Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke schoenen vinden jullie het mooist?

+4
Roxy89
Shisha
Mysterious
Sterre
8 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn111018%Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn1110 18% 
[ 13 ]
Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn11105%Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn1110 5% 
[ 4 ]
Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn111067%Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn1110 67% 
[ 49 ]
Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn111010%Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Lijn1110 10% 
[ 7 ]
 
Totaal aantal stemmen : 73
 
 

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 4:57

Ik vind dat jasje met dat jurkje samen al too much eigenlijk...twee verschillende soorten kantmotief lijkt me te druk...maar ik ben dan ook wel een erg basic type. En dan die zwarte schoenen...maar MEN wat een hakken dat je daar op kunt lopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 5:12

mozzarella schreef:Ik vind dat jasje met dat jurkje samen al too much eigenlijk...twee verschillende soorten kantmotief lijkt me te druk...maar ik ben dan ook wel een erg basic type. En dan die zwarte schoenen...maar MEN wat een hakken dat je daar op kunt lopen!
Ik loop vaak op hoge hakken en vind het vaak nog lekkerder lopen dan platte schoenen. Maar vandaag voelde ik me stom toen ik over de gladheid liep met mijn hoge hakken haha! Dat was een beetje stom van me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 5:25

Hahaha ik loop nooit op hoge hakken maar vandaag dus wel :S. Dat was vorig jaar ook al...was dus erg glad moest ook nog de halve stad door (=kinderkopjes) en had haast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 5:46

Ik stel mijn mening bij, vind nog steeds de derde het mooist, maar zou nu in de winter toch voor de vierde gaan, ben je tenminste van het hele pantyprobleem met peeptoes af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 5:51

mozzarella schreef:Hahaha ik loop nooit op hoge hakken maar vandaag dus wel :S. Dat was vorig jaar ook al...was dus erg glad moest ook nog de halve stad door (=kinderkopjes) en had haast.

Ohhh ik voel je angst en je stressgevoel. Ik vind het verschrikkelijk! Haast op hoge hakken kan nog hoor, dat gaat wel, maar als je daar nog spekgladde kinderkopje bij moet optellen is het niet zo leuk meer. Arme Mozz!

Freakie: Nee, ben nog niet van het pantyprobleem af, dus daar moet ik nog even een oplossing voor vinden en anders is het maar jammer hoor dat je die panty ziet. Ik vind zelf namelijk schoen 3 toch wat mooier dan schoen 4... Haha waarom is het nou weer zo moeilijk!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:19

Schoen 3 doet 't goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  xxDila wo 1 dec 2010 - 7:44

Ik heb op de derde gestemd. Die vind ik het mooist bij je outfit passen. Ik zou daarnaast gaan voor zilveren/zwarte oorbellen/nagellak etc doen! Goud wordt naar mijn mening teveel van het goed!

Waar heb je dat ontzettend gave jurkje trouwens vandaan?

En hoe is het verder met je?
Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:03

xxDila schreef:Ik heb op de derde gestemd. Die vind ik het mooist bij je outfit passen. Ik zou daarnaast gaan voor zilveren/zwarte oorbellen/nagellak etc doen! Goud wordt naar mijn mening teveel van het goed!

Waar heb je dat ontzettend gave jurkje trouwens vandaan?

En hoe is het verder met je?
Very Happy
Jurkje is van de M&S haha! Echt, ik vind dat ze daar vaak best leuke dingen hebben! Jasje is overigens ook van M&S. Als je op de site komt (www.msmode.nl) dan staat daar een plaatje met vrouwen in feestkleding, als je daarop klikt, zie je alle feestkleding (wat een afschuwelijk woord eigenlijk, "feestkleding"!). En dan kan je het jurkje daar vinden.

Ik heb zo verschrikkelijk veel zin in die borrel. Ik weet gewoon dat het supergezellig gaat worden. Het is over twee weken pas op vrijdag, maar ik kijk er erg naar uit.

Verder gaat alles goed met me, op wat gezeur met een bepaalde collega na. Ik werk pas een maand met haar samen (ze is intern van plaats verhuisd en dus bij mij komen zitten), maar ik heb me nu al drie keer gigantisch aan haar geërgerd...). Maar goed, dat zal allemaal ook wel loslopen, we moeten natuurlijk ook nog wennen aan elkaar.

Dila, had jij hiervoor (op het "oude" forum) een andere naam? Ik wil nu namelijk ook heel graag vragen hoe 't met jou is maar ik weet niet wie je hiervoor was haha! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:05

Oei, ik zie dat schoen 1 het ook goed doet.
Het ís natuurlijk op zich ook wel leuk, dat het kant weer terugkomt in de schoen. Aarrghhh waarom ben ik zo'n twijfelkont!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  xxDila wo 1 dec 2010 - 9:36

Nope, ik was vooral een meelezer(wel onder dezelfde naam). Maar ik had hier in het begin zo'n grappig "gesprek" met je over Will & Grace, remember Wink

En toen kwamen er nog wat gelijkenisjes naar boven. Ik zag dit topic en moest er spontaan weer aan denken. Dus dacht even vragen hoe het met jou gaat! Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:58

xxDila schreef:Nope, ik was vooral een meelezer(wel onder dezelfde naam). Maar ik had hier in het begin zo'n grappig "gesprek" met je over Will & Grace, remember Wink

En toen kwamen er nog wat gelijkenisjes naar boven. Ik zag dit topic en moest er spontaan weer aan denken. Dus dacht even vragen hoe het met jou gaat! Very Happy
Oh ja! Ik was het alweer vergeten!
Jij had nog niet alles gezien toch? Waar zit je nu met W&G? Welke aflevering?
Ik ben nu SATC aan het "herkijken" en wil daarna W&G weer helemaal gaan kijken :-)
Ik heb trouwens een nieuwe liefde erbij: Cougar Town!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  xxDila wo 1 dec 2010 - 11:13

Cougar Town, zie ik heel vaak voorstukjes van.. Nog nooit gezien!! Is dat ook zo leuk in vorm van Will & Grace?
Ik moet nu beginnen aan seizoen 2! =) Seizoen 1 dvd's zijn bekeken Very Happy
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Jeanette wo 1 dec 2010 - 11:29

Het 3de paar vind ik het mooist. Ik zou het jurkje en de bolero niet samen combineren. Ik vind dat het dan wel erg druk word.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  loura wo 1 dec 2010 - 23:14

IK vind schoenen nummer 3 het mooist.

Jurkje erg mooi maar ik vind het te druk met dat jasje erboven... Ik zou gaan voor een kort zwart jasje..

En goude sieraden vind ik zelf wat minder erbij
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:19

Hallo! Ik zou voor de zilveren schoen gaan, en zonder het jasje. Durf je dat, of wil je graag je armen bedekken? (dat heb ik zelf wel eens, niet ivm de kou trouwens) Ik denk dat het met het jasje teveel wordt, en het jurkje is zo mooi zonder. En dan voor zilveren accenten gaan, leuke oorbellen van de six, een zilveren clutch (bij accesoires hebben ze vaak mooie, en bij de V&D)
En knalrode lippenstift! Leuk dat je er zoveel zin in hebt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 0:08

Jen_ schreef:Hallo! Ik zou voor de zilveren schoen gaan, en zonder het jasje. Durf je dat, of wil je graag je armen bedekken? (dat heb ik zelf wel eens, niet ivm de kou trouwens) Ik denk dat het met het jasje teveel wordt, en het jurkje is zo mooi zonder. En dan voor zilveren accenten gaan, leuke oorbellen van de six, een zilveren clutch (bij accesoires hebben ze vaak mooie, en bij de V&D)
En knalrode lippenstift! Leuk dat je er zoveel zin in hebt Very Happy


Hé Jen, thanks voor je tips!
Ik vind de zilveren schoenen ook te leuk, maar helaas zijn die landelijk uitverkocht. Ik heb nu de zwarte (schoen 3) besteld bij de Sacha.
Ik heb het jasje inderdaad even aangehad bij de jurk, maar het was echt too much en het jasje kriebelde ontzettend. Ik denk dat ik toch wel een jasje aanwil, wil inderdaad mijn armen bedekt hebben. Ook i.v.m. kou, maar ook i.v.m. dat ik momenteel van die spierwitten armen heb en dat vind ik gewoon echt niet mooi.
Heb jij trouwens nog een suggestie voor een panty? Huidskleur of zwart? Ik vind dat zó'n moeilijke keus...

Qua jasje heb ik nu trouwens een simpele zwarte bolero gekocht. Ik denk dat dat het mooiste erbij is, ik vond het er ook erg mooi bij staan in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 10:04

Schoen 3 is ook mooi Very Happy Ik zou voor een dunne 15 denier panty gaan, in het zwart. Zwart vanwege de peeptoe. En als je toch voor een jasje gaat is een gewone zwarte zonder frutseltjes denk ik een goede keuze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 10:40

Jen_ schreef:Schoen 3 is ook mooi Very Happy Ik zou voor een dunne 15 denier panty gaan, in het zwart. Zwart vanwege de peeptoe. En als je toch voor een jasje gaat is een gewone zwarte zonder frutseltjes denk ik een goede keuze!
Joepie! Dan zit ik wel goed denk ik zo. Zwarte panty zal ik denk ik doen, ik heb ook met verschillende collega's erover gepraat en die zeiden ook allemaal zwart. Maar inderdaad niet pikzwart.
Oei, ik ben zo benieuwd wat iedereen er van gaat vinden haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 6:36

Voor de geïnteresseerden Wink

Ik heb schoen nummer 3 gekocht vandaag. Had 'm besteld en gisteren hadden ze 'm eindelijk pas binnen. Hij zit als gegoten en is ontzettend prachtig.
Heb net de hak even opgemeten voor de fun en hij is 12,5 cm!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 6:46

Wat fijn dat ze goed zitten. Maar wat een hoogte zeg! Knap dat je daar op kunt rond huppelen. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 6:48

Hahaha nou ik denk dat huppelen lastig wordt, maar lopen gaat prima. Ik draag vrijwel elke dag hakken van minstens 9 centimeter. Ik moet ook zeggen dat ik dat op één of andere manier lekkerder vind zitten dan platte schoenen. Het voelt dan altijd alsof ik heel veel moeite moet doen om een paar stappen te zetten, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 6:55

Waar haal jij goede hakken haha? Ik kan ze alleen aan op zit-feestjes, terwijl ik hakken zo mooi vind. angel
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 7:06

Op hakken van Van Haren en dat soort winkels loop ik niet lekker.
Ik haal ze bij de Dolcis voornamelijk en bij de Sacha. De schoenen van Cinderella zijn trouwens ook altijd erg goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 7:16

Oke thnx! Ik vind de kwaliteit van Sacha zo slecht, vind deze echt niet beter dan van Haren ofzo..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Arwyn do 16 dec 2010 - 7:20

Sushi, als je niet goed kunt lopen op platte schoenen, denk je dan niet dat je juist al teveel op hakken hebt gelopen waardoor je spieren korter geworden zijn in je kuit? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling, haha Wink

Dat terzijde, als ik dit soort schoenen zie zou ik zo graag 5 tot 10cm kleiner willen zijn! Heb niet zo'n zin om 1,95m te zijn, dus no way dat je me nu op dat soort hoge hakken zal vinden, maar vind ze erg leuk om naar te kijken! Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke schoenen vinden jullie het mooist? - Pagina 2 Empty Re: Welke schoenen vinden jullie het mooist?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum