Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruine schoenen

+3
Katrien
Sushi
girli
7 plaatsers

Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Bruine schoenen

Bericht  girli vr 22 feb 2013 - 9:33

Ik heb duidelijk geen verstand van mode, dus vandaar mijn vraag.

Ik combineer bruine schoenen vaak met een bruine "bovenkant", omdat ik niet weet met wat voor kleuren ik de schoenen het beste kan combineren. Hebben jullie tips welke kleuren nog meer kunnen? Ik neig altijd snel naar zwarte schoenen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 9:34

Ik vind bruin en blauw altijd leuk. En dat okergele, maar dat is wel afhankelijk van welke kleur bruin je hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Sushi vr 22 feb 2013 - 9:35

Ik vind bruin bij veel kunnen. Bij knalroze vind ik het bijvoorbeeld mooi.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  Katrien vr 22 feb 2013 - 9:45

Bruin kan met veel, ik vind zelf bruin met rood heel erg mooi. Met roze of blauw kan ook goed. Bij donkerbruine schoenen vind ik taupe ook erg mooi, of beige.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruine schoenen Empty Re: Bruine schoenen

Bericht  girli vr 22 feb 2013 - 10:04

Hmm.. ok. Daar kan ik wel wat mee! Ik kan morgen wel ff een foto van de schoenen maken.

Wat vinden jullie van grijs? Ik heb een grijze tuniek die ik regelmatig met bv. een roze shirt eronder. Of wordt het dan te veel qua kleuren?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619