Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

+10
Pannetoet
studiebol
Ploen
Susan
Suus
minoessepoes
Caro
Muppetje
Guus
Burgemeester Nicky
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 19:47


.....dit:

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Sc20110225073629




Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Sc20110225073505



Ik kan in ieder geval een stuk makkelijker forummen op mijn mobiel. Very Happy Geen gepriegel meer met al die quotes hopelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 19:58

Dit is dus de weergave van het forum vanaf mijn telefoon. (Samsung Galaxy S) Inmiddels ben ik er achter gekomen dat ik het forum in die weergave alleen kan meelezen. Ik ben er nog niet.achter gekomen hoe ik in deze weergave op topics kan reageren en openen. Op het moment moet ik eerst terug switchen naar de volledige website weergave van.dit forum om op een topic te reageren of om op een topic te antwoorden.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 19:59

Wow! Heb meteen ff op mijn mobiel gekeken en het werkt echt super! Nu nog ff uitvogelen hoe ik iets kan typen??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Burgemeester Nicky do 24 feb 2011 - 19:59

Wat raar hè! Ik dacht gisteravond dat het aan mijn instellingen lag, maar niet dus. Actieforum zal de lay-out voor smartphones wel hebben aangepast. Als je op classic (en dan nog iets drukt) onderaan de indexpagina drukt, kom je weer bij de gewone yes lay-out uit. Ik weet nog niet wat ik er van vind!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Guus do 24 feb 2011 - 19:59

Ik kon dr op de IPad juist helemaal niets mee...

Ben blij uitgevonden te hebben hoe het weer normaal te krijgen smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 20:05

De gewone site en lay-out werkte anders prima op mijn telefoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Muppetje do 24 feb 2011 - 20:09

Ik kon er op mn telefoon en iPad ook helemaal niets mee, dacht eerst dat het aan mij lag...
Gelukkig is de gewone weergave ook n optie

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 20:12

Oh bij mij doet ie t gewoon normaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Caro do 24 feb 2011 - 20:47

Ik dacht gisteren ook al dat het aan mij lag. Had Jen_ nog even via whatsapp gevraagd of zij ook een andere layout had: wit, opmaak was totaal weg maar zij had nergens last van.

Mijn man heeft even er iets mee gedaan op de iPad en toen was het weer normaal. maar wat?? Hij gebruikt de iPad nooit, maar dat heeft hij wel weten uit te vogelen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:09

Bij mij is het ook nog normaal ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:31

Maar voor alle duidelijkheid: deze weergave krijg je dus als je vanaf je telefoon wilt forummen. Maar Per telefoon kan het verschillen welke weergave je krijgt. Dus sommige telefoons zullen waarschijnlijk de normale weergave geven.

@Caro onderaan de pagina als je klikt op 'classieke weergave' dan krijg je normale weergave weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:37

Ik doel ook op mijn telefoon Wink

Ik heb een BB, misschien dat die gewoon de normale weergave heeft?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  minoessepoes do 24 feb 2011 - 21:45

Wel wat anders maar ik denk dat het ook wel weer redelijk in dit topic hoort. Ik zie mijn eigen plaatje bij mijn naam niet meer sinds vandaag en van heel veel andere forummers ook niet, maar van sommige weer wel. Ben ik de enige die dat heeft of zijn er meer mensen?

Ik vind het nogal irritant, ik herken mensen vaak aan hun plaatje en niet aan hun naam.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 21:47

Ik zie ook niet alle plaatjes meer en zit op laptop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Suus do 24 feb 2011 - 21:55

Ik zit nu ook op mijn telefoon, maar alles is nog normaal gelukkig.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 22:03

Alex167 schreef:Ik doel ook op mijn telefoon Wink

Ik heb een BB, misschien dat die gewoon de normale weergave heeft?

Dat denk ik wel. Geld misschien ook voor andere smartphones.

Wel vreemd dat de avatar plaatjes niet te zien zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Susan do 24 feb 2011 - 22:03

Ik had het ook, maar heb gekozen voor klassieke weergave, ik vond het ook niet fijn. Het welke ook niet lekker, je kan niet direct naar de laatste pagina van een topic en het ziet er ook gewoon niet leuk uit. Maar goed, wel fijn voor mensen bij wie dat prettiger werkt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 22:10

Irritant dat je de foto's niet ziet idd. Maar verder lijkt het wel overzichtelijk. Heeft iemand al een mogelijkheid gevonden om er ook berichtjes mee te versturen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 22:27

Maar betekent dat dan als je niet mobiel forummed dat het zo blijft als vandaag?
Want ik zie maar de helft van de emoticons en tot nu toe maar 1 iemand's avatar....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 22:29

Dolores schreef:Maar betekent dat dan als je niet mobiel forummed dat het zo blijft als vandaag?
Want ik zie maar de helft van de emoticons en tot nu toe maar 1 iemand's avatar....

Ik hoop dat dat gauw veranderd want ik vind dat heel irritant geen avatars te kunnen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Ploen do 24 feb 2011 - 22:30

Hoe kun je weer terug naar die oude weergave dan?
Vind het ook vervelend dat je niet naar de laatste pagina kan
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  studiebol do 24 feb 2011 - 22:51

Ik zag het gisteravond ook... vond het helemaal niet zo handig! Ik zal straks proberen het weer gewoon te krijgen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Pannetoet do 24 feb 2011 - 22:53

Theedoosje schreef:Ik zie ook niet alle plaatjes meer en zit op laptop.

Ik zit ook op de laptop en ik zie geen enkel plaatje meer..?! Alleen vierkantjes met kruisjes :P Fijn dat ik sommige smileys uit mijn hoofd weet haha

Telefoon ga ik straks even kijken!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Burgemeester Nicky do 24 feb 2011 - 22:57

Hebben jullie eventueel de cookies al verwijderd? Ik heb op mijn laptop nergens last van namelijk.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Tania do 24 feb 2011 - 22:58

Burgemeester Nicky schreef:Hebben jullie eventueel de cookies al verwijderd? Ik heb op mijn laptop nergens last van namelijk.

Ik zie ook bij de meeste avatars kruisjes. Heb al geprobeerd om cookies te verwijderen maar dat helpt niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag.... Empty Re: Vanmorgen kwam ik op het forum en ik zag....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum