Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pijnlijke onderkant

+8
Linda
Parisienne
Laurientje
Liadan
red rose
Tania
Pink!
sanne-84
12 plaatsers

Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Pijnlijke onderkant

Bericht  sanne-84 wo 17 apr 2013 - 0:43

Ik ben nu 2 weken geleden bevallen. Bevalling verliep vlot, geen knip of scheur. Was ook al snel weer op de been.
Nu heb ik alleen nog wel als ik teveel loop, te lang sta of soms met een te snelle beweging last van mn onderkant, kan dan t gevoel hebben of de onderkant aan t zakken is, en als ik dan te lang door loop of t eronderuit gaat zakken. Zitten is dan ook iets minder confortabel, alsof er iets in de weg zit.
Is dit erkenbaar? Wat kan t zijn?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Pink! wo 17 apr 2013 - 0:46

Je bent net bevallen, geef het tijd om te herstellen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Tania wo 17 apr 2013 - 0:48

Ja hoor herkenbaar, wordt vanzelf wel minder. Ik heb het nog regelmatig als ik ongesteld ben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  red rose wo 17 apr 2013 - 0:50

Ik denk ook dat je het de tijd moet geven en wat meer rust moet nemen, zodat je het punt van het zakken aan de onderkant niet bereikt. Dus wat minder belasten.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  sanne-84 wo 17 apr 2013 - 0:52

Daarom idd ook mn vraag. Als het normaal is vind ik het niet erg. Dan kan ik ook gewoon door blijven gaan zoals ik deed en neem ik de 'pijn' voor lief. Maar als het wil zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen (omdat ik anders mss wel iets forceer) dan is het iets anders
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Tania wo 17 apr 2013 - 1:00

Ja ik zou wel rustiger aan doen inderdaad. Wat je voelt komt van je bekkenbodemspieren (volgens mijn bekkenfysio).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Liadan wo 17 apr 2013 - 1:27

Ik herken het van na mijn tweede bevalling, het werd ook erger als ik veel had gelopen. Na 6 weken ging het beter en had ik er bijna geen last meer van.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 3:07

Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. afgelopen keer gelukkig een stuk minder maar ik heb dan echt het gevoel alsof van onder alles zo eruit valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Laurientje wo 17 apr 2013 - 3:08

Sybella schreef:Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. afgelopen keer gelukkig een stuk minder maar ik heb dan echt het gevoel alsof van onder alles zo eruit valt.

Ja dit dus.. Vanmorgen ongesteld geworden en vanmiddag een paar uur door de stad gelopen.. Auw.. Was echt zo blij dat ik weer in de auto kon zitten.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 3:12

Laurientje schreef:
Sybella schreef:Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. afgelopen keer gelukkig een stuk minder maar ik heb dan echt het gevoel alsof van onder alles zo eruit valt.

Ja dit dus.. Vanmorgen ongesteld geworden en vanmiddag een paar uur door de stad gelopen.. Auw.. Was echt zo blij dat ik weer in de auto kon zitten.

Ja he? Ik ga ook weleens op de bank liggen. Dan trek ik mijn knieën op en laat ik ze uit elkaar vallen. Dat geeft op de 1 of andere manier verlichting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Laurientje wo 17 apr 2013 - 3:13

Sybella schreef:
Laurientje schreef:
Sybella schreef:Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. afgelopen keer gelukkig een stuk minder maar ik heb dan echt het gevoel alsof van onder alles zo eruit valt.

Ja dit dus.. Vanmorgen ongesteld geworden en vanmiddag een paar uur door de stad gelopen.. Auw.. Was echt zo blij dat ik weer in de auto kon zitten.

Ja he? Ik ga ook weleens op de bank liggen. Dan trek ik mijn knieën op en laat ik ze uit elkaar vallen. Dat geeft op de 1 of andere manier verlichting.

Ja het doet echt zeer gewoon, die oefening die jij nu beschrijft is een goeie voor je bekken ook. Maar ik voel geen pijn van mijn bekken maar echt puur die onderkant.. Je zou er soms met je handen tegen aan willen drukken Razz
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 3:16

Laurientje schreef:
Sybella schreef:
Laurientje schreef:
Sybella schreef:Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. afgelopen keer gelukkig een stuk minder maar ik heb dan echt het gevoel alsof van onder alles zo eruit valt.

Ja dit dus.. Vanmorgen ongesteld geworden en vanmiddag een paar uur door de stad gelopen.. Auw.. Was echt zo blij dat ik weer in de auto kon zitten.

Ja he? Ik ga ook weleens op de bank liggen. Dan trek ik mijn knieën op en laat ik ze uit elkaar vallen. Dat geeft op de 1 of andere manier verlichting.

Ja het doet echt zeer gewoon, die oefening die jij nu beschrijft is een goeie voor je bekken ook. Maar ik voel geen pijn van mijn bekken maar echt puur die onderkant.. Je zou er soms met je handen tegen aan willen drukken Pijnlijke onderkant 1578173417

Bij mij is het ook echt de onderkant. Maar die oefening helpt wel. Voor eventjes dan.
Hahaha, ja dat wil ik ook weleens doen. Maar dat staat zo raar midden in een winkel. Thuis doe ik mijn benen weleens over elkaar. H vraagt dan steeds of ik nodig moet plassen, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Parisienne wo 17 apr 2013 - 3:28

Ik heb er helaas ook nog weleens last van, met name tijdens menstruatie periode. Blijft een vervelend gevoel!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Linda wo 17 apr 2013 - 3:51

Maar zou dat niet een verzakking kunnen zijn? Daar heb ik wel eens wat over gelezen.
Zolang na de bevalling er nog last van hebben lijkt me eigenlijk niet goed.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  CCC wo 17 apr 2013 - 4:07

Herkenbaar, ik liep de volgende dag alweer rond. Drie dagen na de bevalling ging ik nog even rustig het centrum in omdat ik eruit wilde. Daar heb ik letterlijk een paar weken voor geboet. Beurse en pijnlijke onderkant. Heb nog steeds wel last van mijn stuitje soms. Gewoon rusten dus, niet doen wat ik allemaal heb gedaan Pijnlijke onderkant 561177

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 6:21

Ik heb daar ook last van als ik ongesteld ben, altijd op de dag met het meeste bloedverlies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  sandra wo 17 apr 2013 - 7:39

Ik heb er ook last van als ik ongesteld ben, en ik heb een staand beroep, ben dan eind van de dag zo blij als ik kan gaan zitten !!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Twellie wo 17 apr 2013 - 9:44

Het kán een baarmoederverzakking zijn, waarschijnlijk niet hoor. Maar als je er over weken nou nog last van zou hebben, zou ik even langs de huisarts gaan of het bij het slotgesprek bij de verloskundige aankaarten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  PiP do 18 apr 2013 - 8:45

Laurientje schreef:
Sybella schreef:Ik heb het nog steeds tijdens mijn menstruatie. afgelopen keer gelukkig een stuk minder maar ik heb dan echt het gevoel alsof van onder alles zo eruit valt.

Ja dit dus.. Vanmorgen ongesteld geworden en vanmiddag een paar uur door de stad gelopen.. Auw.. Was echt zo blij dat ik weer in de auto kon zitten.
Hier ook net zo!
Had het na de 1e bevalling ook na de seks.. (krijg nog wat het forum past se.x automatisch aan naar seks!), na de 2e bevalling niet meer Rolling Eyes

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  sanne-84 do 18 apr 2013 - 22:03

'Fijn' dat meerdere dit herkennen. Voor nu vind ik t nog lastig, omdat ik graag een langere stuk zou willen wandelen met dochter en hond, maar at zit er nog niet in..
Volgende week moet ik toch naar de huisarts, dan maar vast meteen aankaarten
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  PiP do 18 apr 2013 - 22:23

De huisarts zal er denk ik weinig aan doen.
Ik heb al vrij snel mijn bekkentherapeut gebeld, maar die gaf aan dat ze eigenlijk pas wat doet met 6 of 8? weken.
Nu is het gewoon veeeel te vroeg. Je bent nou eenmaal net bevallen en je zit nog bomvol met hormonen die de boel nog week houden.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pijnlijke onderkant Empty Re: Pijnlijke onderkant

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum