Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Flower_L zo 11 aug 2013 - 7:22

...en je komt met 2volw en 2 kids (0 en 3), moet je dan toch bedtextiel a10,00 voor 8 personen betalen? Heb dit namelijk al eens gehoord, en dan is het de moeite niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Razz zo 11 aug 2013 - 7:26

Ligt eraan bij welk park. Bij Roompot mocht je kiezen hoeveel beddengoed je wilde.

Staat er niks op de site van het vakantiepark zelf?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Flower_L zo 11 aug 2013 - 7:30

Daar heb ik fake boeking doorlopen tot prijsberekening en dan krijg ik 3 x bedlinnen. Dat is ook goed. Alleen omdat dit via vakantieveilingen loopt twijfel ik....lijkt mij zo'n addertje....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Razz zo 11 aug 2013 - 7:37

Ik had die vakantie in Roompot ook gewonnen op vakantieveilingen. En er kwam toen niks geks bij. Goed het arrangement en bijkomende informatie bekijken. En ook kijken wat je normaal voor zoiets betaald in dezelfde periode.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Lejow zo 11 aug 2013 - 7:47

Nee, want je gaat uiteindelijk via het park zelf reserveren. En dus gewoon het aantal x linnen als dat er mensen  komen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Flower_L zo 11 aug 2013 - 8:16

tnx! alleen zag ik net slechte recensies over het park, dus dat gaat m niet worden.
Het aanbod is al dagen hetzelfde...hoopte eigenlijk op nieuwe parken, wellicht van de week..

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Ella zo 11 aug 2013 - 9:01

Voor welk park is het Flower?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen Empty Re: Vakantieveilingen.nl : bungalow 8 personen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum