Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ons eerste huis - update Za 24 augustus

+39
Atelier Madame
Pineco
Isolt
Champagne
Moira
_Blush_
Floor
Taeda
Printje
Exogenesis
Catwoman79
Ella
Destino
Burn
Sterrin_
Laurientje
Sanne
Mermaid
Razz
Tsjip
Bisq
slaatje
Plien84
Shopaholic
*Lookie*
Shisha
Dennenappel
Jade
Minx
Snirp
Dazzle
Elliot
Marin
VanillaRose
Zonneschijn
Puggle
Fortissimo
Eliesje
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Mermaid za 29 jun 2013 - 8:33

Wat een leuk huis GG! wanneer verwachten/hopen jullie er in te kunnen? Of lees ik daar nu overheen?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass za 29 jun 2013 - 9:06

Minx schreef:waarom nebben jullie er voor gekozen om het alarm weg te halen?

Omdat we alle ruimtes sowieso moeten verven en overal lelijke kabelgoten zitten. Daarbij vind ik een alarminstallatie niet nodig, ik vind het alleen maar heel vervelend elke keer dat in- en uitschakelen. Het was trouwens een installatie om dieven af te schrikken ipv met doormelding naar een centrale.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass za 29 jun 2013 - 9:08

Mermaid schreef:Wat een leuk huis GG! wanneer verwachten/hopen jullie er in te kunnen? Of lees ik daar nu overheen?

Ik wil mijn verjaardag er vieren, dat is begin september. We hopen eind augustus te kunnen verhuizen. Mijn vriend heeft 3 weken bouwvak (22 juli - 9 augustus). Ik heb zelf 2 weken vrij genomen. We willen in de periode een heel eind het huis afhebben. 

Veel dingen qua inrichting hebben we op dit moment al (deel is tweedehands), dus we kunnen wel snel de inrichting maken.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Sanne za 29 jun 2013 - 9:11

Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Moet je ook nog op meubeljacht of hebben jullie dat al?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass zo 30 jun 2013 - 5:29

Sanne schreef:Wat leuk zeg! Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Moet je ook nog op meubeljacht of hebben jullie dat al?

We hebben al een aantal meubels, zoals een bed, tafel & stoelen, bureau en banken. Alles voor in de keuken hebben we ook al. 
 
Kasten en salontafel missen onder andere. En dan nog de electronica (tv, wasmachine etc.).
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass zo 30 jun 2013 - 5:34

Dag 3:
Na lekker uitslapen en ontbijten zijn we rond kwart voor 10 richting ons huis gegaan. Nog even langs de opa en oma van mijn vriend voor een trekveer (trekken van elektrische bedrading), maar zij waren jammergenoeg niet thuis. Het trekken van draden zou het dus vandaag niet worden. 

Mijn vriend is direct aan de slag gegaan om diverse stopcontacten te verleggen. Ik ben bezig gegaan met het behang af te halen in de keuken en daarna in de woonkamer. De woonkamer is nu deels kaal. Zie foto's voor het resultaat. 

Komende week gaan we misschien een keer doordeweeks nog aan de gang, maar het werk gaat nu ook even door. Volgend weekend komt mijn moeder om ons te helpen. De planning is om dan de bedrading te trekken en de muren dicht te maken. Ook willen we de kozijnen (voor zover nodig) gaan schuren zodat deze geverfd kunnen worden. 

Slaapkamer: stopcontacten naast het bed
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1016391_683625891663367_1685521719_n

Stopcontacten & tv-aansluiting verlegd
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 968788_683626101663346_2008656919_n

Een kale keuken (met doorkijk naar woonkamer)
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 267312_683625961663360_1117440383_n
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Laurientje ma 1 jul 2013 - 0:49

Wat leuk om zo te kunnen volgen!!

Succes nog en ik ben ook benieuwd naar t eind resultaat!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Marin ma 1 jul 2013 - 0:50

Die vloer is mooi zeg!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Gast di 2 jul 2013 - 3:14

Wat een leuk huis hebben jullie gekocht.
Leuk ook om de vooruitgang steeds te zien, ben benieuwd naar volgende updates.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Laurientje do 4 jul 2013 - 18:48

Zijn er nog nieuwe updates?
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass vr 5 jul 2013 - 19:37

Afgelopen woensdag zijn we even met mijn schoonvader (zijn vader) langs ons huis geweest om het te laten zien. Ik heb in de vluggigheid wel een aantal banen behang er nog af getrokken. Mijn vriend heeft nog wat bedrading getrokken. 

Gisteravond (vrijdag) zijn we naar een verfboer gereden om wat verf te halen. We hebben nu 2,5 L wit en 1 L RAL 9010 (gebroken wit). De plinten moeten wit (met de muur). Ook de gang (schrootjes) wordt wit. We hebben gedacht om deze weg te halen, maar het plafond is er tegenaan gemaakt. Weghalen betekent ook een nieuw plafond en zo lelijk is het niet. 

We hebben nu nog wel een dilemma wat we met de deuren doen. De kozijnen worden dus RAL 9010 en de muur wordt wit (Flexa Powerdek), maar wat is dan mooi met de deuren zelf? We hebben gedacht aan wit, maar ook aan RAL 9010. Wat zou mooier zijn, suggesties? We willen het in ieder geval wel neutraal houden, zodat we met accessoires en inrichting alle kanten op kunnen. 
  
Vandaag (zaterdag) en morgen komt mijn moeder ons helpen. Het zal voornamelijk worden: 
- behang afhalen in woonkamer en eventueel de gang beginnen kaal te halen
- kozijn van keuken naar woonkamer slopen (willen soort open keuken effect en er zat een deur)
- electradraad trekken in woonkamer & slaapkamer
- muur egaliseren ivm nieuwe plek stopcontacten en weggehaalde pluggen
- Schuren / gaatjes vullen in kozijnen
- misschien nog wat verven (kozijnen en plafond slaapkamer)
- gras maaien (moeder neemt maaimachine mee), want het groeit best snel! 

Eens zien wat er vandaag gaat lukken! Ik hoop vanavond een update te kunnen geven met foto's.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Sterrin_ vr 5 jul 2013 - 19:56

Zelf vind ik het mooiste de deuren en kozijnen dezelfde kleur. Dan. blijft het wat rustiger. Wij hebben dit ook en kunnen idd alle kanten op qua meubels en accesoires.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Burn vr 5 jul 2013 - 20:43

Ik zou de deur ook 9010 doen!
Leuk om zo de updates te lezen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass za 6 jul 2013 - 19:28

Zaterdagmorgen zijn we rond half 10 richting ons huis gereden en ben ik begonnen met behang afhalen. Onderweg erheen belde de tante van mijn vriend, omdat zij met haar man wel een langs wilde komen. Ongeveer tegelijkertijd met mijn moeder arriveerden ze bij ons huis. De eerste opmerking van mijn moeder was: "Goh, dat was makkelijk te vinden". Het is namelijk nog geen 5 minuten vanaf de snelweg smile
 
Na het uitladen van mijn moeders auto (met oa. de grasmaaier) hebben we een korte rondleiding door het huis gegeven aan onze bewonderaars. De indruk was goed, maar er moet natuurlijk nog wel het een en ander aan gebeuren…
 
Mijn moeder is enthousiast begonnen in de tuin, dat is haar passie. Ik heb haar dan ook even kort geholpen om de tuin wat in toom te houden. Al enige tijd was er namelijk niets aan gedaan en het onkruid begon de mooie planten te woekeren. Een onaangename verrassing was dat er een wespennest in de composthoop zat. Mijn moeder is ook een flink aantal keren gestoken… Het lijkt er op dat ze niet enorm veel last heeft, buiten diverse schijven op haar lichaam.
 
Binnenin het huis zijn we verder gegaan met de woonkamer kaal maken en de gaten van de elektra dichtstoppen. Ook hebben we een deurkozijn eruit gesloopt en een nieuwe constructie gemaakt. Op deze manier hebben we toch een beetje onze open keuken, zonder een muur uit te hoeven breken. Zie de foto’s voor het resultaat tot nu toe.
 

Zo meteen gaan we weer aan de slag! 


Wat gesnoeid
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 17520_686945777998045_201851711_n



Gras gemaaid achter:
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1000133_686945754664714_538425509_n



Tuin onkruidvrij voor:
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1043924_686945657998057_1485678836_n



Kale woonkamer:
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1044949_686945874664702_4868088_n



Elektragaten dicht:
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1011979_686945814664708_1610296498_n



Deurkozijn verwijderd en nieuwe constructie erin:
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 969506_686945941331362_1489758815_n
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass ma 8 jul 2013 - 6:52

Nou hehe, ik kan weer op het forum! Ik wilde gister een update plaatsen, maar dat kon helaas niet. Gelukkig nu weer wel! 
Ik zal even een update geven van zondag.

Na lekker uitgebreid met zijn drieën te hebben ontbeten (moeder vriend en ik) zijn we weer richting ons huis gereden. Mijn moeder heeft enthousiast de zonneschermen schoongemaakt, ze lijken nu zelfs weer als nieuw! Verder was het weer voornamelijk een dag van behang afhalen (bleh...) voor mij. 

Mijn vriend heeft de badkamer wat ontmanteld en kwam tot de conclusie dat we grof geschut nodig hebben om alles eruit te krijgen. De kraan wilde niet eens van de wastafel af, dus hij heeft de wastafel maar in puin geslagen. De badkamer is nu in ieder geval kaal qua interieur. De wc gaan we nog proberen te verkopen, aangezien dit een bijna nieuw verhoogd toilet is. 

Ook heeft mijn vriend de nieuwe doorgang netjes gemaakt, alleen kwam hij vandaag tot de conclusie dat de planken nog niet echt stevig zaten... hij heeft ze er weer afgehaald. Komend weekend maar opnieuw netjes stucen en ze erin boren. 

Het meest rottige karwei is nog wel het verwijderen van behang. In de woonkamer hing glasweefselbehang, maar in de gang hangt schuimbehang. Nadeel is dat je dit niet nat kan spuiten, dus je moet stukje bij beetje met het plamuurmes erachter. Jammergenoeg komt daarbij ook de stuclaag los te zitten... maarja het moet eraf! Want hoe het nu is ziet het er ook niet uit!

Schuimbehang los:
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 998520_687424647950158_1131843753_n

Verbrede doorgang
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1044623_687424404616849_1982444407_n

Inventaris van de badkamer
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 67810_687424587950164_364759409_n

Resterende leidingen en kranen...
Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 1014089_687424554616834_1654799233_n
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Destino do 11 jul 2013 - 2:49

Jullie hebben best al het een en ander gedaan, leuk om te zien!
Ben benieuwd naar meer updates smile
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Ella do 11 jul 2013 - 3:31

Wat leuk zo'n update zeg! Kennen jullie de nieuwe buren? omdat je gelijk al een sleutel hebt gegeven?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass do 11 jul 2013 - 18:08

De buren zijn minimaal 75+ en ze wonen (net als vorige bewoner van ons huis) al vanaf de bouw in het huis. De dochter van de overleden vrouw (uit ons huis) die was elke keer al lovend over deze mensen; ze onderhielden namelijk het huis als zij niet langs kon komen. Mijn vriend had die mensen al gezien tijdens bouwkundige inspectie. Het zijn echt schatten van oude mensen, ze willen je overal mee helpen. Qua gevoel zat dat dan ook al goed. Daarbij is het ook handig dat iemand anders de sleutel heeft, in het geval dat je de voordeur dicht laat vallen... 

Vorig weekend kwamen die mensen opeens met een ijsje voor ons aan! Ze zwaaien ook heel de tijd, ze vinden het fantastisch om contact te hebben met de buren. Ook met de containers buiten zetten: de buurman wil hem eigenlijk wel aan de straat zetten (doen we zelf), maar de kans krijgen we niet om hem op de oprit terug te zetten. Eigenlijk is dit ook wel weer ideaal aangezien we er nog niet wonen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Catwoman79 do 11 jul 2013 - 19:22

Wat een ontzettend leuk huis om te zien. En jouw updates lees ik ook elke keer weer.
Ben benieuwd hoe alles gaat worden.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Snirp do 11 jul 2013 - 19:42

*Lookie* schreef:
Snirp schreef:Gefeliciteerd!!!!!
Ziet eruit en klinkt als een mooi huis smile
Succes met het klussen, leuk als je ons op de hoogte houdt!

Nu begint het bij mij ook steeds meer te kriebelen, nog 5,5 week voordat wij de sleutel krijgen Very Happy
Leuk GG, veel plezier met klussen!

Snirp, krijgen jullie ook op 1 augustus de sleutel? Wij ook! Spannend!

Sorry, beetje late reactie, haha angel 
Wij komen 2 augustus thuis van vakantie en krijgen 5 augustus de sleutel!

Hopelijk kunnen we dan met een weekje over, er hoeft namelijk echt praktisch niks te gebeuren...

Leuk hoor, dat jullie ook dus al lekker snel de sleutel krijgen!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Dazzle do 11 jul 2013 - 20:30

Jullie zijn goed aan de gang hoor, maar wat een werk! En wat lief van jullie nieuwe buren!

Dazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 17
Registratiedatum : 14-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  *Lookie* vr 12 jul 2013 - 1:11

Snirp schreef:
*Lookie* schreef:
Snirp schreef:Gefeliciteerd!!!!!
Ziet eruit en klinkt als een mooi huis smile
Succes met het klussen, leuk als je ons op de hoogte houdt!

Nu begint het bij mij ook steeds meer te kriebelen, nog 5,5 week voordat wij de sleutel krijgen Very Happy
Leuk GG, veel plezier met klussen!

Snirp, krijgen jullie ook op 1 augustus de sleutel? Wij ook! Spannend!

Sorry, beetje late reactie, haha angel 
Wij komen 2 augustus thuis van vakantie en krijgen 5 augustus de sleutel!

Hopelijk kunnen we dan met een weekje over, er hoeft namelijk echt praktisch niks te gebeuren...

Leuk hoor, dat jullie ook dus al lekker snel de sleutel krijgen!

 Leuk, het schiet al lekker op he? Bij ons hoeft er ook weinig te gebeuren, in princie wil ik alleen d ekamer voor onze zoon een beetje leuk maken met behang en verf maar verder laten we het in principe hoe het is. Wij gaan binnen 2 weken ook over (binnen 2 weken na de 1e dan he)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Exogenesis vr 12 jul 2013 - 4:16

Leuk om te lezen! En zo te zien en te horen zit er al aardig vooruitgang in! Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  GreenGrass wo 17 jul 2013 - 18:04

Ik zal even een korte tussentijdse update doen, dat is er van het weekend wat bij ingeschoten.

Afgelopen zaterdag hadden we een hele groep met mensen die kwamen helpen: de oom & tante van mijn vriend, zijn moeder & haar vriend. Ik had meer het gevoel catering te zijn dan heel veel nuttigs te doen. Uiteindelijk is bijna de hele woonkamer inmiddels geschuurd en is de tuin verder aan kant. Ik heb verzuimd foto's te maken... Ikzelf heb me voornamelijk uitgeleefd op dat rotte schuimbehang; het vordert langzaam... 

Gisteravond (woensdag) zijn we nog met zijn drieën naar het huis geweest (ik, vriend en zijn moeder). Zijn moeder heeft onze slaapkamer helemaal geschuurd (plinten en kozijnen). Mijn vriend heeft de badkamer verder ontmanteld, er zijn nu 2 muren kaal van tegels. Ook heeft hij elektra verder afgemaakt. Ik heb me weer eens toegelegd op het schuimbehang. De gang in de benedenverdieping is nu bijna 'schuimvrij'. Het is echt rotspul, het lijkt wel zeil dat tegen de muren is geplakt met een of andere plastic lijm! 

Komend weekend komt mijn moeder weer helpen en de oom & tante van mijn vriend. Eens zien om wat te gaan verven/behangen!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Dennenappel wo 17 jul 2013 - 21:55

Wat leuk om zo te lezen GreenGrass!

Dat is inderdaad rotbehang! Krijg je er amper af en het heeft tig lagen en plakt. Uiteindelijk hielp bij ons een emmer sop (afwasmiddel met water) het beste. Even in laten trekken en dan met een doekje of washandje goed erover heen wrijven, een rot werk maar langzaam aan werd het kaler en kreeg je ook de laatste restjes weg.

Willen jullie de badkamer opnieuw betegelen of helemaal opnieuw?
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ons eerste huis - update Za 24 augustus - Pagina 2 Empty Re: Ons eerste huis - update Za 24 augustus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum