Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samsung eco bubble

+12
Roodtomaatje
iloverose
ellibre
Harrison
Schism
Kqip
Jeanette
June
TukTuk
Middleme
Lejow
Rush
16 plaatsers

Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Samsung eco bubble

Bericht  Schism zo 11 aug 2013 - 8:21

Wij zijn toe aan een nieuwe wasmachine en hebben de samsung eco bubble op het oog.
Is er iemand die deze heeft, ben erg benieuwd hoe hij bevalt
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Rush zo 11 aug 2013 - 8:39

Mn oom zit in het witgoed en raadt koud wassen sowieso af. Dat schijnt helemaal niet goed te zijn voor de machines ondanks dat het wel aangeprezen wordt.

Eco bubble is de koud was machine toch? Natuurlijk ook warm wassen,  maar ik kan me voorstellen dat ze door die koude opties vrij duur zijn terwijl het dus niet zo geweldig is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Schism zo 11 aug 2013 - 8:41

Prijs valt mee, 409 euro.
En er schijnt een onderhoudsprogramma op te zitten die je 1 keer per maand moet draaien om alle zeepresten ed eruit te krijgen.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Lejow zo 11 aug 2013 - 9:15

Namens mijn vriend (die witgoed/huishoud verkoopt) : Nee. Grootste marketingstunt die hij ooit gezien heeft.
Is door alle onderzoeksbureaus (ook consumentenbond) de grond in geboord, het werkt niet.


Zo, whahaha :P
Heb je er wat aan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Middleme zo 11 aug 2013 - 9:31

Lejow schreef:Namens mijn vriend (die witgoed/huishoud verkoopt) : Nee. Grootste marketingstunt die hij ooit gezien heeft.
Is door alle onderzoeksbureaus (ook consumentenbond) de grond in geboord, het werkt niet.


Zo, whahaha :P
Heb je er wat aan?
Zoiets hoorden wij ook laatst toen wij onze wasmachine gingen kopen. Volgens de man in de winkel was het een functie die op andere machines ook zit maar dan niet zo genoemd wordt...
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  TukTuk zo 11 aug 2013 - 9:37

Als dat puur om koud wassen gaat, mijn wasmachine van paar jaar oud kan ik ook zelfs instellen op koud, naast de standaard 30,40,50,60,70,80,90 graden. Lijkt me idd wel dat dat tegenwoordig bij iedere machine wel kan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Schism zo 11 aug 2013 - 9:40

Het gaat mij niet puur om het koud wassen hoor. Vond het gewoon een mooi apparaat voor een mooie prijs.

Als jullie andere suggesties hebben voor een goede wasmachine, graag Yes
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  June zo 11 aug 2013 - 10:08

Heb je haast? De komende aflevering van De Rekenkamer (donderdag) gaat over wasmachines. Ze bekijken of een dure wasmachine beter is dan een goedkope:

'Jaarlijks kopen wij met z'n allen bijna 600.000 nieuwe wasmachines. De prijs van een nieuwe wasmachine varieert van een paar honderd euro tot ongeveer 2500 euro. Maar wast een dure wasmachine nou ook zoveel beter en is die ook zuiniger? Of is het misschien gewoon beter om je oude wasmachine te laten maken? De Rekenkamer hangt de vuile was buiten en gaat op zoek naar brandschone antwoorden.
Sofie van den Enk hoort in een winkel dat het niet uitmaakt of een wasmachine duur is of goedkoop: ze wassen allemaal even goed.
Marc de Hond bezoekt een professionele wasser en ontdekt dat veel Nederlanders eigenlijk niet weten hoe ze goed moeten wassen.
Jaïr Ferwerda laat zijn wasmachine repareren en komt tot de opmerkelijke conclusie dat het repareren van een wasmachine bijna altijd duurder is dan de aanschaf van een spiksplinternieuwe wasmachine.
Stefan Stasse ontdekt de voordelen van een goedkopere wasmachine die het na zeven jaar begeeft. Presentatie: Stefan Stasse.'

Bron: http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/seizoen_4_2013/afleveringen/15-08-2013

Misschien is het interessant om te bekijken.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Schism zo 11 aug 2013 - 10:10

Oh goede tip, dat ga ik eens bekijken!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Jeanette ma 12 aug 2013 - 10:27

Ik heb hem toevallig! Very Happy Vind het zelf een hele fijne machine, maar die koude knop gebruik ik nooit. Vind het gewoon fijn dat er veel programma's op staan en je de toeren, graden en tijden zelf ook kunt instellen als je wilt. Vergeleken met andere machines is deze niet duurder ofzo. Ik heb hem zelf gehad toen ik mijn huisje kreeg. En het schijnt dat je in kunt stellen wanneer hij moet beginnen en stoppen wanneer je bijv. een dag weg bent, maar die functie heb ik nog nooit gebruikt. Ik vind het een aanrader. Ik kreeg ook nog eens 10 jaar garantie er bij en een half jaar gratis Persil.

*Hmmm, zie nu dat er meerdere series zijn, mijne was iets duurder geloof ik
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Kqip ma 12 aug 2013 - 10:35

Wat verwacht je van de wasmachine? Hoelang denk je dat hij meegaat? En dan nog de vraag.. hoeveel denk je dat je gemiddelde wasmand met was kost en ga je dan afvragen of je dat geld niet beter aan een goeie machine uit wilt geven (zeg een Miele) (en volgens mij doe ik het zelfde werk als de vriend van Lejow Wink )
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Schism ma 12 aug 2013 - 18:25

Ja ik heb er echt de ballen verstand van smile

Ik ga er vanuit dat als een merk 10 jaar garantie geeft hij ook minstens 10 jaar meegaat.
Geld voor echt een goede dure wasmachine heb ik op dit moment niet, dus het wordt sowieso iets van max 400 euro
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Harrison ma 12 aug 2013 - 21:52

Ik heb een tweedehands Miele op de kop getikt voor 50 euro en dat was echt de beste koop ooit. Hij wast fantastisch en kan alles wat ik wil haha! Dus dat zou je ook nog kunnen doen.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Schism ma 12 aug 2013 - 23:36

Daar zat ik ook slaan te denken, maar met mijn geluk koop ik er dan waarschijnlijk 1 die het na 2 weken begeeft Wink
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  June di 13 aug 2013 - 3:31

Schism schreef:Daar zat ik ook slaan te denken, maar met mijn geluk koop ik er dan waarschijnlijk 1 die het na 2 weken begeeft Wink
Wij hebben ook een tweedehandsje gekocht. Wij hebben hem gekocht bij een gepensioneerde wasmachinemonteur die oude machines maakt en dan weer verkoopt voor een schappelijke prijs. We kregen daarbij een half jaar (of een jaar, ik twijfel) garantie. Prima geregeld! Dat soort mensen zijn er vast meer te vinden.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  ellibre di 13 aug 2013 - 4:12

Ik heb ook zo'n Samsung. Heb hem niet gekocht vanwege het Ecobubble systeem maar omdat hij stil, zuinig en groot was, en niet al te duur. Ben er echt heel erg blij mee. Hij wast perfect en je hoor hem echt nauwelijks. Kan hem aan iedereen aanbevelen en zou zo weer een Samsung kopen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  iloverose di 13 aug 2013 - 19:30

wij hebben ook de eco bubbel van samsug .we hebben nu twee jaar hebben der toen 600 euro voor betaald. Om eerlijk te zijn heb ik de ecco bubbel koyd wassen nog nooit gebruikt
Ik vindt de andere programma's zo fijn om mee te werken .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Roodtomaatje di 13 aug 2013 - 21:04

Ik heb twee weken geleden deze besteld: http://www.wasmachine.nl/product/62379/aeg-lavamat-54870.html
Bevalt super! smile En lekker betaalbaar..
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Roos' wo 14 aug 2013 - 3:58

Ik heb een wasmachine gekocht van Zanussi voor 240 euro, fantastisch ding. (Als je alleen woont, er kan zelf maar 5 kg in, wat ik zelf heel fijn vind). recensies zijn ook allemaal goed over deze wasmachine.


http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ZANUSSI-ZWF-5140P,10259,350714,162969.html?langId=-11

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Rizzo wo 14 aug 2013 - 6:28

Wij hebben ook een Samsung eco bubble. nooit koud gewassen overigens. Ik heb verder weinig verstand van wasmachines maar ik vind deze prima! Is makkelijk in gebruik, voor ons ruim genoeg en stil. Je kunt ook een timer instellen voor als je weg moet bijvoorbeeld, ook fijn!
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Silke wo 14 aug 2013 - 6:32

Hier ook een Samsung Eco Bubble, maar de koud wassen functie heb ik nooit gebruikt. Waar wij op gelet hebben, was het aantal kg was dat er in kon en daar was deze als een van de beste getest. Ik vind de timerfunctie erg fijn, 's ochtends stel ik hem zo in dat mijn was net klaar is als ik terug kom van mijn werk. Geen idee hoeveel hij gekost heeft, wij hebben hem met een actie bij de mm gekocht.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  rianne287 do 15 aug 2013 - 4:09

Roodtomaatje schreef:Ik heb twee weken geleden deze besteld: http://www.wasmachine.nl/product/62379/aeg-lavamat-54870.html
Bevalt super! smile En lekker betaalbaar..
 Ik heb deze wasmachine nu 4 jaar en wast prima hoor, maar merk nu al wel dat het centrifugeren al minder wordt.
Een volle handdoekenwas wordt niet meer zo goed gecentrifugeerd als toen ik hem net had.

Ook (misschien geheel mijn eigen schuld, ik vind dat dit wel moet kunnen) heb ik er een keer teveel zware dingen in gehad (paar dikke vesten etc) waardoor hij af en toe jankt. Trommel is een beetje uit balans hierdoor. Dus al met al kan ik hierdoor wel zeggen dat deze machine misschien niet de beste kwaliteit is. Maarja, wel een mooi prijsje en ik ben toch al 4 jaar verder en ik verwacht dat hij het echt nog wel even doet.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Samsung eco bubble Empty Re: Samsung eco bubble

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum