Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank

+5
Sushi
Pruim
Pommes
Shopaholic
duckie
9 plaatsers

Ga naar beneden

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank Empty lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank

Bericht  duckie ma 14 jan 2013 - 5:49

ik zie tegenwoordig vaak dat mensen van die mooie lampjes met rieten lampenkapjes of van die mooie windlichten oid in de vensterbank hebben staan maar ben nu wat inspiratie aan het zoeken waar ik dat kan vinden... wat hebben jullie staan aan lampjes/verlichting of wat vinden jullie mooi? graag met plaatjes of fotos
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank Empty Re: lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank

Bericht  Shopaholic ma 14 jan 2013 - 8:32

In de ene vensterbank, bij de woonkamer, staan 2 kandelaars met kaarsen, 2 hoge bloempotten met anthuriums & dan nog 2 lage bakjes met vetplantjes.

In de keuken staan ook 2 lage bakjes met vetplantjes en 2 hoge kandelaars van de Action;

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank 16998-500-500-fit en overal "2 van"
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank Empty Re: lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank

Bericht  Pommes ma 14 jan 2013 - 8:49

Lampen met rieten kapjes staan nu in de folder bij kwantum of leen bakker. Maar ik zou doen wat je zelf leuk vind. Net als die takken met hangers eraan die ook half nederland had/heeft hangen
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Pruim ma 14 jan 2013 - 22:20

Ik heb laatst bij de Blokker van die rieten windlichten gekocht met een glas erin en zo'n hartje erin gesneden. Verder heb ik 2 plantjes op de vensterbank staan.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Bericht  Sushi di 15 jan 2013 - 8:42

Ik heb geen vensterbank (heb schuifpui) en in de slaapkamer heb ik alleen twee plantjes erop staan.

Ik vind de windlichten van de Lifestyle zo mooi (maar errrg duur).

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank Category_108387
lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank Category_108353

Sowieso vind ik heel veel leuk van de Lifestyle.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Sam di 15 jan 2013 - 8:46

We hebben plantjes en windlichten met 'Welcome' en 'Home' (van Action) met kaarsen erin op de vensterbank staan.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  PapillonRose di 15 jan 2013 - 9:05

Ik heb mooie windlichten met hout eromheen (en daaruit is een hart gesneden) in de vensterbank staan onder andere. Die zijn van Loods 5. Verder heb ik diverse soorten windlichten van de Action staan, oa met love, home en welcome. En van de kandelaars die EDC laat zien heb ik twee lage witte. Ik heb echt een hoop van dat soort leuke dingen bij Action gekocht de afgelopen tijd.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Luce di 15 jan 2013 - 11:58

Action verkoopt dat soort dingen in overvloed
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Bosjesvrouw wo 16 jan 2013 - 1:28

lampjes/mooie windlicht achtige dingen in de vensterbank 73010_396219377127178_2126509092_n

Dit staat er bij mij in de vensterbank (de ster is weer verdwenen die hing eerst

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: