Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

+10
Floor
Katrien
Snirp
Ella
Jeanette
rianne287
Steep
Summerlovin
Atelier Madame
Flower_L
14 plaatsers

Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Flower_L vr 2 aug 2013 - 7:24

We hebben besloten om toch met de auto te gaan...over twee weken gaan we al, dus nu moeten we nog een bestemming kiezen. Afhankelijk van het weer wordt het ergens in frankrijk. 

We gaan met onze kindjes, en voor de oudste moet het leuk zijn. Dus een omgeving met stadjes, meertjes, bos, waterrijk etc.

Op Parijs na, heb ik nog nooit een vakantie in Frankrijk doorgebracht, dus geen idee welke streek ik moet zoeken. 

Iemand een tip?


Laatst aangepast door Flower_L op ma 5 aug 2013 - 2:24; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Atelier Madame vr 2 aug 2013 - 7:34

Ik vond alleen al de Franse Ardennen heel mooi! Lekker dichtbij met je kinderen, maar wellicht niet helemaal wat je bedoelt :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Summerlovin vr 2 aug 2013 - 9:22

Ik vind de ardeche echt prachtig. Zijn leuke stadjes te vinden en aan veel campings ligt een rivier.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Steep vr 2 aug 2013 - 9:26

Ik zit nu in Normandie. Aan de kust en het is heerlijk! Maar, normandie is niet gegarandeerd goed weer hoor. En zoveel leuks voor kinderen is er niet te doen, tja veel 2e wereldoorlog. .
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Flower_L vr 2 aug 2013 - 9:42

Ja, daar zit ik ook mee...het weer. Want we gaan over 2 weken, dus dan kan het zo omslaan.

We willen sowieso pas volgende week boeken, iets meer zicht oo het weer.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  rianne287 vr 2 aug 2013 - 22:16

wil je naar een camping?
Ik heb zelf goede ervaringen met deze camping (je kunt niet boeken maar is altijd plaats voor caravan/tent etc)
La Palmyre

Of deze camping:
St. Girons Plage

Het is wel beide aan het strand. in la Palmyre is denk ik veel te doen voor de kinderen. het plaatsje zelf is super leuk en er is zelfs een grote dierentuin.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Jeanette vr 2 aug 2013 - 22:21

Bij de Pyreneeën is leuk! Deze camping is erg leuk voor kinderen;  http://www.camping-lasirene.fr/nl/
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Ella vr 2 aug 2013 - 22:22

Summerlovin schreef:Ik vind de ardeche echt prachtig. Zijn leuke stadjes te vinden en aan veel campings ligt een rivier.

dit dus. Jaren ben ik daar geweest met mijn ouders. Het is alleen wel een flink stuk rijden
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Snirp vr 2 aug 2013 - 23:11

Wij zijn naar de Franse Alpen geweest, heerlijk!

Erg mooi weer en leuke omgeving. Veel om lekker buiten te doen (wandelen, chillen bij riviertjes en meertjes, leuke stadjes).
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Katrien vr 2 aug 2013 - 23:16

Ik zou ook zeggen de Ardeche, het is daar erg mooi en er is veel te doen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Flower_L vr 2 aug 2013 - 23:27

Bedankt voor de tips! We hebben geen caravan. Wel een tent, maar daar gaan we niet in kamperen met de kleintjes, wellicht over een aantal jaren. 
We moeten dus echt een stacaravan oid.

Heb nu bij vrijuit vanalles gevonden, maar toch best prijzig....600 voor een week. We willen twee weken...kunnen dan beter alsnog gaan vliegen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Ella za 3 aug 2013 - 0:43

Flower misschien staat er nog iets leuks op vakantieveilingen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Floor za 3 aug 2013 - 0:53

wij hebben in Normandie gezeten in mei dit jaar. Op een park van centerparks, zo konden we met slecht weer ook nog lekker binnen in het plaza eten en zwemmen.
Wij zijn 1.5 week geweest en hebben 700euro betaald voor een vip-huisje (met sauna en bubbelbad)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  bolus26 za 3 aug 2013 - 6:50

wij zijn dit jaar naar de vendee geweest.Grote kans op mooi weer en stran dichtbij maar voor de rest niet echt een spectaculaire omgeving.Het weer was prachtig en hebben het daardoor erg leuk gehad.We hadden een bungalowtent gehuurd.Normaal zijn we ´echte´kampeerders maar ivm zere rug en baby van 8 maanden was dit ideaal met die hoge bedden en je hoeft niks op te zetten als je aankomt. én het is goedkoper als een stacaravan.

persoonlijk vind ik de dordogne ook erg mooi.Vorig jaar zijn we naar de vogezen geweest.Is ook niet zo ver rijden en je hebt daar leuke meren (omgeving gerardmer) wel is daar de mooiweer garantie minder.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Siamsa za 3 aug 2013 - 22:17

De Auvergne is een streek met veel groen, bossen, meertjes, rivieren, grote en kleine stadjes en ook heuvels en bergen. Ik kom er elk jaar en vind het super mooi daar!
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Flower_L ma 5 aug 2013 - 2:26

We zoeken nu op de ardeche, maar pfff, het is echt lastig om iets te vinden voor onze vertrekdatum (17-20 aug weg.), voor minimaal een week.

Volgens mij heb ik alle sites al gehad inmiddels Sad

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Petteflet ma 5 aug 2013 - 6:46

http://vrijuit.nl/autovakanties/DetailPage.aspx?fh_eds=%c3%9f&fh_sort_by=pr_commercialpriority_3&fh_secondid=vu_avs_farv85n_s13&fh_lister_pos=0&fh_location=%2f%2fpackages%2fnl_NL%2fpr_earlybookable%3e%7b0%7d%2fpk_active%3d1%2fpk_vacationchanneltype%3e%7bproductpackage%7d%2fpk_country%3e%7biso_fr%7d%2fpk_region%3e%7bgeo_10853%7d%2fpr_month%3e%7b201308%7d%2fpr_period%3e%7b20130812_06%7d&fh_refview=lister&rc=algemeen&a=2&ca=0_3&em=0&nonavigation=true&RoomOccupation1=FARV85N_200_LO_2_2_0_3

 deze. ? Heb je ook bij selectcamp gekeken?
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Petteflet ma 5 aug 2013 - 6:56

http://www.vacansoleil.nl/boeken/#2054005 

http://www.anwbcamping.nl/Search.aspx?q=Ard%C3%A8che&a=19/08/2013&d=26/08/2013&pt=L&dm=2

Misschien nog wat gevonden voor jullie.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Flower_L ma 5 aug 2013 - 7:37

Dankje, vrijuit hadden we gezien, we gaan nu vacansoleil kijken!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Parisienne ma 5 aug 2013 - 7:58

Ik ben net terug uit de Ardeche. Wat voor camping zoek je precies? Deze is erg leuk (ik kom er net vandaan, mijn zusje werkt daar in het animatieteam Wink): 

Camping Le Pommier

Je kan boeken t/m 6 september. Daarna gaan ze dicht.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Flower_L vr 9 aug 2013 - 9:40

bedankt voor jullie reacties! We hebben vd week de moed een beetje opgegeven, en besloten in NL te blijven deze zomer. VOoral ook gezien het toch nog best prijzig blijkt te zijn (we hadden er nog niet in verdiept...en lastminute is in deze niet gelijk aan goedkoper blijkt...) en wij volgend jaar heel graag buiten Europa willen gaan.

We hebben al wel besloten dat we in 2015 gaan, en dat we dan in 2014 al gaan boeken, want zo last minute iets zoeken is niets waard smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie... Empty Re: Frankrijk, streek gekozen, nu nog accomodatie...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum