Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vet haar, maar erg droge huid?

+3
minoessepoes
Blond
Zwerver
7 plaatsers

Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:00

De laatste tijd heb ik last van een ontzettend droge huid en moet ik mijn haar elke dag wassen omdat het zo vet is. Terwijl ik geen andere shampoo gebruik en mijn gezicht was ik alleen met water. Ik gebruik nu wel elke dag een dagcreme. Maar zodra ik mijn gezicht weer was is het weer hartstikke droog.

Iemand een idee hoe dit komt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Zwerver wo 23 feb 2011 - 9:08

Kan ook komen door weersomstandigheden he! Weersveranderingen ? w/e
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 9:12

Ik ben wel enorm statisch. Zou dat ook mee kunnen spelen? Wel vervelend, dat statische. Op mijn stage hebben we een deurklink die, elke keer als ik hem aan raak, mij een schok bezorgd.. Brrr..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Blond wo 23 feb 2011 - 21:29

Die droge huid komt wss door het weer. Koude lucht buiten, en warme CV binnen. Ik zou een goed hydraterende dag- en nachtcreme aanschaffen.
En vet haar, tja, daar heb ik ook last van. Maar ook in de zomer, dus wat dat aangaat..
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  minoessepoes wo 23 feb 2011 - 21:37

Ik heb er ook last van. Mijn haar is ontzettend statisch, maar dat is het altijd wel als het vriest of er vorst in de lucht zit. Daardoor zit ik er veel meer aan, dus ik denk dat het bij mij daardoor sneller vet wordt. Mijn huid is ook gigantisch droog, maar ook dat komt door het weer, de koude wind in mijn gezicht en gister door de sneeuw naar huis, de verwarming hoog enz, dus ik blijf mijn gezicht maar insmeren en mijn haar maar wassen Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 4:49

ZachtCookie schreef:De laatste tijd heb ik last van een ontzettend droge huid en moet ik mijn haar elke dag wassen omdat het zo vet is. Terwijl ik geen andere shampoo gebruik en mijn gezicht was ik alleen met water. Ik gebruik nu wel elke dag een dagcreme. Maar zodra ik mijn gezicht weer was is het weer hartstikke droog.

Iemand een idee hoe dit komt?

Ik heb er ook last van. De crème die ik al jaren gebruik, werkt opeens niet meer...
Dacht dat het aan mijn hormonen lag, maar het weer is ook een goede verklaring. Laat het maar snel voorjaar worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Lien za 26 feb 2011 - 5:47

Ik heb daar ook erg veel last van! Helemaal nu ik op wintersport ben geweest, daar zit er weinig kalk in het water en dat maakt mn haar nog slapper waardoor het op de een of andere manier weer sneller vet is! Ik ben ook blij als de lente begint!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 9:46

Pfieeuw.. haha;)

Ik heb nu mijn haar weer laten knippen, misschien dat dat ook wel helpt (zit ik er minder aan. )
Vandaag een lekker maskertje gebruikt van de Action (0,80 cent!! VET LEKKER!) en nu voelt mijn huid ook minder droog aan, behalve bij mijn t-zone en neus. Het is niet zo zeer droog, maar het trekt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 15:01

Reinig je je gezicht wel goed met reinigingsmelk? Als je goed reinigt, trekken de werkzame stoffen van je dagcrème veel beter in. Verder wat betreft het haar, dat is bij mij ook snel vet terwijl ik een droge huid heb. Daar heb ik nog geen remidie tegen gevonden.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  tralala za 26 feb 2011 - 21:36

Heb precies hetzelfde.. Gelet op de overige reacties ben je dus niet de enige en moeten we maar gewoon weer wachten tot de zomer komt!
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Lien za 26 feb 2011 - 22:41

Misschien reinig ik mijn huid zelfs soms wel te goed haha met melk en daarna nog met een tonic. Dat droogt ook wel uit moet ik zeggen maar als ik kijk wat een vuil er van mijn gezicht komt en dan heb ik echt geen 4 lagen make-up op!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  SuperGrover zo 27 feb 2011 - 2:41

Lien schreef:Misschien reinig ik mijn huid zelfs soms wel te goed haha met melk en daarna nog met een tonic. Dat droogt ook wel uit moet ik zeggen maar als ik kijk wat een vuil er van mijn gezicht komt en dan heb ik echt geen 4 lagen make-up op!
Dat moet ook. Reinigingsmelk haalt het vuil af, maar door tonic erna te gebruiken, haal je het reinigingsmelk er goed weer af en voorkom je dat het in je porien gaat zitten. Das mij tenminste altijd verteld.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Alias zo 27 feb 2011 - 5:16

Heb je wel een lotion/tonic zonder alcohol? Vaak zit er alcohol in lotion en dat kan je huid inderdaad weer uitdrogen. Misschien dat het daar aan ligt?
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Lien zo 27 feb 2011 - 8:03

Ja ik heb een tonic zonder alcohol! Nou ja ik blijf maar goed smeren en zo af en toe een maskertje doen! Nu maar hopen dat de lente snel komt!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vet haar, maar erg droge huid? Empty Re: Vet haar, maar erg droge huid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum