Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruine schoenen

+3
Katrien
Sushi
girli
7 plaatsers

Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Bruine schoenen

Bericht  girli vr 22 feb 2013 - 9:33

Ik heb duidelijk geen verstand van mode, dus vandaar mijn vraag.

Ik combineer bruine schoenen vaak met een bruine "bovenkant", omdat ik niet weet met wat voor kleuren ik de schoenen het beste kan combineren. Hebben jullie tips welke kleuren nog meer kunnen? Ik neig altijd snel naar zwarte schoenen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 9:34

Ik vind bruin en blauw altijd leuk. En dat okergele, maar dat is wel afhankelijk van welke kleur bruin je hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Sushi vr 22 feb 2013 - 9:35

Ik vind bruin bij veel kunnen. Bij knalroze vind ik het bijvoorbeeld mooi.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Katrien vr 22 feb 2013 - 9:45

Bruin kan met veel, ik vind zelf bruin met rood heel erg mooi. Met roze of blauw kan ook goed. Bij donkerbruine schoenen vind ik taupe ook erg mooi, of beige.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  girli vr 22 feb 2013 - 10:04

Hmm.. ok. Daar kan ik wel wat mee! Ik kan morgen wel ff een foto van de schoenen maken.

Wat vinden jullie van grijs? Ik heb een grijze tuniek die ik regelmatig met bv. een roze shirt eronder. Of wordt het dan te veel qua kleuren?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Katrien vr 22 feb 2013 - 10:20

girli schreef:Hmm.. ok. Daar kan ik wel wat mee! Ik kan morgen wel ff een foto van de schoenen maken.

Wat vinden jullie van grijs? Ik heb een grijze tuniek die ik regelmatig met bv. een roze shirt eronder. Of wordt het dan te veel qua kleuren?

Persoonlijk vind ik grijs niet mooi met bruin. Ik denk ook dat het geheel dan vrij druk wordt, maar dat ligt misschien ook aan mij, want 3 verschillende kleuren hoeft absoluut niet te druk te zijn vind ik.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Char1 vr 22 feb 2013 - 10:56

Een oranje bovenkant kan ook goed met de meeste kleuren bruin. En heel veel kleuren groen ook.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Urban Naked za 23 feb 2013 - 21:14

Bruine schoenen-bruine riem. Dan kom je al bijna met alles weg. Bijna alles 'klopt' dan.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 21:18

Ik combineer bruine schoenen/laarzen met vrijwel alle kleuren behalve zwart/grijs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  girli zo 24 feb 2013 - 11:28

@ UN ik draag nooit een riem, dus dat gaat helaas niet op haha.

@ Sybella hoe komt het dat je het niet met zwart zou combineren? Zwart is in mijn ogen eigenlijk neutraal, als in, daar kan alles bij.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Urban Naked ma 25 feb 2013 - 5:52

Zwart en bruin is een wat wonderlijke combi, dat is niet perse een raar idee van die persoon hier boven. Vaak heb je in je kleding een kleur en die combineer je dan met bijvoorbeeld zwarte schoenen, zwarte riem, etc. Of je draagt een kleur en combineert het met bruine schoenen, bruine riem, etc. (hee, daar heb je die riem weer, hij hoeft dus niet perse nodig te zijn voor het ophouden van je broek, hij zorgt er voor dat je geheel er meer 'af' uitziet).
Daarom is de combi zwart/bruin er een die je niet vaak tegen komt. Of je gaat voor bruin, of voor zwart.

Geen verplichting uiteraard. Ik vind persoonlijk wel dat je zwart en bruin kunt combineren, maar dan alleen als je bruine schoenen+bruine riem doet en dan zwarte kleding. Vind het niet erg mooi moet ik er bij zeggen, maar het kan wel.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Bliss ma 25 feb 2013 - 6:03

Ik vind zwart en donkerbruin ook niet mooi, net als zwart en donkerblauw. Die kleuren liggen dan te dicht bij elkaar ofzo. Hoewel ik zwart en grijs wel weer vind kunnen scratch
Een ander verhaal vind ik zwart en cognacbruin of camel, of zwart en kobaltblauw. Dat vind ik wel weer goed kunnen samen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  SuzieQ ma 25 feb 2013 - 6:10

Het ligt er aan welke kleur bruin de schoenen zijn. Ik heb altijd cognackleurige schoenen, die combineren echt heel fijn. Ik draag ze met spijkerbroeken (lichte en donkere), met okergeel, rood, oranje, groen, zwart, nu heb ik een auberginekleurige broek aan en daar staan ze ook bij. Qua shirtjes heb ik dan beige, donkerblauw, eigenlijk alle kleuren. Ik vind het niet zo nodig dat alles bij elkaar past, ik vind het vaak juist niet zo mooi als mijn riem precies hetzelfde is als mijn schoenen.
Donkerbruin vind ik lastiger te combineren. Dat staat leuk bij jeans, beige, okergeel. Ik zou dat niet dragen bij zwart, grijs, rood, donkerblauw (en eigenlijik alle donkere kleuren).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum