Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mutsy 4-rider

5 plaatsers

Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Mutsy 4-rider

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 22:15

Ik heb al op google zitten zoeken maar kom er niet uit. Wie heeft deze wagen ook? Ik loop er tegen aan dat ik hem met de wageninzet erop en naar mij toe (zittend) niet kan inklappen. Als ik hem omdraai (dus zoontje van me af)  dan lukt dat wel. Maar als ik het me goed kan herinneren moet beide kunnen toch?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Annemie do 18 jul 2013 - 22:45

Oh ik wist niet eens dat je hem met inzet in kon klappen. Wij haalden hem er altijd af.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 23:12

Annemie schreef:Oh ik wist niet eens dat je hem met inzet in kon klappen. Wij haalden hem er altijd af.

 Met het kindje van je af lukt het mij sowieso, alleen moet je er wel erg in hebben dat je die 'haken' achter die horizontale buisjes doet. Weet even niet hoe ik het anders moet omschrijven
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Annie24 do 18 jul 2013 - 23:14

kijk eens op you-tube. Daar staan wat filmpjes smile Na het kijken 100x zelf proberen tot je het door hebt Laughing 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 23:20

Annie24 schreef:kijk eens op you-tube. Daar staan wat filmpjes smile Na het kijken 100x zelf proberen tot je het door hebt Laughing 

 Ook met het kindje naar je toe?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Laurientje do 18 jul 2013 - 23:48

Ik heb die wagen al ruim drie jaar in gebruik maar heb hem nog nooit ingeklapt gekregen met zitting erop...
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  red rose do 18 jul 2013 - 23:57

Wij hebben hem ook en volgens mij kan het inklappen met zitje erop alleen als het van je af staat. Lukt bij ons altijd, als de haken maar achter de horizontale stangetjes zitten.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Ella vr 19 jul 2013 - 0:42

red rose schreef:Wij hebben hem ook en volgens mij kan het inklappen met zitje erop alleen als het van je af staat. Lukt bij ons altijd, als de haken maar achter de horizontale stangetjes zitten.

 Zo doe ik het dus ook. ik wil hem alleen graag inklappen als mijn zoontje naar mij toe zit. Nu als ik de wagen in wil klappen draai ik eerst het zit gedeelte om. En als ik hem weer uit klap moet ik hem weer omdraaien. Ik wil mijn zoontje namelijk nog niet van mij af hebben.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  red rose vr 19 jul 2013 - 7:08

Ella schreef:
red rose schreef:Wij hebben hem ook en volgens mij kan het inklappen met zitje erop alleen als het van je af staat. Lukt bij ons altijd, als de haken maar achter de horizontale stangetjes zitten.

 Zo doe ik het dus ook. ik wil hem alleen graag inklappen als mijn zoontje naar mij toe zit. Nu als ik de wagen in wil klappen draai ik eerst het zit gedeelte om. En als ik hem weer uit klap moet ik hem weer omdraaien. Ik wil mijn zoontje namelijk nog niet van mij af hebben.

 Ik ben bang dat het toch echt niet anders kan. Wij krijgen dat "probleem" straks ook weer, als zoon in het zitje gaat.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mutsy 4-rider Empty Re: Mutsy 4-rider

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum