Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

+3
Rouxxxe
Milou
Roza
7 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Roza za 17 aug 2013 - 0:52

Ik zie op deze website veel goedkope vakanties staan. Maar wat ik me afvraag of deze organisatie betrouwbaar is? En ik kan nergens achterhalen of ze er ook voor zorgen dat je van het vliegveld bij je hotel komt? Er staan hier namelijk echt goede aanbiedingen op, dus ik wil graag via deze site boeken...

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Milou za 17 aug 2013 - 0:56

Ik vind hem niet heel betrouwbaar overkomen op de een of andere manier, via google kun je ook zoeken op ervaringen. Heb je ook gekeken bij Jiba en Corendon enz?
Milou
Milou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 67
Registratiedatum : 15-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Milou za 17 aug 2013 - 0:57

http://travelbird.nl/9362/costa-brava-aquahotel-aquamarina/
http://travelbird.nl/9045/arora-hotel-kusadasi-turkije/
http://travelbird.nl/9416/hotel-little-in-kreta/

Misschien is dit iets?
Milou
Milou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 67
Registratiedatum : 15-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Rouxxxe za 17 aug 2013 - 2:39

Ik zou gewoon met een bekende reisorganisatie boeken.. Zeker als je alleen gaat.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Lady4 za 17 aug 2013 - 4:14

Ze zijn aangesloten bij de ANVR en SGR, dus volgens mij is het dan wel betrouwbaar. Is het sowieso niet gewoon een overkoepelende site die van verschillende touroperators reizen aanbiedt? Want als ik bijvoorbeeld een reis naar Curaçao selecteer dan blijkt de aanbieder Arke te zijn.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Roza za 17 aug 2013 - 5:09

Lady4 schreef:Ze zijn aangesloten bij de ANVR en SGR, dus volgens mij is het dan wel betrouwbaar. Is het sowieso niet gewoon een overkoepelende site die van verschillende touroperators reizen aanbiedt? Want als ik bijvoorbeeld een reis naar Curaçao selecteer dan blijkt de aanbieder Arke te zijn.
Ja, dat dacht ik ook.. Maar bij alle reizen die ik selecteer komt geen touroperater bij te staan, vandaar dat ik ging twijfelen.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Tiara za 17 aug 2013 - 6:19

Volgens mij is het inderdaad een overkoepelende site, ik heb daar ook wel gekeken en als je de reis kiest staan de aanbieders daar met diverse prijzen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Pink! za 17 aug 2013 - 6:56

Wij hebben op die site gekeken maar uiteindelijk niets geboekt omdat we met de auto gaan. Je leest gewoon goede reviews erover.
Ze hebben alle reizen van alle aanbieders op de site staan waardoor ze bijna altijd de laagste prijs hebben.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 1:15

Roza schreef:
Lady4 schreef:Ze zijn aangesloten bij de ANVR en SGR, dus volgens mij is het dan wel betrouwbaar. Is het sowieso niet gewoon een overkoepelende site die van verschillende touroperators reizen aanbiedt? Want als ik bijvoorbeeld een reis naar Curaçao selecteer dan blijkt de aanbieder Arke te zijn.
Ja, dat dacht ik ook.. Maar bij alle reizen die ik selecteer komt geen touroperater bij te staan, vandaar dat ik ging twijfelen.
De touroperator staat er gewoon bij hoor. Wij hebben er in 2011 geboekt en de service was prima in orde. Omdat wij vorige week maandag pas hebben geboekt keek ik veel op de site en ook via de chat het een en ander gevraagd. Ben altijd goed te woord gestaan op die manier.
Kan niet anders zeggen dat ze goed zijn en ook betrouwbaar.
Transfer zit er altijd bij in, dat wordt ook gezegd.
Uiteindelijk dit jaar niet bij hun geboekt, maar bij Q reizen wat net zoiets is en de service is ook daar prima. Zij geven meer korting dan Allereizen dus wie weet wat voor jou.
Waar wil je heen en wanneer wil je boeken?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 1:23

Rouxxxe schreef:Ik zou gewoon met een bekende reisorganisatie boeken.. Zeker als je alleen gaat.
Waarom? Uiteindelijk valt de reis onder een bekende zoals Arke ofzo. Zolang ze bij de ANVR en SGR zijn aangesloten is er niks aan de hand..................gister nog gezien bij Groeten van Max.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 1:25

Lady4 schreef:Ze zijn aangesloten bij de ANVR en SGR, dus volgens mij is het dan wel betrouwbaar. Is het sowieso niet gewoon een overkoepelende site die van verschillende touroperators reizen aanbiedt? Want als ik bijvoorbeeld een reis naar Curaçao selecteer dan blijkt de aanbieder Arke te zijn.
Maar het is toch meer dan duidelijk dat zij reizen van verschillende organisaties aanbieden en dat staat er ook.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 1:26

Pink! schreef:Wij hebben op die site gekeken maar uiteindelijk niets geboekt omdat we met de auto gaan. Je leest gewoon goede reviews erover.
Ze hebben alle reizen van alle aanbieders op de site staan waardoor ze bijna altijd de laagste prijs hebben.
Ze hebben toch ook autoreizen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Pink! di 20 aug 2013 - 20:13

Caribbeanlover schreef:
Pink! schreef:Wij hebben op die site gekeken maar uiteindelijk niets geboekt omdat we met de auto gaan. Je leest gewoon goede reviews erover.
Ze hebben alle reizen van alle aanbieders op de site staan waardoor ze bijna altijd de laagste prijs hebben.
Ze hebben toch ook autoreizen?
Ja dat zag ik later ook laughcry
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover di 20 aug 2013 - 20:18

Voor een volgende/andere keer misschien? Q reizen is nog voordeliger overigens.

Ben benieuwd of Roza nog laat weten of ze er geboekt heeft en waarheen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Roza wo 21 aug 2013 - 8:05

Caribbeanlover schreef:Voor een volgende/andere keer misschien? Q reizen is nog voordeliger overigens.

Ben benieuwd of Roza nog laat weten of ze er geboekt heeft en waarheen.
Ja hoor, stond in een ander topic. Ik ga volgende week dinsdag naar Lanzarote.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 8:23

Ik lees niet alle topics. Waar heb je geboekt?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Roza wo 21 aug 2013 - 8:26

Caribbeanlover schreef:Ik lees niet alle topics. Waar heb je geboekt?
Arke.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Caribbeanlover wo 21 aug 2013 - 9:43

Waarom niet bij Allereizen? Je leek zo enthousiast en nu heb je iig meer betaald.................zonde joh.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met allereizenop1site.nl? Empty Re: Iemand ervaring met allereizenop1site.nl?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum