Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar downloaden jullie je muziek mee?

+8
Joan
Rush
Fearie
PrimaBella
Ilovethe90s
Beachgirl
Ragazza
Roza
12 plaatsers

Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Roza wo 5 jun 2013 - 7:09

Ik heb een nieuwe laptop, aangezien mijn vorige kapot is. Nu had ik daar een heel fijn downloadprogramma om liedjes vanuit youtube te downloaden. Nu weet ik daar echt de naam niet meer van, dus zoek ik iets alternatiefs!
Dus, waar downloaden jullie je liedjes mee? Very Happy

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Ragazza wo 5 jun 2013 - 7:12

Ik download mijn muziek tegenwoordig altijd via een app op mijn smartphone, simple mp3 downloader, te vinden in de playstore onder 'eenvoudige mp3 downloader'. Ik download zelf nooit hele albums, maar losse liedjes. Zo nu en dan zet ik de liedjes die ik op mijn tel. heb op mijn laptop om ook daar mijn muziekcollectie up to date te houden.

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een makkelijk programma voor op de laptop, dus ben ook wel benieuwd naar andere antwoorden.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Gast wo 5 jun 2013 - 7:14

Via Pirate Bay, maar binnenkort niet meer, dan stap ik over naar Spotify.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Beachgirl wo 5 jun 2013 - 7:29

Ik gebruik vooral Spotify, maar dan download je niks.
Als ik echt een nummer wil hebben dan gebruik ik gewoon zon site van Youtube naar MP3
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Ilovethe90s wo 5 jun 2013 - 8:56

Binsearch & Grabit en wat ik daar niet mee kan vinden met de mp3-converter voor you tube filmpjes.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  PrimaBella wo 5 jun 2013 - 8:58

Programma wat ik gebruik, heet 'Free Youtube to MP3 Converter'
Werkt echt fijn!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Fearie wo 5 jun 2013 - 21:30

Ik gebruik Vuze als programma en download de bestanden dan via isohunt.com

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Rush wo 5 jun 2013 - 21:31

PrimaBella schreef:Programma wat ik gebruik, heet 'Free Youtube to MP3 Converter'
Werkt echt fijn!
Dit!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Joan wo 5 jun 2013 - 22:51

Albums download ik via Piratebay. Losse nummers via een internetwebsite. Hoef je alleen het linkje in te zetten en dan download ie 't nummer gelijk.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  xxjojootjexx wo 5 jun 2013 - 22:53

Ik gebruik Spotnet

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Urban Naked wo 5 jun 2013 - 22:57

Ik download nooit muziek eigenlijk, ik gebruik Spotify.
Series download ik als torrent, en ik haal ze van torrentsites als pirateshit.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Toet wo 5 jun 2013 - 23:03

Het meeste haal ik van Soundcloud, als het daar niet op de vinden/downloaden is google ik het met zippyshare, anders koop ik het op iTunes. Ik heb ook wel lijstjes op Spotify maar die zijn wat meer basic, dat is wat ik ook op de radio kan luisteren. Ik snap trouwens echt niet dat jullie Spotify of YouTube to mp3 converter fijn vinden.. Maar misschien stel ik te hoge eisen aan diversiteit en kwalitatief goede muziek Wink


Laatst aangepast door Toet op wo 5 jun 2013 - 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Urban Naked wo 5 jun 2013 - 23:04

Toet schreef: Ik snap trouwens echt niet dat jullie spotify en YouTube to mp3 converter fijn vinden.. Maar misschien stel ik te hoge eisen aan diversiteit en kwalitatief goede muziek Wink
Dit snap ik niet.. Spotify geen goede kwaliteit?! Je streamt er prima kwaliteit mee!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Toet wo 5 jun 2013 - 23:07

Urban Naked schreef:
Toet schreef: Ik snap trouwens echt niet dat jullie spotify en YouTube to mp3 converter fijn vinden.. Maar misschien stel ik te hoge eisen aan diversiteit en kwalitatief goede muziek Wink
Dit snap ik niet.. Spotify geen goede kwaliteit?! Je streamt er prima kwaliteit mee!

Ja ik doelde bij Spotify dus op de diversiteit. Daar kan ik maar weinig muziek vinden die ik mooi vind/graag luister.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Blond wo 5 jun 2013 - 23:12

PrimaBella schreef:Programma wat ik gebruik, heet 'Free Youtube to MP3 Converter'
Werkt echt fijn!

Ik ook! Werkt ideaal.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Urban Naked do 6 jun 2013 - 2:47

Toet schreef:Ja ik doelde bij Spotify dus op de diversiteit. Daar kan ik maar weinig muziek vinden die ik mooi vind/graag luister.
Ook dat vind ik bijzonder, ik heb nog maar een paar keer gehad dat een album onvindbaar was, en dat ging dan meestal om een artiest die echt nog maar nét begonnen was en dus z'n muziek nog niet op Spotify had. Zelfs de bandjes van vrienden van me hebben hun muziek op Spotify staan. Ben benieuwd waar jij dan naar op zoek bent smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Toet do 6 jun 2013 - 3:04

Misschien gebruik ik geen goede zoektermen ofzo. Ik luister veel techno, deephouse, electro/funky/jazz, dupstep/hiphop/trap, daar vind ik niet veel van. Maar los daarvan vroeg mijn moeder pas of ik een Spotify lijst voor haar wilde maken, met allemaal best bekende nummer (top2000, dat idee) en zelfs daarvan kon ik de helft niet vinden of moest ik eerst een kwartier per liedje speuren tussen coverbandjes/karaokeversies.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar downloaden jullie je muziek mee? Empty Re: Waar downloaden jullie je muziek mee?

Bericht  Urban Naked do 6 jun 2013 - 3:16

OK dan durf ik met redelijke zekerheid te zeggen dat je niet op een handige manier zoekt smile Als je linksbovenaan je zoekterm invoert moet je daarna even specificeren of de artiest zo heet, of het nummer, of het album.

Als je een nummer weet wat je niet kunt vinden: let me know dan zoek ik mee.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum