Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

+12
Bluestar
Razz
Tania
SarahKey
Carra
Marin
Eris
Fortissimo
Manderijn
_Liv
Maple
Robin_
16 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Robin_ ma 22 jul 2013 - 7:46

Wij gaan volgende week op vakantie. Onze dochter is dan 1 jaar en gaat waarschijnlijk nog 1x per dag slapen. Dit betekent dat we wel eens bij het hotel moeten zitten, omdat zij slaapt. Wat doen jullie tijdens dit soort momentjes? Ik kan alleen maar lezen bedenken, maar er is vast wel meer wat je kan doen. Iemand ideeën?
Robin_
Robin_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 150
Registratiedatum : 07-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Maple ma 22 jul 2013 - 7:49

Ik heb de laatste tijd vaak laptop/iPad mee, dan ga ik gewoon internetten. Ik forum ook gerust op vakantie. Verder lezen, spelletje doen, etc.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  _Liv ma 22 jul 2013 - 7:55

Lezen, spelletje doen, internetten, bellen, smsen/whatsappen of kletsen met mensen.
_Liv
_Liv
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 203
Punten : 201
Registratiedatum : 28-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Manderijn ma 22 jul 2013 - 9:19

Yahtzee!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Fortissimo ma 22 jul 2013 - 9:21

Spelletjes! Wij blijven dit jaar in NL maar hebben afgesproken onze telefoon uit te zetten. Zijn we tenminste echt op vakantie.

We verzinnen soms ook ter plekke spelletjes. Zo hebben we ook een 'klapspelletje' met een pakje kaarten verzonnen op een vakantie in Turkije Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Eris ma 22 jul 2013 - 9:30

Nagels lakken of vijlen doe ik wel eens op dat soort momenten.
De foto's bekijken/bewerken die ik gemaakt heb.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Marin ma 22 jul 2013 - 9:32

Gewoon lekker chillen, tijdschriftje enzo! En ik zelf doe altijd foto's uitzoeken enzo dan. Scheelt weer thuis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Carra ma 22 jul 2013 - 9:38

Slapen! Ik vind een middagdutje heerlijk als ik op vakantie ben.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  SarahKey ma 22 jul 2013 - 20:26

puzzelen: sudoku etc. Lezen, mensen kijken Cool  skip bo spelen of slapen.
Mobiel/laptop nemen we niet mee (naja mobiel alleen voor noodgevallen) anders hebben we nog geen vakantie.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Tania ma 22 jul 2013 - 21:15

Mijn zoontje sliep toen we op vakantie waren bij het zwembad. We waren dan aan het zwemmen en als hij moe werd wikkelde ik hem in een handdoek en legde hem lekker bij me. Dan viel hij in slaap en legde ik hem gewoon op zo'n bedje. Ik bleef er dan wel bij zitten maar zo kon ik daar gewoon een boekje lezen en af en toe even zwemmen als mijn man erbij zat. Mijn zoontje was toen echt een slechte slaper, ik had nooit verwacht dat hij daar zo zou slapen maar het ging prima.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Razz ma 22 jul 2013 - 21:26

Carra schreef:Slapen! Ik vind een middagdutje heerlijk als ik op vakantie ben.

+1

Alleen niet alleen op vakantie Wink Helaas slaapt meneer niet meer tussen de middag..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Bluestar do 25 jul 2013 - 7:44

Tania schreef:Mijn zoontje sliep toen we op vakantie waren bij het zwembad. We waren dan aan het zwemmen en als hij moe werd wikkelde ik hem in een handdoek en legde hem lekker bij me. Dan viel hij in slaap en legde ik hem gewoon op zo'n bedje. Ik bleef er dan wel bij zitten maar zo kon ik daar gewoon een boekje lezen en af en toe even zwemmen als mijn man erbij zat. Mijn zoontje was toen echt een slechte slaper, ik had nooit verwacht dat hij daar zo zou slapen maar het ging prima.

 zo willen wij het ook gaan proberen. Y slaapt nu nog 2 keer en gaan over 3 weken. Ik hoop 1x bij zwembad en 1x in bed voor het avond eten...
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Exogenesis do 25 jul 2013 - 7:49

Zelf lekker in bad gaan, als er een bad is tenminste!
Of lezen, kezen of slapen Cool
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Tiara do 25 jul 2013 - 7:52

Wij gingen ook altijd heerlijk siësta doen met haar. Lekker uitrusten en anders op de ipad internetten of lezen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Flower_L do 25 jul 2013 - 8:16

Wij lieten l altijd bij het zwembad slapen in een platte buggy, konden wij lekker zwemmen en een beetje lezen op de ligstoel.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Ilovethe90s do 25 jul 2013 - 9:23

Muziek van mijn mp3 luisteren, spelletjes op de DS, spelletjes op de tablet, puzzelboekje mee en puzzelen, tv kijken, lezen, eventueel een reispelletje meenemen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Exogenesis do 25 jul 2013 - 23:56

Wat is een reis pelletje? Of een rei spelletje? Razz
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie? Empty Re: Wat doe je tijdens loze momentjes op vakantie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum