijven plassen.We hebben uiteindelijk ecodoor uf 2000 besteld via internet en dit werkte wel. De geur verdwijnt en de katten gaan er niet nogmaals op plassen.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  banjer49 zo 18 aug 2013 - 8:25

Isa schreef:Balen ! de geur van kattenpis is echt vies en doordringend. Wij hebben het ook een keer gehad, we hadden van alles geprobeerd van de meeste dingen ging de geur wel een beetje weg maar rook je ook heel erg de geur van het product zelf. Maar voor de katten was de geur niet weg en daardoor kunnen ze erop blijven plassen.We hebben uiteindelijk ecodoor uf 2000 besteld via internet en dit werkte wel. De geur verdwijnt en de katten gaan er niet nogmaals op plassen.
Maar gaan ze dan ook niet op andere plekken plassen?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Lenthe zo 18 aug 2013 - 9:16

Je hebt ook bussen tapijtreiniger. Gewoon bij de Action te halen.

Inspuiten, inwrijven met een theedoek, na 1,5 uur stofzuigen. Ik weet niet of het bij kattenpis werkt, maar het spul werkt wel voor andere vlekken.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Isa zo 18 aug 2013 - 19:26

banjer49 schreef:
Isa schreef:Balen ! de geur van kattenpis is echt vies en doordringend. Wij hebben het ook een keer gehad, we hadden van alles geprobeerd van de meeste dingen ging de geur wel een beetje weg maar rook je ook heel erg de geur van het product zelf. Maar voor de katten was de geur niet weg en daardoor kunnen ze erop blijven plassen.We hebben uiteindelijk ecodoor uf 2000 besteld via internet en dit werkte wel. De geur verdwijnt en de katten gaan er niet nogmaals op plassen.
Maar gaan ze dan ook niet op andere plekken plassen?
Geen idee of de katten dan ergens anders gaan plassen. Een kat plast meestal niet voor niks ergens dit kan door stress of ziekte komen.
Isa
Isa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Pommes zo 18 aug 2013 - 21:38

Hier heeft de poes ook wel eens op de bank geplast. Ik heb toen vanish erop gespoten. Dit erin laten trekken en dan eraf vegen met een vochtig doekje/sponsje. Hierna nog een tijdje de vanish geroken maar niet meer die stinklucht.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Merel zo 18 aug 2013 - 22:02

!


Laatst aangepast door Merel op zo 1 sep 2013 - 6:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : !)
Merel
Merel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 31
Registratiedatum : 16-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Rush zo 18 aug 2013 - 22:46

Ik heb serieus alles geprobeerd en met stomen en Ecodor is het uiteindelijk wel zo goed als eruit gegaan. Het tapijt ligt bij de voordeur op zo'n luik en soms is de geur helaas weer zomaar aanwezig. Dat duurt dan een paar uur en dan is het weer maanden weg. Echt zuur. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Minx zo 18 aug 2013 - 23:20

Merel schreef:Ik zweer bij groene biotex. Papje maken en erop smeren, erin laten trekken, eventueel nog even goed schrobben met wat water en dan heel goed uitspoelen. Je ruikt er dan echt niks meer van. Ecodor heb ik ook geprobeerd maar dat hielp bij mij niet. Ik bleef dan bij vlagen altijd nog zo'n walm ruiken. Goor!
+1 hier ook fan van de groene biotex. Heb nu dan wel geen katten meer maar dat spul werkte echt heel goed smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  LDJ ma 19 aug 2013 - 6:17

Is het al gelukt Robin?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vloerkleed schoonmaken (kattenplas) Empty Re: Vloerkleed schoonmaken (kattenplas)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum