Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

+18
Tania
Razz
Ilovethe90s
Ella
Emmayes
Sanne
Puggle
-Ieniemienie-
Silver
Highway
Taeda
Filoria
Catwoman79
LindaK
Printje
Annemie
Susan
Aoi
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje za 8 jun 2013 - 7:57

We willen ( of nou ja ik heb dat weer in mijn bol gehaald) dat ik voor in de zomer zo'n waterplay voor de kinderen wil kopen. Mijn kleuters zijn er gek op en ook bij vriendjes is hij er niet weg te slaan. Nu twijfel ik tussen de volgende, allemaal in de aanbieding en vrijwel even duur.


Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 1004004012136542

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 1004004011996158

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 1004004012174738


Laatst aangepast door Printje op wo 12 jun 2013 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Aoi za 8 jun 2013 - 7:59

Bovenste of onderste!

Waar zijn ze in de aanbieding en hoe duur?

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Susan za 8 jun 2013 - 8:01

De eerste, het is wel leuk dat dat bootje van een helling afgaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje za 8 jun 2013 - 8:02

bol.com de bovenste is 39,99 en de onderste ik geloof 49,99 maar als ik in de winkel kijk zijn het volgens mij best goede prijzen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Annemie za 8 jun 2013 - 8:06

Ik vind de bovenste het leukst, daarna de onderste en die in het midden vind ik het minst leuk, omdat die er niet zo uitgebreid uitziet.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje za 8 jun 2013 - 8:08

En wat denken jullie van die prijs? ( voor de eerste 39.99)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Filoria za 8 jun 2013 - 8:19

Die eerste!! Die helling is supergaaf joh! En leuk dat je met die sluisjes en de pomp water kunt pompen, vasthouden en dan loslaten (als je snapt wat ik bedoel). Ik krijg bijna zelf zin om ermee te spelen.

Ik heb voor 29,99 een veel simpeler ding van hetzelfde merk gekocht (bij Bart Smit), maar nu ik dit zie heb ik spijt! Voor een tientje meer heb je iets veel toffers. Hij was oorspronkelijk ook 59,99 zie ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  LindaK za 8 jun 2013 - 8:19

Wij hebben de bovenste en D.aan vindt 'm echt heel leuk!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje za 8 jun 2013 - 8:21

Filoria schreef:Die eerste!! Die helling is supergaaf joh! En leuk dat je met die sluisjes en de pomp water kunt pompen, vasthouden en dan loslaten (als je snapt wat ik bedoel). Ik krijg bijna zelf zin om ermee te spelen.

Ik heb voor 29,99 een veel simpeler ding van hetzelfde merk gekocht (bij Bart Smit), maar nu ik dit zie heb ik spijt! Voor een tientje meer heb je iets veel toffers. Hij was oorspronkelijk ook 59,99 zie ik.

Ja die van de bart smit had ik bijna gekocht maar dacht eerst ff verder neuzen en nu zag ik deze. Ik had idd ook de oude prijs al zien staan. Hij lijkt me ook kei leuk en de prijs lijkt me ook mee te vallen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Catwoman79 za 8 jun 2013 - 8:25

Wij hebben de bovenste gekozen. Je kunt met deze set 3 verschillende banen maken.
En daar kun je ook nog weer uitbreidingssets bij kopen.

Hier vind je nog meer sets die er dan bij passen.
http://www.waterplay.nl/waterbanen.html

Dan kun je dit maken bijvoorbeeld
Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 B125330a0a80c833500_zps3282cb9e
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje za 8 jun 2013 - 8:54

Heb de eerste besteld, ik maak weleens een enquete via Invotes en daar kon ik nog een cadeaubon verzilveren vd bol.com twv 10 euro dus nu heb ik hem helemaal goedkoop. Heb ook nog maar iets voor N erbij besteld maar dat terzijde angel

Mijn lieve man vond het allemaal prima.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Filoria za 8 jun 2013 - 9:10

Leuk Printje! Mogen we een keer bij jullie komen spelen? Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje za 8 jun 2013 - 9:10

Filoria schreef:Leuk Printje! Mogen we een keer bij jullie komen spelen? Very Happy

Haha ja hoor maar dat wist je al;) Je bent altijd welkom!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Taeda za 8 jun 2013 - 10:09

Mijn zus heeft ook de simpele van de bart smit en ik heb de bovenste erbij gekocht. Nu zitten ze aan elkaar! Ik zal binnenkort eens een foto maken.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Highway za 8 jun 2013 - 10:13

De bovenste, leuk zeg!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Silver za 8 jun 2013 - 20:59

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 592038_v
Deze is nu in de aanbieding bij de intertoys voor 29,98
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Gast za 8 jun 2013 - 21:40

Ik vind die waterplays eigenlijk helemaal niet leuk... We hebben ze op m'n werk ook, en mijn ervaring is dat ze vrij snel leeglopen, ongeacht hoe je ook oplet of je ze goed monteert. Ik vond zelf vroeger een badje met water buiten, of een watertafel het leukst.

Maargoed, van die drie waterplays vind ik de bovenste het leukst, al lijkt mij dat er op de helling en dat bovenste stuk natuurlijk geen water blijft staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  -Ieniemienie- za 8 jun 2013 - 21:50

Wij hebben de bovenste vanaf dat M 2jaar was.
Alleen tot vorig jaar kon ze er nog niet mee van wat de bedoeling was. De bootjes vond ze erg leuk, en het roetjes van de glijbaan ook. Maar het echte omhoog pompen, het idee van de sluis dat snapte ze echt nog niet.
Dit jaar zetten we hem weer neer, en wie weer gaat het dan beter smile
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Puggle za 8 jun 2013 - 21:50

Leuk ding! Vind de bovenste ook het leukst.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Sanne za 8 jun 2013 - 21:51

Ik vind die bovenste ook het leukst.

Lennox, vindt jij de waterplays niet leuk of geldt dat voor de kinderen ook? Het lijkt mij namelijk heerlijk dat geklieder.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Gast za 8 jun 2013 - 21:53

De kinderen die heb zijn onder de twee, dus die scheppen hem hooguit leeg Wink Die zijn net zo blij met een watertafel of emmers water. En daarmee kun je natuurlijk ook kliederen met water smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Emmayes za 8 jun 2013 - 22:50

De bovenste. Mijn neefje van 3 heeft er ook eentje (wel een andere) en hij vindt het geweldig.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Ella za 8 jun 2013 - 23:42

Ik zou de bovenste of onderste kiezen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Ilovethe90s zo 9 jun 2013 - 2:24

Ik zou ook voor de bovenste of de onderste gaan. De onderste is voor mijn gevoel wel wat meer op jongens gericht. Of zijn ze allemaal voor jongens bedoeld? Embarassed
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Printje zo 9 jun 2013 - 2:25

Ilovethe90s schreef:Ik zou ook voor de bovenste of de onderste gaan. De onderste is voor mijn gevoel wel wat meer op jongens gericht. Of zijn ze allemaal voor jongens bedoeld? Embarassed

Nee toch, de planning is hier ook dat hierna N er ook mee gaat spelen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3 Empty Re: Welke waterplay zou jij kiezen? Foto's blz. 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum