Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GHB ervaringen

+19
Elodie
psv-forever
Minx
Sea of Trees
M-G
Nyx
Gympie
Ragazza
Pannetoet
Filoria
Engelse Drop
Luce
Yvke
Victoria-
Exogenesis
Artemis
Lady4
M@niek
Bolleke
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty GHB ervaringen

Bericht  Bolleke wo 24 jul 2013 - 21:09

Ik had afgelopen vrijdag een feestje en er is zo goed als zeker iets in mijn drankje gedaan. Van het ene moment op het andere was ik echt ladderzat en kon ik niet meer op mijn benen staan en viel steeds naar een kant en ik heb een ook blackout gehad. Ik had 3,5 glas bacardi cola op, dus daar kan het gewoon echt niet aan liggen. 
Christian was mee, want het was een feestje van mijn buurmeisje die geslaagd is. Mijn buren hebben mij naar huis gebracht (het was in een zaaltje in de buurt) en Christian verzorgd, die wilde ik perse bij me houden blijkbaar. 
Er zijn twee jongens binnen gekomen die er niks te zoeken hadden, Na een kwartier heeft mijn buurman die jongens eruit gezet en toen zo ongeveer begon bij mij alles uit te vallen.

Ik heb wel vaker veel gedronken maar ik heb altijd verantwoordelijkheidsgevoel gehad voor Christian en dat was ik nu totaal kwijt, net of al mijn instincten ook plat gingen. Christian vond het ontzettend eng. Sowieso drink ik altijd met mate als ik Christian bij mij heb.
Ik heb de huisarts gebeld maar die zegt dat GHB na 4 uur al weer uit je bloed is verdwenen dus ik heb gewoon geen bewijs. Hij vertelde wel dat hoe ik het beschreef het inderdaad een ghb ervaring kan zijn.
Zijn er hier ook mensen die eens zo'n nare (vergelijkbare) ervaring hebben gehad?


Laatst aangepast door Bolleke op wo 24 jul 2013 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Spelfout)
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  M@niek wo 24 jul 2013 - 21:13

Ja ik heb het ook een keer in mn drankje gehad. Heb toen een nachtje in het zkh geslapen. Ik begon te schuimbekken en nog meer van die rare dingen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Gast wo 24 jul 2013 - 21:21

Wat eng Bolleke!
Kende niemand die jongens op dat feestje? Kan je er geen melding van doen bij de politie? Misschien doen ze dit wel vaker en loopt het met andere vrouwen (nog) minder goed af!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Bolleke wo 24 jul 2013 - 21:57

Nee niemand kende ze. Het was een examenfeestje dus veel 18/19 jarigen. Maar ze hadden ook meteen familie en vrienden uitgenodigd omdat ze een hele zaal hadden.
Die jongens hebben er waarschijnlijk van af geweten.
Ik heb een agent in mijn kennissenkring en die vertelde dat het inderdaad regelmatig gebeurd dat mensen op feestje binnen vallen, spul in drank doen, en dan kijken of ze tasjes etc kunnen roven. Maar deze jongens waren binnen een kwartier weg, omdat mijn buurman ze dus in de gaten kreeg. Ik kan dus niet aantonen dat zij dat echt hebben gedaan.
Maar ik ben er nu nog helemaal van slag over en Christian heeft het er ook nog over, ik was heel aanhankelijk naar hem, wilde knuffelen en hem "beschermen". Maar ik weet er gewoon niks meer van, en dat vind ik zo eng.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Lady4 wo 24 jul 2013 - 22:50

Zoals Moniek het beschrijft zie ik het vaak op mijn werk. Maar goed, bij ons komen natuurlijk de extreme intoxicaties waarbij men over het algemeen of zeer agressief en onrustig is of juist totaal buiten bewustzijn waardoor we iemand zelfs moeten intuberen en beademen. En enkele keer overlijdt er iemand, helaas. Ik denk dat jij heel goed GHB in je drankje kunt hebben gekregen. Heftige ervaring, je mag nog van 'geluk' spreken dat je niet een van bovenstaande dingen hebt gekregen. GHB is inderdaad al vrij snel uit je bloed en dus inderdaad moeilijk aantoonbaar voor eventuele bewijslast.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 23:03

Kan heel goed, en GHB is idd na 6-10 uur niet meer te traceren. En zeker in combi met alcohol kun je goed van de wereld raken.

Wat ontzettend naar zeg!
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 23:05

Ik zie ook weleens gevallen van GHB gebruik idd, en dat uit zich vaak in dronken overkomen, en bij teveel gebruik knock out gaan, niet wakker te krijgen zijn, schuimbekken, enzovoorts. En in ieder geval de realiteit behoorlijk kwijt zijn.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Exogenesis wo 24 jul 2013 - 23:15

Wat een rottige ervaring. Gelukkig ben je er nog redelijk van af gekomen, zo te lezen! Misschien moet je aan je buurmeisje vragen of nog meer gasten deze ervaring hebben gehad?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Bolleke do 25 jul 2013 - 1:09

Artemis schreef:Ik zie ook weleens gevallen van GHB gebruik idd, en dat uit zich vaak in dronken overkomen, en bij teveel gebruik knock out gaan, niet wakker te krijgen zijn, schuimbekken, enzovoorts. En in ieder geval de realiteit behoorlijk kwijt zijn.

Ja uiteindelijk ben ik knock out gegaan en kreeg Christian mij niet wakker. Mijn buurvrouw had mijn sleutel mee genomen voor het geval dat, en die zijn nog komen kijken of alles "ok" was en dat heb ik allemaal niet mee gekregen.
Zover ik weet ben ik de enige die echt out is gegaan, maar degene waar ik mee stond te dansen en kletsen voelde zich ook heel slecht en die zijn voortijdig ook naar huis gegaan.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Victoria- do 25 jul 2013 - 5:01

Jeetje Bolleke wat een vervelende ervaring.Helemaal omdat je zoontje erbij was. Kan mij goed voorstellen dat je geschrokken bent.


Laatst aangepast door Victoria- op wo 31 jul 2013 - 5:09; in totaal 1 keer bewerkt
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Yvke do 25 jul 2013 - 5:52

Zo, wat heftig Victoria!! Kan me voorstellen dat je daar nog lang last van hebt, of viel dat mee?
Yvke
Yvke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Luce do 25 jul 2013 - 6:03

Jeetje, wat heftig zeg!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Engelse Drop do 25 jul 2013 - 6:05

Ik heb juist een positieve ervaring met GHB, ik heb het eens recreatief gebruikt met mijn toenmalige vriend, maar dan dus met mate en zonder alcohol te drinken ernaast.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Victoria- do 25 jul 2013 - 6:23

Yvke schreef:Zo, wat heftig Victoria!! Kan me voorstellen dat je daar nog lang last van hebt, of viel dat mee?

Nee, ik heb er eigenlijk maar weinig last van gehad. Het is mij overkomen en ik kan er niks meer aan veranderen. 
Ik wist ook niet meteen dat ik GHB in mijn drinken heb gehad. Hier kwam ik later achter toen ik het hierover had met iemand die ook wel eens drugs (GHB) gebruikt had.
Klinkt misschien naief maar het is al een aantal jaar geleden dat dit gebeurd is en toen wist ik weinig van drugs af en was GHB nog relatief nieuw.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Filoria do 25 jul 2013 - 7:11

Ik vind 3,5 bacardi-cola best veel om te drinken met je zoontje erbij eigenlijk. Maar dat terzijde. De één kan er ook beter tegen dan de ander.

Wat een vervelende ervaring moet dat geweest zijn zeg! Ik herken je verhaal wel een beetje, heb zelf ook zoiets meegemaakt en ik weet nog steeds niet of dat GHB was of niet. Ik had toen twee wijntjes gedronken, waarbij ik de tweede had gekregen van een voor mij onbekende man (waar ik trouwens totaal niet mee aan het flirten was of zo, we waren gewoon gezellig aan het kletsen en hij bood mijn vriendin en mij een drankje aan). 
Na dat tweede wijntje leek ik wel in één klap ontzettend dronken: amper normaal kunnen lopen, heel hard praten, ik voelde me wazig en vreemd. Vrienden hebben me naar huis moeten brengen. De kater was ook vreselijk: ik was supermisselijk. En die vrienden moesten me vertellen wat er was gebeurd, want de avond was voor mij een groot zwart gat.

Kun jij je nog wel goed herinneren wat er precies is gebeurd Bolleke? Edit: ik lees nu van niet. Dat is eigenlijk nog het meest nare he?!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Bolleke do 25 jul 2013 - 11:23

Ja 3,5 glas is inderdaad niet weinig. Maar ik weet altijd heel goed wanneer ik moet stoppen en dat doe ik dan ook netjes. Ik had net kijk vierde glas gekregen. Ik kan me de avond nog herinneren tot het moment dat ik ineens ladderzat was en door m'n benen ging iedere keer. Een stukje in de auto weet ik ook nog en vanaf daar ben ik het kwijt. Volgende dag was ik ook zo fit als een hoentje, nergens last van. Dat ik niks meer weet vind ik inderdaad het meest enge! Pfoeh Victoria dat is ook heftig zeg. Ik ben wel enigszins "gerustgesteld " door de vergelijkbare verhalen hier. Ik ben ook echt van plan heel goed op te gaan letten en hooguit 2 drankjes te drinken op een feestje oid, en die drankjes dan bij me te houden. Ik hoorde ook dat het vaak in fris word gegooid omdat het icm alcohol gevaarlijk is, waarschijnlijk dachten ze dat ik gewoon cola dronk. En er zat overigens niet veel bacardi in als ik mijn buurman moet geloven.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Pannetoet do 25 jul 2013 - 12:58

Ja hier ook één.. Mijn vriend heeft vorig jaar met carnaval GHB in zijn bier gehad. 
Wij waren toen in de kroeg, smiddags een uurtje of 3 zoiets en ik weet nog dat hij vrij nuchter was en 5min later stond hij te wankelen op zijn benen, begon heel erg met dubbele tong te praten en gelukkig stonden we op punt om naar huis te gaan. Ik dacht toen dat hij gewoon hartstikke dronken was en ik vond hem echt bloedirritant! Hij liep daar maar te 'zwalken' en te schreeuwen, 2 vrienden van hem dachten ook dat hij gewoon dronken was en probeerden hem wel rustig te krijgen en toen we bij vrienden waren lukte dat aardig.. Na een uurtje zoiets wou hij perse naar huis om onze hond uit te laten, vriend mee voor de zekerheid. Die was vrij snel weer terug omdat mijn vriend onmogelijk was: hij was echt zichzelf niet en heel luidruchtig, opgefokt..gewoon niet leuk! Wij dachten nog steeds dat hij veel te veel gedronken had. Maar goed vriendlief bleef maar weg en bleef maar weg en later ook nog eens onvindbaar, onbereikbaar: doodeng! Echt verschrikkelijk! Uiteindelijk na dikke 3 uur pakte hij zijn telefoon op en zat maar te brallen dat hij in een zwarte kamer met een zwarte hond was en neehee hij was niet huis -echt heel raar- en ook met zo'n rare stem. Toen zijn zijn nichtje en ik naar ons huis gegaan en toen hij ons zag begon hij echt keihard te gillen, van iemand anders had ik het waarschijnlijk super komisch gevonden maar dit was gewoon belachelijk en heel raar..Na een halve minuut had hij door dat wij het waren en toen zijn we 3 uur bij hem gebleven, heel veel water laten drinken en na 2.5u zoiets werd hij weer 'nuchter' en zichzelf.. 


Op dat moment dachten we allemaal totaal niet aan GHB maar een paar dagen later viel bij hem het kwartje en toen heeft hij, voor zekerheid en bevestiging, ook de dokter gebeld en die bevestigde het en dat hij echt heel veel geluk heeft gehad omdat hij uren spoorloos was.. Hij zei toen zelf ook wel dat ook 'ineens het licht uitging' en dat hij vanaf dat we weggingen uit de kroeg niks meer weet, dat hij 'ergens' wakker werd (gewoon ons bed) maar gewoon niet wist waar hij was, waar ik was, hoelaat en welke dag..dat hij dacht dat wij (nichtje en ik) inbrekers waren en dat hij heel bang was..



'Savonds later, rond 23/24u, had hij ook nergens last meer van..geen hoofdpijn, niet moe, gewoon weer helemaal fit..


 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Ragazza do 25 jul 2013 - 23:00

Ik weet niet of het ghb was, maar het kan zijn dat er inderdaad een keer iets in mijn drankje is gedaan. Ik was op een feest samen met mijn vriend en vriendinnen, ik dronk een breezer( laughcry Dat was nog in de tijd de breezers heel hot waren..) en toen ik het flesje half op had, kreeg ik ineens enorme spierpijn door heel mijn lichaam. Het was zo erg dat ik naar buiten ben gelopen en daar op de grond ben gaan liggen. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt en na die keer heb ik het ook nooit meer meegemaakt, gelukkig. Even later kon ik weer gaan staan en moest ik nodig naar de wc.. Daarna voelde ik me weer een stuk beter. Ik mis geen gedeeltes, was er wel steeds bij.
Ik had die dag voor die breezer geen alcohol gedronken.. Daarom vond ik het ook zo vreemd.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Gympie vr 26 jul 2013 - 0:41

-


Laatst aangepast door Gympie op ma 29 jul 2013 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Engelse Drop vr 26 jul 2013 - 3:38

Pannetoet schreef:Ja hier ook één.. Mijn vriend heeft vorig jaar met carnaval GHB in zijn bier gehad. 
Wij waren toen in de kroeg, smiddags een uurtje of 3 zoiets en ik weet nog dat hij vrij nuchter was en 5min later stond hij te wankelen op zijn benen, begon heel erg met dubbele tong te praten en gelukkig stonden we op punt om naar huis te gaan. Ik dacht toen dat hij gewoon hartstikke dronken was en ik vond hem echt bloedirritant! Hij liep daar maar te 'zwalken' en te schreeuwen, 2 vrienden van hem dachten ook dat hij gewoon dronken was en probeerden hem wel rustig te krijgen en toen we bij vrienden waren lukte dat aardig.. Na een uurtje zoiets wou hij perse naar huis om onze hond uit te laten, vriend mee voor de zekerheid. Die was vrij snel weer terug omdat mijn vriend onmogelijk was: hij was echt zichzelf niet en heel luidruchtig, opgefokt..gewoon niet leuk! Wij dachten nog steeds dat hij veel te veel gedronken had. Maar goed vriendlief bleef maar weg en bleef maar weg en later ook nog eens onvindbaar, onbereikbaar: doodeng! Echt verschrikkelijk! Uiteindelijk na dikke 3 uur pakte hij zijn telefoon op en zat maar te brallen dat hij in een zwarte kamer met een zwarte hond was en neehee hij was niet huis -echt heel raar- en ook met zo'n rare stem. Toen zijn zijn nichtje en ik naar ons huis gegaan en toen hij ons zag begon hij echt keihard te gillen, van iemand anders had ik het waarschijnlijk super komisch gevonden maar dit was gewoon belachelijk en heel raar..Na een halve minuut had hij door dat wij het waren en toen zijn we 3 uur bij hem gebleven, heel veel water laten drinken en na 2.5u zoiets werd hij weer 'nuchter' en zichzelf.. 


Op dat moment dachten we allemaal totaal niet aan GHB maar een paar dagen later viel bij hem het kwartje en toen heeft hij, voor zekerheid en bevestiging, ook de dokter gebeld en die bevestigde het en dat hij echt heel veel geluk heeft gehad omdat hij uren spoorloos was.. Hij zei toen zelf ook wel dat ook 'ineens het licht uitging' en dat hij vanaf dat we weggingen uit de kroeg niks meer weet, dat hij 'ergens' wakker werd (gewoon ons bed) maar gewoon niet wist waar hij was, waar ik was, hoelaat en welke dag..dat hij dacht dat wij (nichtje en ik) inbrekers waren en dat hij heel bang was..



'Savonds later, rond 23/24u, had hij ook nergens last meer van..geen hoofdpijn, niet moe, gewoon weer helemaal fit..


 

Dit is zeker weten geen GHB geweest, het effect van GHB is namelijk echt heel anders.

Verder vind ik wel dat mensen snel GHB de schuld geven. Veel mensen weten totaal niet wat GHB eigenlijk is en wanneer ze zich na een aantal drankjes anders dan normaal voelen, dan roepen ze direct 'het zal wel GHB zijn', terwijl dit lang niet altijd het geval is. Het wordt ook vaak als smoes gebruikt, dus teveel gedronken, zich gek gedragen en het dan op GHB gooien, zodat ze zelf de verantwoordelijkheid niet hoeven te dragen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Nyx vr 26 jul 2013 - 3:48

Ik ben het wel eens met Engelse Drop. Als drank niet valt zoals men gewend is, dan is de gedachte in de meeste gevallen dat er iets in het drankje is gedaan. Dat is niet gezegd. Ik had voldoende ervaring met drank, maar ik heb ook weleens na vier glazen bier op de kop in de kroeg gestaan en ik ben ook weleens van een paar glazen evenementbier helemaal de weg kwijt geweest. Het gaat er ook om hoe het valt. En als het slecht valt, dan kan dat echt heel erg naar voelen.

Maar goed, als het wel GHB is dan is dat echt ongelofelijk kut. Ik weet niet hoe het voelt, maar lekker zal het niet voelen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Pannetoet vr 26 jul 2013 - 5:07

Engelse Drop schreef:
Pannetoet schreef:Ja hier ook één.. Mijn vriend heeft vorig jaar met carnaval GHB in zijn bier gehad. 
Wij waren toen in de kroeg, smiddags een uurtje of 3 zoiets en ik weet nog dat hij vrij nuchter was en 5min later stond hij te wankelen op zijn benen, begon heel erg met dubbele tong te praten en gelukkig stonden we op punt om naar huis te gaan. Ik dacht toen dat hij gewoon hartstikke dronken was en ik vond hem echt bloedirritant! Hij liep daar maar te 'zwalken' en te schreeuwen, 2 vrienden van hem dachten ook dat hij gewoon dronken was en probeerden hem wel rustig te krijgen en toen we bij vrienden waren lukte dat aardig.. Na een uurtje zoiets wou hij perse naar huis om onze hond uit te laten, vriend mee voor de zekerheid. Die was vrij snel weer terug omdat mijn vriend onmogelijk was: hij was echt zichzelf niet en heel luidruchtig, opgefokt..gewoon niet leuk! Wij dachten nog steeds dat hij veel te veel gedronken had. Maar goed vriendlief bleef maar weg en bleef maar weg en later ook nog eens onvindbaar, onbereikbaar: doodeng! Echt verschrikkelijk! Uiteindelijk na dikke 3 uur pakte hij zijn telefoon op en zat maar te brallen dat hij in een zwarte kamer met een zwarte hond was en neehee hij was niet huis -echt heel raar- en ook met zo'n rare stem. Toen zijn zijn nichtje en ik naar ons huis gegaan en toen hij ons zag begon hij echt keihard te gillen, van iemand anders had ik het waarschijnlijk super komisch gevonden maar dit was gewoon belachelijk en heel raar..Na een halve minuut had hij door dat wij het waren en toen zijn we 3 uur bij hem gebleven, heel veel water laten drinken en na 2.5u zoiets werd hij weer 'nuchter' en zichzelf.. 


Op dat moment dachten we allemaal totaal niet aan GHB maar een paar dagen later viel bij hem het kwartje en toen heeft hij, voor zekerheid en bevestiging, ook de dokter gebeld en die bevestigde het en dat hij echt heel veel geluk heeft gehad omdat hij uren spoorloos was.. Hij zei toen zelf ook wel dat ook 'ineens het licht uitging' en dat hij vanaf dat we weggingen uit de kroeg niks meer weet, dat hij 'ergens' wakker werd (gewoon ons bed) maar gewoon niet wist waar hij was, waar ik was, hoelaat en welke dag..dat hij dacht dat wij (nichtje en ik) inbrekers waren en dat hij heel bang was..



'Savonds later, rond 23/24u, had hij ook nergens last meer van..geen hoofdpijn, niet moe, gewoon weer helemaal fit..


 

Dit is zeker weten geen GHB geweest, het effect van GHB is namelijk echt heel anders.

Verder vind ik wel dat mensen snel GHB de schuld geven. Veel mensen weten totaal niet wat GHB eigenlijk is en wanneer ze zich na een aantal drankjes anders dan normaal voelen, dan roepen ze direct 'het zal wel GHB zijn', terwijl dit lang niet altijd het geval is. Het wordt ook vaak als smoes gebruikt, dus teveel gedronken, zich gek gedragen en het dan op GHB gooien, zodat ze zelf de verantwoordelijkheid niet hoeven te dragen.
Nah mijn vriend kan juist heel goed tegen drank.. En hij was vroeger echt wel iemand van een biertje hier en een biertje daar maar zó raar 'dronken' zijn had hij nog nooit meegemaakt, zijn vrienden die hem al 12 jaar kennen en ook altijd met elkaar uitgaan hadden hem ook nog nooit zo meegemaakt en na (flink wat) drank heb je altijd een kater en dat had hij totaal niet dus volgens ons is hij echt niet zo raar geweest door alleen bier..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Engelse Drop vr 26 jul 2013 - 5:18

Het verhaal klinkt gewoon absoluut niet alsof hij GHB heeft gehad, daar wordt je namelijk niet opgefokt van (eerder het tegenovergestelde) en je gaat er ook zeker niet van hallucineren. Zomaar iets roepen over GHB vind ik wat naïef. Onder grote psychische druk (drukte op werk/persoonlijke problemen?)/slaapgebrek/weinig gegeten + veel alcohol kunnen sommige mensen die daar gevoelig voor zijn ook in een tijdelijke psychose belanden, daar klinkt het naar mijn mening eerder naar.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Engelse Drop vr 26 jul 2013 - 5:20

Onbegrijpelijk trouwens dat die vriend weg is gegaan toen hij zo onredelijk deed thuis. Iemand in die staat laat je niet alleen, niet als je een echte vriend bent, in elk geval.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  M-G vr 26 jul 2013 - 11:13

Wat een ontzettend nare ervaring zeg!

Waarschijnlijk hebben ze een keer GHB door mijn drankje gegooid. Ik ben vaak genoeg aangeschoten geweest en helaas (ik ben er niet trots op) maar ook ladderzat. Deze avond had ik helemaal nog niet veel gedronken. Ik kan mij de avond nog perfect herinneren totdat ik een drankje kreeg van een jongen (die volgens anderen een oogje op mij had) en ik daarna met hem ben gaan dansen. Toen ik op de dansvloer stond, kwam een vriendin waarmee ik op stap was weer langslopen en heb ik mijn hand uitgestoken en help geroepen. Vanaf dat moment weet ik helemaal niets meer. Schijnbaar hebben ze mij naar buiten moeten tillen (nadat ik een tijdje spoorloos ben geweest?), heeft mijn vriend mij opgehaald, naar boven getild, heb ik thuis op de grond liggen rollen Embarassed  (en was ik behoorlijk misselijk want er moest een emmer aan te pas komen). Volgens mijn vriend was ik helemaal van de wereld (in een soort trance) en ben ik in een zeer diepe slaap gevallen. De volgende ochtend werd ik wakker en wist ik nog steeds niets, ook niet nadat ze mij vertelden wat ik had gedaan of wat er gebeurd was (normaal gesproken, hoe zat ik ook ben, het komt met vlagen wel terug en geen van mijn vrienden had mij ooit zo meegemaakt en ik had echt nog niet veel gehad, ook geen andere aanwijsbare reden waarom het aan de drank zou kunnen liggen) Wel was ik die dag erna ontzettend moe, zo moe ben ik overdag normaal na het stappen nooit. Tot op de dag van vandaag kan ik mij niet herinneren wat er, vanaf het moment dat ik help riep, is gebeurd totdat ik de volgende ochtend wakker werd thuis. 

Een aantal jaren later heb ik een keer een drankje aangeboden gekregen maar bij de eerste slok die ik nam, vertrouwde ik het niet (het smaakte anders een beetje zoutig) en heb ik het drankje laten staan.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

GHB ervaringen Empty Re: GHB ervaringen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum