Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 wasmiddel of verschillende soorten?

+33
Isabel_
silly-one
rianne287
Razz
nijntje4
Rouxxxe
Aardbei
Barbabella
Minx
Destino
piertje
Katrien
Moira
M-G
Caroow
Joan
Jezzie
Blond
kwebbeltje
Surya
Fjell
Maple
GreenGrass
Ella
teletascha
-Ieniemienie-
Printje
Nyx
May
Rush
Reeza
rapa nui
sanne-84
37 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  piertje wo 14 aug 2013 - 20:30

Nyx schreef:Ik heb één merk; Dash! En dan ook voor alles. Wit, donker, bont.
Ja, Dash ruikt echt lekker!
Ik baal, want mijn vriend kan er niet tegen.
2 keer geprobeerd, steeds krijgt hij rode, jeukende vlekjes als ik met Dash gewassen heb.
Wel jammer, wat vinden jullie lekker ruiken?
(Ik gebruik nu Ariel, maar dat ruik ik bijna niet)
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Destino wo 14 aug 2013 - 20:51

Ik gebruik eigenlijk altijd voor bijna alle wassen Robijn klein & krachtig voor de gekleurde was.
En dan heb ik nog een flacon staan voor witte was, maar dat gebruik ik alleen als ik was heb die ook echt wit is. Dus niet bij een lichte was met wit/beige/lichtgeel gecombineerd bijv. Komt er dus eigenlijk op neer dat ik die voor de witte was zelden gebruik. laughcry
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Minx wo 14 aug 2013 - 21:13

Ik gebruikte 2 verschillende voor de witte en bonte was. Dit omdat bij witwasmiddel iets extra's zit om de kleding mooi wit te houden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Barbabella wo 14 aug 2013 - 21:16

Ik gebruik robijn of omo. 3 verschillende voor wit, kleur en donkere was. En nog poeder voor wit van oma voor als er ergens vlekken inzitten dan mix ik het poeder met vanish
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Aardbei wo 14 aug 2013 - 21:21

Moira schreef:Ik gebruik de drie verschillende (witte, donkere en gekleurde was) van Robijn klein en krachtig. Vind het goed werken en het ruikt lekker!
 Ik ook deze! Hoewel ik de witte met doorzichtige dop wel vind stinken, en die met die blauwe dop niet smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Moira wo 14 aug 2013 - 21:30

Aardbei schreef:
Moira schreef:Ik gebruik de drie verschillende (witte, donkere en gekleurde was) van Robijn klein en krachtig. Vind het goed werken en het ruikt lekker!
 Ik ook deze! Hoewel ik de witte met doorzichtige dop wel vind stinken, en die met die blauwe dop niet smile
 Dat was mij eigenlijk nog niet opgevallen! Al doe ik bij de witte was (vaak werkkleding die vies wordt) er een schep Vanish bij. Gegarandeert alles eruit.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Rouxxxe wo 14 aug 2013 - 21:51

Wij gebruiken 1 wasmiddel, alleen Dash. Het is het enige waar mijn vriend tegen kan, van de rest krijgt ie eczeem.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  nijntje4 do 15 aug 2013 - 1:11

Ik gebruik voor alles Formil Color van de Action.
En bij de witte was af en toe een schepje Vanish.

Ik heb wel zo'n fles staan voor de zwarte was maar die heb ik nog nooit gebruikt (gekregen).
Kan dat eigenlijk ook bij andere kleuren dan zwarte was?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Razz do 15 aug 2013 - 2:58

Ik gebruik voor de gekleurde was, witte was en zwarte was verschillende wasmiddelen.

Ik heb nu op dit moment Ariel voor de gekleurde was, die van de Aldi voor de witte was en Fleuril voor de zwarte was.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 3:00

Razz schreef:Ik gebruik voor de gekleurde was, witte was en zwarte was verschillende wasmiddelen.

Ik heb nu op dit moment Ariel voor de gekleurde was, die van de Aldi voor de witte was en Fleuril voor de zwarte was.
Fleuril zwart ruikt zo lekker! Ik heb nu zwart vloeibaar van Lidl, ben benieuwd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  rianne287 do 15 aug 2013 - 3:03

GreenGrass schreef:Sunil (voor wit en kleur):
1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 DSC_0148
zitten hier geen optische witmiddelen in? Dit is vaak zo bij een wasmiddel dat geschikt is voor wit&kleur.
Dan lijkt het mij namelijk niet zo geweldig voor mijn gekleurde was.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  silly-one do 15 aug 2013 - 3:04

Ik gebruik robijn wit, color en donker voor mijn was. 
Verder als ik een wolwas draai heb ik nog een flesje voor wolwas staan.
Voor handwas heb ik ook klein potje handwasmiddel. 

Ik moet wel zeggen sinds ik mijn was ben gaan sorteren op kleur, blijft mijn witte was wel wit. Normaal werd het grauw als ik het met kleur waste. Of dit ook met het wasmiddel te maken heeft geen idee.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Razz do 15 aug 2013 - 3:11

Rush schreef:
Razz schreef:Ik gebruik voor de gekleurde was, witte was en zwarte was verschillende wasmiddelen.

Ik heb nu op dit moment Ariel voor de gekleurde was, die van de Aldi voor de witte was en Fleuril voor de zwarte was.
Fleuril zwart ruikt zo lekker! Ik heb nu zwart vloeibaar van Lidl, ben benieuwd!
Ja klopt! Ik heb een keer die van de Aldi gehad maar die vond ik echt thumbdown 
Voor de witte was vind ik die van de Aldi daarentegen wel weer fijn!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Isabel_ do 15 aug 2013 - 3:13

Ik was met Robijn en gebruik hiervan de wasmiddel voor donkere, witte, gekleurde en fijne was. Vier verschillende soorten dus. En daarnaast nog wasverzachter van Robijn.

Isabel_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Rush do 15 aug 2013 - 3:13

Isabel_ schreef:Ik was met Robijn en gebruik hiervan de wasmiddel voor donkere, witte, gekleurde en fijne was. Vier verschillende soorten dus. En daarnaast nog wasverzachter van Robijn.
I love you 

Ik heb een hele collectie. Die gele vind ik zo lekker!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Japie zo 18 aug 2013 - 9:27

Ik heb elke keer ander wasmiddel. Bij de hoogvliet kun je de zegels sparen die achterop de bon staan. Hier zit regelmatig wasmiddel of wasverzachter bij. Ik heb echt al jaren geen wasmiddel hoeven kopen en de komende jaren hoeft dat ook nog niet. Ik heb nu nog 6 verschillende in de kast staan.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Pommes zo 18 aug 2013 - 21:40

Ik heb hier nu Witte Reus. En dan 1 voor witte was, 1 voor gekleurde was en 1 voor de donkere was. Wel doe ik bij de witte en gekleurde was zo`n doekje die dan het vuil/kleuren opvangt.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  flower ma 19 aug 2013 - 1:31

Wij gebruiken voor de witte was speciaal wasmiddel voor witte was en verder voor alle andere was vloeibaar wasmiddel color.
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Snoes ma 19 aug 2013 - 2:00

Ik heb ook verschillende soorten, eentje voor de witte was en eentje voor de donkere was. Tot voor kort had ik nog een aparte bus voor de babywas.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 wasmiddel of verschillende  soorten? - Pagina 2 Empty Re: 1 wasmiddel of verschillende soorten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum