Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

+107
Toet
Punk'd
Rush
Snirp
Poubelle
Kowalski
Laced
sawasdee
Xanna
vlinder-19
IkSmurfin
ExpressoB
Zonnetje
Siem
M@niek
Pseudoniem
Happinaz
Eris
Sorrento
Vino
Cimic
Mystique
SoGood
Bliss
SoCali
Feline
schuddebuikje
Joan
Sanne
Zora
nijntje4
Reeza
Puggle
Exogenesis
Willem
Japie
Aimee
Antibes
_Lacey_
Minx
claudiaveronique
Razz
Balloon
Filoria
Prosecco
Niene
PrimaBella
Elliot
Mermaid
Chocoholic
Floor
Fortissimo
Limburg85
VeryCherry
Charles
Sea of Trees
Plien84
Paper Crown
Gympie
Pommes
Lien
Burn
SDL
CCC
Nathalie
Zonneschijn
Caroow
Suus
Pandora
Arwyn
Blond
Marin
May
kajaka88
Reva
PeperMunt
Slakje
Siamsa
ForeverLove
Ilovethe90s
Aziraphale
Bay
Serena
Mamsie
Mees
mzcharlotte
Cow
Jeanette
Marie
loura
TwentySomething
Sterre
Atelier Madame
Shopaholic
Parel
Caramba
Kat1980
Urban Naked
Tiana
Taeda
Lady4
Ibbeltje
Nyx
Pannetoet
Roza
Sugarfall
Lavendel
111 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  AnnaK do 23 mei 2013 - 22:29

Carrie schreef:
AnnaK schreef:Ben benieuwd waar je naar toe gaat. Ik heb vandaag ook een bruiloft (ga pas 's avonds) en weet ook niet wat ik aan moet. Ik denk een rode kerstjurk die ik ooit van Carrie heb gekregen.
Oh it is you! Die rode kerstjurk is mooi! Ik pas hem nu ook weer, toen was ik een beetje te dikkig voor die jurk haha. Hij zal je vast prachtig staan!

Volgens mij ben jij nooit dikkig geweest. Dat kan niet! Ik vind wel dat hij een diep decollote heeft, dus daar twijfel ik een beetje over. Maar zwart wil ik niet dragen naar een bruiloft en zomerjurkjes met panty en jasje/vestje is niet mooi.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin do 23 mei 2013 - 22:30

Ja ik had al door wie je was vanwege je eerdere berichtjes, heb je ook al een PM gestuurd. Maar ik wist niet zeker of je dat hier op wilde hebben, dus had het al weer weggehaald. Fijn dat jij er weer bent, niet fijn van je eerdere berichtjes. En dat is dan een andere bruiloft inderdaad.
En ja m'n outfit is niet de meest denderende goed combinerende, maar ik wil inderdaad kunnen rennen, vliegen en bukken, en voor ballerina's is het helaas echt te koud Sad
Het is maar stom weer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 23 mei 2013 - 22:32

AnnaK schreef:
Carrie schreef:
AnnaK schreef:Ben benieuwd waar je naar toe gaat. Ik heb vandaag ook een bruiloft (ga pas 's avonds) en weet ook niet wat ik aan moet. Ik denk een rode kerstjurk die ik ooit van Carrie heb gekregen.
Oh it is you! Die rode kerstjurk is mooi! Ik pas hem nu ook weer, toen was ik een beetje te dikkig voor die jurk haha. Hij zal je vast prachtig staan!

Volgens mij ben jij nooit dikkig geweest. Dat kan niet! Ik vind wel dat hij een diep decollote heeft, dus daar twijfel ik een beetje over. Maar zwart wil ik niet dragen naar een bruiloft en zomerjurkjes met panty en jasje/vestje is niet mooi.
Nah, een beetje wel hoor, kon niet eens meer zitten in die jurk, dan werd ie te strak Very Happy Dan scheurde hij haast. Ja hij heeft een heel diep decollete. Een rood hemdje met kant eronder misschien? Maar moet je die nog wel kunnen vinden voor vanavond. Of gewoon je mooie decollete showen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  AnnaK do 23 mei 2013 - 22:36

Carrie schreef:
AnnaK schreef:
Carrie schreef:
AnnaK schreef:Ben benieuwd waar je naar toe gaat. Ik heb vandaag ook een bruiloft (ga pas 's avonds) en weet ook niet wat ik aan moet. Ik denk een rode kerstjurk die ik ooit van Carrie heb gekregen.
Oh it is you! Die rode kerstjurk is mooi! Ik pas hem nu ook weer, toen was ik een beetje te dikkig voor die jurk haha. Hij zal je vast prachtig staan!

Volgens mij ben jij nooit dikkig geweest. Dat kan niet! Ik vind wel dat hij een diep decollote heeft, dus daar twijfel ik een beetje over. Maar zwart wil ik niet dragen naar een bruiloft en zomerjurkjes met panty en jasje/vestje is niet mooi.
Nah, een beetje wel hoor, kon niet eens meer zitten in die jurk, dan werd ie te strak Very Happy Dan scheurde hij haast. Ja hij heeft een heel diep decollete. Een rood hemdje met kant eronder misschien? Maar moet je die nog wel kunnen vinden voor vanavond. Of gewoon je mooie decollete showen Wink

Het is sowieso een ontzettend strakke jurk, bij mij ook. Ik ga denk voor het decollete, maar weet zeker dat ik een opmerking van mijn moeder krijg.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Urban Naked do 23 mei 2013 - 22:48

Ja ik heb die kerstjurk ook, in het zwart. Hij zit gewoon normaal behalve bij m'n kont, daar zit hij loeistrak! En ik kan een hoop zeggen van m'n lichaam, maar ik heb geen dikke kont! Dus het model is gewoon een beetje mal.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  AnnaK do 23 mei 2013 - 22:56

Model klopt ook niet. Heb jij ook een maat 36? Bij mij zit hij megastrak om mijn heuper, terwijl ik juist een gebrek aan goede heupen heb (en maat 26 van spijkerbroeken heb). Dus een loeistrakke jurk met inkijk, ik zie nu al de blik van mijn moeder als ze me daar ziet verschijnen.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Urban Naked do 23 mei 2013 - 23:00

Ja ik zeg kont, maar bedoel heupen idd. Ik heb een maat 38 maar paste hem ook 2 jaar niet. Nu wel weer.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Paper Crown do 23 mei 2013 - 23:00

Ben benieuwd naar die jurkjes!

Ik heb dit aan. Met mijn to die for Viktor & Rolf blousje. De reden dat ik zit is omdat de ellendige luxaflex achter mij aan 't raam gewoon niet omlaag wil en dus t licht in de spiegelkaatst.
Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 84019E43-FB26-4137-9AFA-C5894CC48611-699-00000037050B6822_zpsa2b006f6
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  M@niek do 23 mei 2013 - 23:18

Pc, ik vind je ketting super leuk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin do 23 mei 2013 - 23:37

Stom stom stom, ik ben m'n portemonnee thuis vergeten, en trek net een ladder in m'n panty!!! Nou vooruit, panty uit, blote ongeschoren benen dus maar. Gelukkig zie je maar klein stukje haar. Aaaaaaaaargh NOT MY DAY!


Laatst aangepast door Marin op do 23 mei 2013 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 23 mei 2013 - 23:47

AnnaK schreef:

Het is sowieso een ontzettend strakke jurk, bij mij ook. Ik ga denk voor het decollete, maar weet zeker dat ik een opmerking van mijn moeder krijg.
Ah je mag best een keer de vamp uithangen op je 30e toch, jammer van je moeder dan Very Happy Plaats je wel een foto! Zonder hoofd kan ook Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 23 mei 2013 - 23:49

Die Marin. Vloekt als een bouwvakker. Wie had dat nou gedacht? queen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin do 23 mei 2013 - 23:50

Oeps sorry Rood! Maar frustratie ten top!

Zo beter Schätzl?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gast do 23 mei 2013 - 23:55

Jaaa, much! Balen zeg, van die panty. Zijn je benen heel erg ontoonbaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Marin do 23 mei 2013 - 23:57

Nou ja ze zijn de stoppel termijn wel voorbij. Daardoor wel iets lichter, das een schrale troost. Ach het is toch niet anders. Ik kom zo langs een Hema maar zonder portemonnee heb ik daar niks aan. Ik ga maar lekker met m'n blote beentjes de regen trotseren. Zolang ik m'n camera poncho maar bij me heb, das belangrijker dan ik zelf! Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  AnnaK vr 24 mei 2013 - 0:35

Oeh Marin! Dat is balen, blote benen kouhoud! Ik had waarschijnlijk gewoon de panty met ladder aangehouden. Of iemand op het station gevraagd geld te lenen (kost 2 a 3 euro bij de Hema). Succes en sterkte!
Carrie, een foto? Nou ja als ie dan volgens jullie ook echt niet kan, dan kan ik nog altijd van outfit veranderen.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=44817
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic - Pagina 40 Empty Re: Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum