Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast di 26 maa 2013 - 23:47

Ik ben voor Amé opzoek naar een beetje leuke schoentjes waar steunzooltjes in kunnen. Ze heeft nu al 2 keer schoenen gehad van Superfit, maar ik vind ze zo vreselijk lomp. Ook echt niet leuk voor onder een jurkje ofzo.
Dus wie helpt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Angela_1986 wo 27 maa 2013 - 3:27

Ik heb zelf steunzolen en kan tegenwoordig goed slagen bij Durlinger! Maar ik weet dus niet hoe het met hun kinderschoenen zit.
Mijn moeder keek vroeger in de reguliere schoenenwinkels en met 'n beetje geluk vonden we dan 'n paar waar m'n steunzolen in konden. Vond het verschrikkelijk als ik weer nieuwe schoenen moest... :nopompom:

Succes!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 8:01

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel een vraag hierover:
Waarom heeft A. steunzolen? En wie heeft je dat geadviseerd?

I. Loopt heel erg naar binnen met haar voetjes, ze knikt met haar enkels naar binnen.
Zowel de huisarts als de arts op het cb zeggen dat dat vanzelf goed komt, maar ze heeft er last van: vaak blaren in schoenen en ze valt soms hierdoor.
Kan je op eigen initiatief naar een podotherapeut (zo heet dat toch?)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Jade wo 27 maa 2013 - 8:35

pff lastig zeg! Ik heb zelf ook steunzolen en kan vaak schoenen van Schuurman schoenen aan (zit een los voetbed in). Volgens mij heeft Ecco ook schoenen met een los voetbed. Voor kinderen lijkt het me een stuk lastiger!

Op de site van OMODA kun je selecteren dat je schoenen met een uitneembaar voetbed wilt.

http://www.omoda.nl/kinderschoenen/meisjes/AK11_MA24/

Maar echt super leuke schoentjes staan er niet tussen.

schuurman:

http://www.schuurman-schoenen.nl/schoenen/kinderschoenen/kinderschoenen-meiden/?brand=-1&season=-1&size=-1&color=-1&price=2&materiaal=-1&hakhoogte=-1&binnenvoering=-1&voetbed=393

Deze heeft er al leukere schoenen tussen staan. Als je de prijs veranderd komt er nog meer uitrollen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 8:40

Eigenlijk vind ik deze wel heel erg leuk, voor onder een netter jurkje met maillot! Of anders de zilveren, die zijn denk ik wel beter te combineren, maar eigenlijk vind ik de blauwe sjieker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 8:48

Amé heeft zooltjes omdat ze een extreme flexibele platvoeten heeft, het cb en huisarts deden hier ook niks aan. Maar de kinderarts zag het toen ze opgenomen was in het ziekenhuis. Die vond het extreem en zij heeft een verwijzing en afspraak voor d orthopeed geregeld in het ziekenhuis en idd normaal doen ze er niet veel aan, maar omdat ze zoveel blaren kreeg wel.

Ik zit nu op mijn telefoon zal zo de links even openen op de computer. Thnx voor het meekijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 8:57

Heb je toevallig een foto van hoe haar voeten staan/stonden?

Volgens mij kan je bij Shoesme schoenen de zolen trouwens uitnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 9:21

Moet ik even zoeken, ik ga ff naar de computer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  TukTuk wo 27 maa 2013 - 9:24

Dit is wel via Belgische site, maar wie weet zijn die ook te vinden in NL:

http://www.torfs.be/stones-and-bones-roze-bottine-124835

Dit merk is ook geschikt voor steunzolen, staat er bij.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 9:27

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? 555559_3769127779011_615629759_n

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? 303440_3545363785051_1166942859_n

Dit zijn de duidelijkere foto's die ik heb van haar, ze liep echt met haar enkelbotje op de grond, dat is nu al wel minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 10:12

I. heeft dat ook, maar wel minder dan A. Ik kan me wel goed voorstellen dat zij er last van had zeg! Zijn die steunzolen iets blijvends?

Ik denk dat ik toch maar een verwijzing ga vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  TukTuk wo 27 maa 2013 - 10:17

Pritt schreef:I. heeft dat ook, maar wel minder dan A. Ik kan me wel goed voorstellen dat zij er last van had zeg! Zijn die steunzolen iets blijvends?

Ik denk dat ik toch maar een verwijzing ga vragen.

Over het algemeen wordt er niet zo snel iets aan platvoeten gedaan bij jonge kinderen, zolang de voetjes nog goed soepel zijn. Steunzolen worden alleen echt bij uitzonderingen geadviseerd. Het belangrijkste is om schoenen te laten dragen die goed passen, en waarbij de hiel heel goed omvat wordt, zodat de voet niet naar binnen kan knikken.

Het beste zou je eens naar een orthopedisch (schoen)technoloog kunnen gaan voor advies. Weet niet zeker of je een verwijzing nodig hebt, steunzolen worden over het algemeen toch niet vergoed.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 10:19

Voorlopig wel, ik heb net een nieuw "recept" meegekregen voor zooltjes. De orthopeed zei ook ze zal altijd last houden van platvoeten. Maar hoe erg, dat zien we pas als ze een jaar of 5 is.

Hier worden de zooltjes wel vergoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 10:24

AngelNyn schreef:
Pritt schreef:I. heeft dat ook, maar wel minder dan A. Ik kan me wel goed voorstellen dat zij er last van had zeg! Zijn die steunzolen iets blijvends?

Ik denk dat ik toch maar een verwijzing ga vragen.

Over het algemeen wordt er niet zo snel iets aan platvoeten gedaan bij jonge kinderen, zolang de voetjes nog goed soepel zijn. Steunzolen worden alleen echt bij uitzonderingen geadviseerd. Het belangrijkste is om schoenen te laten dragen die goed passen, en waarbij de hiel heel goed omvat wordt, zodat de voet niet naar binnen kan knikken.

Het beste zou je eens naar een orthopedisch (schoen)technoloog kunnen gaan voor advies. Weet niet zeker of je een verwijzing nodig hebt, steunzolen worden over het algemeen toch niet vergoed.

Thanx! Ik ga inderdaad eens even rondvragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Angela_1986 wo 27 maa 2013 - 11:34

Mijn voeten staan hetzelfde als die van Amé, ietsje minder naar binnen maar wel heel erg ver. Ik zou zeker wel er verder achteraan gaan Pritt, zeker als hij blaren krijgt.
Ik begrijp van AngelNyn dat er, tegenwoordig, niet zo snel zooltjes gegeven wordt maar ik heb ze al zo lang als ik me kan herinneren. Volgens mij al voor ik naar de basisschool ging! Ooit 'n tijdje, geloof één of twee jaar, zonder gelopen maar dat was geen succes. Nu komt dat bij mij ook door andere dingen dus wil niet zeggen dat dat voor jullie kindjes ook zo moet zijn!
Ik kan zonder ook echt niet fijn lopen, grote kans dat je kindje beter loopt mét zooltjes. Al is het de eerste paar dagen/weken ff wennen Neutral
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Filoria wo 27 maa 2013 - 18:28

Ik wou dat mijn moeder zo'n topic had geopend vroeger Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 19:41

Jij liep altijd voor "lul"?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  woezel wo 27 maa 2013 - 19:49

M staat ook verkeerd op zijn voeten. Rond 2 jaar contact gehad met podoloog, die zei dat ze er pas rond de 8 jaar wat mee kunnen.
Waren we eind vorig jaar op zoek naar schoenen. Kwamen we uit bij een schoenenwinkel met podoloog. Voeten opgemeten daar, nu wigjes in zijn schoenen hopelijk helpt dat genoeg en in huis loopt hij op birckenstocks.
Straks ook een screening bij kinderfysio even kijken wat die er van zegt.

Zazou, wij zijn toen bij mantel in schagen geweest. Heb alleen niet naar de meidenschoentjes gekeken.

Pritt, laat je niet gelijk afschepen dus. Ik kan mezelf wel voor de kop staan dat we M veel sneller hadden kunnen helpen

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Filoria wo 27 maa 2013 - 19:59

Zazou schreef:Jij liep altijd voor "lul"?
Jup. Net als bij Angela was schoenen kopen niet leuk voor mij... We kwamen altijd thuis met lelijke bruine schuiten. Ik had ook de pech dat ik op mijn elfde al maat 40 had en dat er geen kinderschoenen in die maat waren. Mijn voeten zijn daarna amper nog gegroeid trouwens.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gast wo 27 maa 2013 - 20:08

Ik denk dat ik voor de zomer ook voor Amé voor Birkenstocks ga kijken voor erbij, ze heeft ook al best wel grote voeten maat 26/27 alleen heeft zij een heel smal en puntig hieltje, dus ik weet niet of ze goed zitten bij haar.
Schagen kom ik vanaf volgende week weer elke week zeker 1 keer langs, dus daar kan ik dan wel even kijken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  TukTuk do 28 maa 2013 - 5:53

Zazou schreef:Ik denk dat ik voor de zomer ook voor Amé voor Birkenstocks ga kijken voor erbij, ze heeft ook al best wel grote voeten maat 26/27 alleen heeft zij een heel smal en puntig hieltje, dus ik weet niet of ze goed zitten bij haar.
Schagen kom ik vanaf volgende week weer elke week zeker 1 keer langs, dus daar kan ik dan wel even kijken Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? 561177

Birckenstocks zijn niet zo heel geschikt omdat die de enkel niet omvatten, je hebt dan wel de ondersteuning onder het midden van de voet, maar de enkel kan nog steeds kantelen dan zeg maar.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen? Empty Re: Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum