Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

+11
Lejow
Purpleflower
Pien
Shisha
Filoria
Teddyaapje
Annemie
LDJ
mzcharlotte
Zenna
Tummy
15 plaatsers

Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Tummy za 26 jan 2013 - 6:29

Hallo dames,

Ik ben heel pril zwanger (vijf weken) en voel sinds een aantal dagen pijn in mijn buik, laag, en specifiek links. Is dit voor iemand herkenbaar? Ik weet dat buikpijn in de eerste weken veel voorkomt, maar kan het dan ook echt aan 1 kant zijn?

Naast deze pijn heb ik lichte buikpijn die lijkt op menstruatiepijn, maar ik maak me dus vooral zorgen om die pijn links.

Ik ben zo bang dat het weer misgaat...


Laatst aangepast door Tummy op zo 10 feb 2013 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Zenna za 26 jan 2013 - 6:39

Tummy schreef:Hallo dames,

Ik ben heel pril zwanger (vijf weken) en voel sinds een aantal dagen pijn in mijn buik, laag, en specifiek links. Is dit voor iemand herkenbaar? Ik weet dat buikpijn in de eerste weken veel voorkomt, maar kan het dan ook echt aan 1 kant zijn?

Naast deze pijn heb ik lichte buikpijn die lijkt op menstruatiepijn, maar ik maak me dus vooral zorgen om die pijn links.

Ik ben zo bang dat het weer misgaat...

Wat vervelend dat je je zorgen maakt. Volgens mij is het niet een slecht teken dat je het nu aan 1 kant voelt.. ik heb er alleen geen ervaring mee. Wel met die ongesteldheids buikpijn. Heb ik ook veel gehad. Hopelijk gaat het snel over!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  mzcharlotte za 26 jan 2013 - 7:08

Oh Tummy, ik begrijp je zorgen. Ik heb ook voornamelijk aan mijn rechterkant buikpijn (gehad). Als ik het goed zag, neigde het vruchtzakje (althans wat ik denk dat het vruchtzakje was) ook meer naar de rechterkant, dus misschien heeft het daarmee te maken. Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* 699888 Het is echt beangstigend he? Gefeliciteerd nog, probeer je niet te veel zorgen te maken. Ik probeer het ook.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  LDJ za 26 jan 2013 - 7:17

Wt naar Tummy dat je je zorgen maakt.
Links onder in de buik, die pijn ken ik niet.
Maar menstruatie pijn ken ik wel.
Hopelijk gaat het snel over en gaat alles goed!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Annemie za 26 jan 2013 - 7:39

Ik had de eerste weken (week 5+6) steken en buikpijn links en daarbij ook menstruatiepijn. Ik heb nu alleen pijn links als ik nies of me omdraai in bed, ook heb ik nog wel af en toe een zeurderige buikpijn.. maarja of het goed of slecht is weet ik niet, heb nog geen echo gehad.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Teddyaapje za 26 jan 2013 - 8:13

Menstruatie pijn is heel normaal, je baarmoeder is aant groeien. Die pijn die je verder nog hebt, zijn dat steken? En heb je die constant, of bij bep. bewegingen en/of als je moet niezen oid?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Filoria za 26 jan 2013 - 8:24

Wanneer heb je je eerste echo? Ik denk dat wij je onmogelijk kunnen vertellen of het wel of niet goed zit. Buikpijn kan vanalles betekenen. Voor hetzelfde geld is het iets dat niks met je zwangerschap te maken heeft. Je blinde darm of zo.

Heb je geen bloedverlies?

Sterkte met het doorkomen van deze onzekere weken Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* 699888
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Tummy za 26 jan 2013 - 22:06

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties. Het stelt wel een beetje gerust. Mzcharlotte, jij ook veel sterkte Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* 699888. Het is niet makkelijk dat afwachten.

Pijn is nu wat minder, het lijkt vooral erger te worden bij inspanning. Aan de andere kant had ik het gisteren ook even toen ik gewoon op de bank zat. Het heeft nog het meeste weg van spierpijn. Soms zeurderig en soms meer steken. Maar ik vind het zo vreemd dat het echt alleen links is, en het zit echt héél laag in de buik.

Bah, ik haat deze onzekere periode. We mochten eigenlijk komen voor een vroege, extra echo bij 6 weken vanwege de vorige keer (diagnose missed abortion rond de 8,5 wk), maar dat heb ik zelf niet gedaan. Het lijkt me zo vreselijk om met 6 weken geen kloppend hartje te zien. Dat hoeft dan nog niks te geven, maar dan zit ik natuurlijk daarna helemaal in de spanning.

Dus nu pas de eerste echo met bijna 8 weken. 14 Feb, Valentijnsdag, hoop dat dat geluk brengt! Ik hoop zĂł dat het nu eindelijk zo mag zijn na 2 jaar! Maar ik merk dat ik zo onzeker ben, vertrouw niet meer op mijn lijf. Vorige keer geen buikpijn, geen bloedverlies, wel zwangerschapskwaaltjes en tĂłch was het mis. Ik merk dat dat nu extra veel onzekerheid geeft. Aan de andere kant zegt het me ook dat ik echt niet meer kan doen dan afwachten en dat zorgen maken nu geen zin heeft....

(sorry voor het lange verhaal, ik kan het behalve bij mijn vriend nog nergens kwijt dus het is heel fijn het even van me af te typen)
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Shisha za 26 jan 2013 - 22:10

Wat vervelend die onzekerheid Tummy! Ik duim voor je dat alles gewoon goed is. Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* 699888

Ik heb aan het begin ook veel last gehad van buikpijn. Ook wel die steken aan de zijkant van mijn buik maar dan wel aan allebei de kanten. Bij mij waren het de darmen (ging ook heel moeilijk naar het toilet ineens) denk ik.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Pien za 26 jan 2013 - 22:23

Tummy, ik ben vandaag precies 9weken zwanger en heb al vanaf 4 weken continu steekjes onderin. Altijd maar aan 1 kant maar het wisselt wel af. Bij mijn dochter had ik de pijn altijd alleen links. Ook qua rugklachten zat de pijn voornamelijk links. Nu is het eigenlijk evenredig maar dus nooit tegelijk.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Tummy zo 10 feb 2013 - 9:26

De pijn bleek te komen van een cyste, helemaal onschuldig.
En we hebben een kloppend hartje gezien Very Happy Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* 281626781 Very Happy
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Purpleflower zo 10 feb 2013 - 9:34

Gelukkig!
Gefeliciteerd.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Lejow zo 10 feb 2013 - 9:36

Fijn Tummy!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Zenna zo 10 feb 2013 - 19:54

Yeah!! Gefeliciteerd!! Ik dacht dat jullie pas de 14de echo hadden...? Fijn dat je het nu al weet!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Shopaholic zo 10 feb 2013 - 20:36

Wat fijn dat alles goed is !!!!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Jezzie zo 10 feb 2013 - 20:38

Wat fijn!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Snoes zo 10 feb 2013 - 23:32

Wat ontzettend fijn zeg, gefeliciteerd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Tummy zo 10 feb 2013 - 23:35

Zenna schreef:Yeah!! Gefeliciteerd!! Ik dacht dat jullie pas de 14de echo hadden...? Fijn dat je het nu al weet!

Klopt! Maar ik had krampen en mocht eerder komen.

Thanks voor de felicitaties!
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  nillis ma 11 feb 2013 - 4:05

Wat fijn. Een fijne zwangerschap
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 4:08

Wat fijn dat alles goed blijkt te zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update* Empty Re: Ik maak me (hopelijk onnodig) zorgen *update*

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum