Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rome!

+4
Summerlovin
Sun88
Kamperseboekenwurm
Snoopy
8 plaatsers

Ga naar beneden

Rome! Empty Rome!

Bericht  Snoopy do 18 jul 2013 - 23:06

Wie is er wel eens in Rome geweest? Hoelang heb je nodig om alles te zien?
Er zijn goedkope tickets met ryanair (60/70 euro retour) en ik twijfel of ik 2 of 3 dagen ga. ('s avonds laat aankomen, dan een hele dag en dan de volgende dag 's avonds pas vertrekken, of nog een dag extra).
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Kamperseboekenwurm do 18 jul 2013 - 23:12

Ben inmiddels 2 keer een lang weekend in Rome geweest, en heb nog steeds niet alles gezien:).
Dus van vrijdag t/m maandag zou ik je zeker aanraden.
Wij wilden deze zomer ook nog een lang weekend naar Rome, maar vonden de tickets te duur, in totaal 260 euro voor 2 tickets.
 
Veel plezier gewenst!

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Snoopy do 18 jul 2013 - 23:14

Ja ik wilde ook eerst in de zomer, maar inderdaad veel hogere prijzen.
Beetje zoeken op Ryanair ben ik nu dus 65 euro of zo kwijt! En met een hostel vallen de verblijfkosten ook nog wel mee!
Wil al zolang naar Rome dat ik het gewoon ga doen!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Kamperseboekenwurm do 18 jul 2013 - 23:16

Snoopy schreef:Ja ik wilde ook eerst in de zomer, maar inderdaad veel hogere prijzen.
Beetje zoeken op Ryanair ben ik nu dus 65 euro of zo kwijt! En met een hostel vallen de verblijfkosten ook nog wel mee!
Wil al zolang naar Rome dat ik het gewoon ga doen!
 Het is ook een supermooie stad, dus inderdaad gewoon doen!
Wij konden alleen het laatste weekend van augustus en hadden gratis verblijf in Rome (familielid van mij woont in het centrum van Rome). Maar 260 euro vind ik echt te veel...

Nu wordt het voor 100 euro een lang weekend in een huisje in Borger met vrienden:).

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Sun88 do 18 jul 2013 - 23:24

Vorig jaar 2 weken op een camping in de buurt geweest, stad en strand combi. Wij zijn 3 dagen echt in rome geweest, ik was toen hoogzwanger, anders hadden we misschien nog meer tripjes gemaakt. Ik zou dus toch voor 1 dag langer.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Summerlovin vr 19 jul 2013 - 3:36

Ik ben er nu! Geweldig mooie stad! We hebben alleen geen mooi weer helaas :p. Wel warm maar onweer en regen. 
wij zijn gisteravond aangekomen hebben vandaag en morgen en gaan dan zondag weer naar huis.

Wij vliegen ook met ryan air en zijn voor 2 personen 134 euro kwijt. (Ongeveer 65 p.p dus)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Middleme vr 19 jul 2013 - 5:58

Ik ben er in 2005 een week (za avond - za ocht) geweest: wat een top stad! Heb al een heleboel gezien (werkweek 5VWO, dus allemaal gebouwen moeten bekijken), maar wil er absoluut nog een keer naar terug.

het OV in en rond Rome is trouwens goed te regelen, dus mocht je een vliegveld buiten de stad hebben: je bent zo Rome in!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Lonely Goatherd vr 19 jul 2013 - 6:27

Ik ben er 11 dagen geweest en we hebben ons geen moment verveeld. Nou doe je het met een kind sowieso rustiger aan, maar 2/3 dagen lijkt me wel heel kort. Zou iig zo lang mogelijk gaan.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Snoopy vr 19 jul 2013 - 11:22

Thanks voor de reacties. Ik heb de lange versie geboekt! Nog langer gaat financieel niet, dus wie weet moet ik gewoon nog een keer terug!
Summerlovin: jij had vast al eerder geboekt zeker? Ik had ook eerst voor deze periode gekeken, een paar weken geleden en toen was het richting de 130 pp of meer.

Als iemand nog tips heeft voor hotel, hostel of de locatie waar ik het beste in de buurt kan zitten hoor ik het graag! En andere tips zijn ook welkom natuurlijk!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Lonely Goatherd vr 19 jul 2013 - 17:09

Ik zou eens kijken voor kamers of studio's op airbnb, vaak goedkoper dan een hotel en fijner dan een hostel.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Japie vr 19 jul 2013 - 22:29

Ik ben vorig jaar 8 dagen in Rome geweest en vond dat ook genoeg. Het is een super mooie stad! Ik zou als ik jou was een dag extra nemen. Er is zoveel om te zien. Wij zaten in hotel Galeno. Het is een klein, maar schoon hotel en ook niet duur. Met de bus was je zo op termini.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Summerlovin za 20 jul 2013 - 10:09

Snoopy schreef:Thanks voor de reacties. Ik heb de lange versie geboekt! Nog langer gaat financieel niet, dus wie weet moet ik gewoon nog een keer terug!
Summerlovin: jij had vast al eerder geboekt zeker? Ik had ook eerst voor deze periode gekeken, een paar weken geleden en toen was het richting de 130 pp of meer.

Als iemand nog tips heeft voor hotel, hostel of de locatie waar ik het beste in de buurt kan zitten hoor ik het graag! En andere tips zijn ook welkom natuurlijk!

Ik heb het cadeau gehad voor mijn verjaardag. Volgens mij heeft mijn vriend ongeveer 20 mei geboekt.

Wij zitten in een bed and breakfast. Rooms in Rome heet het. Erg netjes en schoon en overal dichtbij. (Het enige wat we met de bus gedaan hebben was het colosseum, die was verder weg)
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Poisongirl za 20 jul 2013 - 13:13

Rome ❤ wij zijn van zondag t/m zaterdag geweest en vonden dat perfect. Heel veel plezier!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rome! Empty Re: Rome!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum