Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

+3
Fortissimo
Snoes
Oasis
7 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 20:16

Als jullie klaar zijn met die bergen kaarten van de mat rapen/uit de bus halen: een Hele Goede Morgen....

Het is donderdag vandaag en nog Valentijnsdag ook,

Hebben jullie plannen? Is het een gewone werkdag, of studiedag? Gaan er nog mensen romantisch uit eten?

Ik word vandaag overgeplaatst, rond de middag, dus mijn dag is vooral ontzettend eng, met hoofdletters. Maar ik heb mijn eerste kaartje al binnen, dus het kon tot nog toe slechter ;-)
Fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Oasis wo 13 feb 2013 - 20:25

Goedemorgen!

@Pinkcoelho: Oh spannend zeg, heel veel sterkte/succes. Wel leuk dat je een kaartje hebt gekregen Very Happy

Ik ga zo werken van 10 tot 15 uur, in de avond ga ik uit eten en naar de bioscoop met mijn vriend.

Fijne dag allemaal! <3
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Gast wo 13 feb 2013 - 20:34

Succes! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt!

Ik heb een goede nacht gemaakt :cheering: Dus ik ga mezelf straks even nuttig maken. Vanmiddag moeten alle kids naar school en Lise krijgt haar rapport.
Wij doen voor de rest niks aan Valentijn.
Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Snoes wo 13 feb 2013 - 21:01

Goedemorgen!

Ik heb mijn zoon net zijn fles gegeven. Zo dadelijk mezelf even omkleden en dan gaan we boodschappen doen. Vanmiddag komt mijn moeder hierheen en vanavond ga ik wellicht bloedgeven.

Normaal koop ik elk jaar wel een klein cadeautje voor mijn vriend, maar heb er dit jaar de tijd niet voor gevonden. Misschien dat ik sebiet nog wel wat vind. Wij gaan iig heel romantisch bloedgeven vanavond Wink.

PinkCoelho, succes met je overplaatsing!

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Fortissimo wo 13 feb 2013 - 21:03

Goedemorgen!

Gisteren onverwachts uit eten gegaan en nu last van mijn maag, maar wat was die pizza lekker! Kan ik elke dag wel eten Wink Hier nog één dagje stage voor het weekend, vanavond lekker niksen. Misschien dat we nog even de stad in gaan.

Fijne dag iedereen!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  FruttiTutti wo 13 feb 2013 - 21:26

Oeeh PinkCoelho, spannend!! Je hebt het al eerder geschreven maar ben het kwijt; waarom wordt je overgeplaatst?
@ Snoes; ooeeeh dat is wel een heel romantisch uitje Laughing

Na een dagje vervelen gisteren, kan ik vandaag weer werken. Ik zou afgelopen dinsdag een gesprek hebben met leidinggevende over uren (wordt nogal geschoven met mensen, en ik heb 0-uren contract), was super zenuwachtig, werd ik afgebeld; leidinggevende ziek :nopompom: .. Nu zit ik weer in de stress omdat ze er vandaag misschien weer is..


Met valentijn doe ik niks.
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Stuiterbal wo 13 feb 2013 - 21:40

Goedemorgen !!

Ik heb vandaag nog vrij (vakantie) Zo meteen even naar de nagelstyliste, daarna naar mijn nichtje even bij kletsen.
Dan thuis maar eens mijn berg huiswerk gaan maken want ik ben een kanjer in uitstellen momenteel !

En dan hoop ik dat ik mijn valentijn vanavond nog zie I love you
En anders met een mooie zwijmel film op de bank.

Fijne dag vandaag
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Ella wo 13 feb 2013 - 22:50

Goedemorgen,

Ik ga niks bijzonders doen vandaag. Verwacht niets voor/met Valentijn. Ga straks even boven het huishouden doen en de was staat alweer aan.

Fijne dag allemaal!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Jeanette do 14 feb 2013 - 0:37

Happy Valentijn voor iedereen! I love you

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Images?q=tbn:ANd9GcR1c3TnTarKkGRzKc2MuLt3XKWYcVxYayKuIKvY2BnpLq1JU4bO
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Snoes do 14 feb 2013 - 5:25

FruttiTutti schreef:
@ Snoes; ooeeeh dat is wel een heel romantisch uitje Laughing
Het is eens wat anders dan uit eten gaan hé Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk Empty Re: Goedemorgen en Fijne Valentijn natuurlijk

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum