Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kerstboom heb jij, en wat....

+7
Rainbow
Dolphinne
Schaapke
Flinder
Jeanette
Ugly Betty
Blair
11 plaatsers

Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Blair di 30 nov 2010 - 21:28

Waar heb jij je kerstboom vandaag en wat heeft hij je gekost?

Ik kwam tot de ontdekking dat mijn geliefde kunstboompie overleden is,
dus ben me beetje aan het orienteren waar/wat/hoe, alleen online kan ik amper wat vinden, omdat ik ook de tijd niet heb om alle tuincentras af te lopen hoop ik hier wat leuks te zien.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 21:41

Zie Facebook Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 22:20

Wij hebben een kunstboom, is nu denk ik 6 jaar oud..
Mijn vader heeft hem gekocht, volgens mij kwam hij bij de Karwei vandaan. En heeft volgens mij 60 euro gekost.
Sinds vorig jaar is de boom definitief van ons, mijn vader wilde liever weer een echte boom hebben en ik kan niet tegen echt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 22:24

Wat gebeurt er dan, als je een echte boom hebt plumke?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Ugly Betty di 30 nov 2010 - 22:24

Ik heb een kunst kerstboom van de Leen Bakker, een van 180 cm met lampjes er al in (erg handig), hij kostte ongeveer € 70,-
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Jeanette di 30 nov 2010 - 23:32

Hier ook een kunstkerstboom. Eerst altijd een echte gehad, maar ik heb een Shih Tzu en dan gingen de naalden zo lekker in zijn vacht zitten en kon ik hem nog meer gaan borstelen. Geen idee wat hij kostte eigenlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Flinder di 30 nov 2010 - 23:49

Hier ook al een kunstkerstboom. We hebben hem vorig jaar bij de Leen Bakker gehaald, ik ben wel benieuwd hoe makkelijk hij nu nog in elkaar gaat en of hij nog wel mooi staat. Hij staat een beetje in de verdrukking in een overvolle berging...
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Schaapke di 30 nov 2010 - 23:56

Wij zijn ons ook een beetje aan het oriënteren op kunstkerstbomen, maar we willen wel écht een mooie, en dus kom je al snel uit op bomen van rond de €300-, (met lichtjes en ong. 180m hoog). Je kunt dan eens denken aan: tuincentrum overvecht, Intratuin etc.
Vaak bezorgen ze ook thuis.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:07

Darcy schreef:Wat gebeurt er dan, als je een echte boom hebt plumke?

Ik kom dan onder de bultjes te zitten op mijn handen en die krengen jeuken komt dus door de hars, en aangezien ik thuis altijd de kerstboom versierde was dat geen pretje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 2:17

plumke schreef:
Darcy schreef:Wat gebeurt er dan, als je een echte boom hebt plumke?

Ik kom dan onder de bultjes te zitten op mijn handen en die krengen jeuken komt dus door de hars, en aangezien ik thuis altijd de kerstboom versierde was dat geen pretje..

Idd dat lijkt me heel vervelend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Dolphinne wo 1 dec 2010 - 3:54

Ik heb er vorig jaar eentje gekocht (1,5/1 week voor kerst) in de uitverkoop. Heb een vrij kleine bij de v&d vandaan. Hij was toen 30/40 euro. Hij is geloof ik 1,30 hoog. Als hij op een kastje staat komt hij precies hoog genoeg voor een boom Very Happy
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Rainbow wo 1 dec 2010 - 4:24

Wij hadden ieder jaar een echte, maar dit jaar lenen de neppert van m'n ouders. Ons zoontje eet anders de naaldjes van de grond en dan hebben we liever niet Wink
Rainbow
Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 19
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Sarah1985 wo 1 dec 2010 - 8:31

wehkamp was maar 30 euro in de uitverkoop
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Silver wo 1 dec 2010 - 9:36

Wij krijgen dit jaar de neppert van me schoonouders te leen, en na de kerstdagen gaan we op speurtocht naar een leuke... dan zijn ze vast in de aanbieding etc:angel:
Ik kan helaas ook niet tegen een echte, dus ja... dan maar neppert....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Caresses do 2 dec 2010 - 0:25

Ik heb een grote neppe van de Hema (komt bijna tot aan het planfond smile ). Vind hem erg mooi. Of hij lang mee gaat weet ik niet want we hebben hem pas sinds vorig jaar.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Parisienne do 2 dec 2010 - 11:26

Wij hebben een kunstboom van zo'n 2.10 meter hoog. Deze hebben we vorig jaar gekocht. Het is een kwalitatief goede kerstboom. Hij heeft ook 'echte' naalden, weliswaar van kunststof maar in de vorm van echte naalden, niet van die 'papieren kleine sliertjes'. Je hebt van die kunstbomen die echt nep lijken, deze boom lijkt echt, zelfs van dichtbij moet je goed kijken. Er zit een bepaalde 'gloed' op de naalden wat het echter doet lijken.

Hij kostte toen 180 euro en hebben hem bij de Intratuin gekocht.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:27

Wij hebben een boom van Tuincentrum Coppelmans aangezien mijn vriend daar werkt en ik er heb gewerkt. We hebben als boom de matterhorn. Als je `m goed uitvouwt (wat veel mensen niet doen) is het een supermooie boom, heeft ons over de 100 euro gekost (weet de precieze prijs niet meer) er zit 10 jaar garantie op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kerstboom heb jij, en wat.... Empty Re: Welke kerstboom heb jij, en wat....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum