Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

+18
Janelie
rianne287
ellibre
Caroow
Nyx
Nathalie
Pink!
piene1983
Tiara
Isolt
M-G
Poisongirl
MADDIE
Rush
Mida4you
Maple
Bosjesvrouw
Nana
22 plaatsers

Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Nana do 15 aug 2013 - 19:47

Ik verwachtte gister een pakketje via de Post NL. Ik ben de hele dag thuis geweest. Om 21 uur was er nog geen pakket bezorgd. Dus ik ging naar boven, zoontje voeden en daarna slapen gaat om 21.50 de bel... de pakketbezorger:O 

Ik vind dit eerlijk gezegd wel erg laat. Komt het bij jullie ook wel eens zo laat?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Bosjesvrouw do 15 aug 2013 - 19:52

Dat vind ik ook wel erg laat.
Ik beb geen idee tot hoelaat ze hier bezorgen. Maar ik dacht altijd tot ongeveer 18.00 uur.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Maple do 15 aug 2013 - 19:55

Mijn vriend solliciteert naar een functie als postbezorger, de post schijnt voor 17:00 of 18:00 in de bus te moeten liggen. Voor een pakket is dat waarschijnlijk anders, omdat geadresseerden dan echt thuis moeten zijn. Veel pakketbezorgbedrijven (hoe heet dat ook alweer?) bezorgen tegenwoordig als extra service 's avonds.

21:50 is wel wat laat, want na 22:00 zou ik de deur denk ik al niet meer open doen.
Tot 21:00-21:30 zou ik geen probleem vinden.


Laatst aangepast door Maple op do 15 aug 2013 - 19:58; in totaal 2 keer bewerkt
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Mida4you do 15 aug 2013 - 19:55

Tot zo laat mogen ze niet eens meer bezorgen. Ik dacht tot 5 of 6 uur.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Maple do 15 aug 2013 - 19:56

Mida4you schreef:Tot zo laat mogen ze niet eens meer bezorgen. Ik dacht tot 5 of 6 uur.
Wel hoor.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 20:35

Ik dacht altijd tot 21:00.

Officieel dus, bij ons komen ze altijd rond 13:00.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  MADDIE do 15 aug 2013 - 21:06

Tot negen uur. Ik weet dat, omdat ik weleens kies om dingen in de avond te laten bezorgen! Wat vreemd zeg zo laat!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Poisongirl do 15 aug 2013 - 21:12

Hier komt postnl met pakketjes meestal tussen 18 en 20 uur
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  M-G vr 16 aug 2013 - 14:55

Het is bij mij nog nooit voorgekomen maar ik weet dat PostNL tot 22.00 uur mag/kan bezorgen. Hier komen ze meestal in de middag rond een uur of 16.00 uur maar ik weet dat de beste man dan nog een aantal uurtjes moet werken (ik spreek hem nog weleens zo even snel tussendoor)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Isolt vr 16 aug 2013 - 17:33

Hier komen ze ook wel eens vlak voor 22.00 uur. Heel vaak slaap ik dan al. De buren hebben een cafetaria. Als zij nog open zijn wordt het daar wel bezorgd.
Isolt
Isolt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 114
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Tiara vr 16 aug 2013 - 18:42

Ik had dat laatst ook, tijdsindicatie stond tussen 13-15 en hij kwam pas 19.30
Heb ik nog nooit mee gemaakt, was ook nog op zaterdag.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  piene1983 vr 16 aug 2013 - 19:43

Onze pakketbezorger komt meestal als wij er op het eerste bezorgmoment niet zijn in de avonduren nogmaals langs. Dat kan ook wel eens na negen uur zijn, hij klopt dan heel netjes op het raam ipv aan te bellen. Volgens hem is hij dan toch in de buurt en of hij het nou langs het postkantoor brengt of hierlangs brengt maakt voor hem niet uit. Ik vind het wel fijn!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Pink! vr 16 aug 2013 - 19:54

Hier komt de post en de pakketbezorger altijd overdag. Ik zou rond die tijd de deur niet eens meer open doen, vind dat wel erg laat.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Nathalie zo 18 aug 2013 - 0:12

Onze pakketbezorger moet rijden tot zijn bus leeg is, dus soms is dat pas rond 22 uur.

Heb medelijden met hem rond de feestdagen, dan maken ze echt enorm lang dagen.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Nyx zo 18 aug 2013 - 0:25

Hetzelfde als bij Nathalie.

Wel kwam er eens een man van het bedrijf aanzetten om 23.00u. Op de vraag waarom zo laat, gaf hij aan persoonlijke problemen te hebben opgelost in werktijd en dat hij nu buiten werktijd zijn bus leeg moest hebben. Dat was de afspraak met het bedrijf. Heel fijn, maar ik vraag me af of de klanten daar wel op zitten te wachten. Ik vond 23.00u toch echt wel te laat.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Caroow zo 18 aug 2013 - 1:49

Ik zou me dood schrikken als om 23.00 de bel nog gaat. En het moet wel een heel leuk pakket zijn wil ik na 21.00 überhaupt de deur nog open doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Nyx zo 18 aug 2013 - 1:58

Caroow schreef:Ik zou me dood schrikken als om 23.00 de bel nog gaat. En het moet wel een heel leuk pakket zijn wil ik na 21.00 überhaupt de deur nog open doen.
We stonden op dat moment ook op onze achterste poten. Weet nog goed dat mijn broertje nog niet thuis was van zijn afspraak en dat we de ergste scenario al door onze hoofdjes lieten gaan. Leuk dat ze het nog langs kwamen brengen, maar het had echt best tot de volgende dag kunnen wachten.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  ellibre zo 18 aug 2013 - 2:35

Als ze vooraf die indicatie hebben gegeven zou mij dat echt niets uitmaken, zonder indicatie kijk ik wel een beetje raar ervan op.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  rianne287 zo 18 aug 2013 - 2:55

Het laatst dat ik hier ooit meegemaakt heb, is een tijdvak van 18:00 - 21.30
Het pakket kwam toen echt pas tegen 21.30.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Janelie zo 18 aug 2013 - 3:05

Wow wat laat allemaal. Ik heb er nog nooit over nagedacht. Hier komen ze nooit later dan 20u. Ik zou er ook niet blij mee zijn als ze om 23u aanbellen en ik zou ook niet meer open doen denk ik. Mijn vriend wel die is daar veel te nieuwsgierig voor.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Susan zo 18 aug 2013 - 4:27

Hier komen ze altijd tussen de middag en voor zover ik weet niet daarna nog een keer, als je er dan niet bent ligt het bij de buren, op het postkantoor of ze komen de volgende dag weer. Bij mijn ouders komen ze wel 's avonds, maar niet zó laat. Toen laatst die staking was geweest, kwamen ze wel 's avonds mijn pakjes brengen, maar dat was rond etenstijd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Ilovethe90s zo 18 aug 2013 - 5:36

Ze zijn hier een hele lange tijd rond 10 uur 's ochtends geweest maar ik heb een aantal keer iets besteld terwijl ik het zelf niet aan kon nemen omdat ze overdag kwamen en ik toen aan het werk was. Als ik nu iets bestel komen ze standaard 's avonds en dat kan hier tot 21.00 uur zag ik laatst in een link die ik via mijn mail ontving.

Wat ik wel irritant vind: tegenwoordig kun je bij veel bedrijven aangeven op welke dag ze moeten bezorgen en dan kies ik vaak voor donderdag aangezien ik dan overdag regelmatig thuis ben. Toch komen ze dan ook 's avonds bezorgen terwijl het dan juist overdag kan.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  SarahKey zo 18 aug 2013 - 19:29

Bij ons komen ze 9 van de 10 keer vroeg in de middag.
Behalve als ik bij wehkamp wat bestel, dan kun je ook 's avonds aanklikken en dan komen ze na 18:00 uur.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Pien zo 18 aug 2013 - 20:33

Bij ons eigenlijk standaard tussen 3 en 5. De beste man komt ook weleens rond etenstijd terug maar vaak geeft hij het hier wel ergens bij de buren af. Wehkamp laat ik altijd ´s avonds komen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie? Empty Re: Tot hoelaat bezorgt post NL bij jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum