Hoeveel wassen jullie?
+58
Bruintje Beer
Eris
Zininzon
Punk'd
rianne287
Mari
PiP
iloverose
Silver
Manderijn
Atelier Madame
Snoes
Sneeuwvlok
Japie
minoessepoes
SarahKey
Lejow
Rush
Snirp
Roodkapje
nijntje4
Printje
NoName88
Shopaholic
Star007
Marsy28
Slakje
Elliot
piene1983
Zonnetje
Liadan
Puggle
Arwyn
Mizz_S
rapa nui
Shisha
Blond
Flip Fluitketel
Linda
CCC
kajaka88
Schaapke
kwak
VeryCherry
M@niek
Reeza
_Lana_
Luce
Highway
Starla
Sam
girli
Plien84
Mida4you
Fortissimo
Thunder
Penny Blossom
snowflakes
62 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoeveel wassen jullie?
Zo'n 7 wasjes per week. Ik was alleen in het weekend.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
3 tot 5 wassen in de week. Handdoeken worden 1x gebruikt(dagelijks douchen + man douche meestal op zijn werk). Onze dochter en ik elke dag schone kleding (zelf draag ik broeken of rokken 2x), mijn man om de 2/3 dgn schone kleding (kleed zich om op werk en heeft werkkleding aan en werkkleding word daar gewassen), beddengoed 1x in de week (hoeslakens vaker).
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, wat wassen sommigen van jullie veel. Hoeveel inhoud heeft jullie trommel dan?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ongeveer 4 wasjes per week. 1x witte was, 1x handdoeken/sokkenwas, 1x bonte was en 1x donkere was.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik was alleen in het weekend. Elke week een 30 graden was voor kleding. 1x in de 2 weken een 60 graden was voor handdoeken, keukendoeken etc, 1x in de 2 weken dekbedovertrek op 60 graden, 1x in de 3 weken een 40 graden was en 1x in de 6 weken een 90% graden was voor witte hoeslakens (die spaar ik op) zodat mijn wasmachine meteen eens op hoge temperatuur wast.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik denk gemiddeld ongeveer 4/5 wassen per week ofzo. Soms meer, soms minder, net hoe t uitkomt en hoe veel tijd ik er voor heb.
Meestal is dat ongeveer
1x handdoeken etc
1x beddengoed (1 keer in de twee weken)
1x spijkerbroeken (daar heeft de wasmachine een speciaal programma voor, doe ik denk ik 1x per 2 weken)
1x donker ondergoed en sokken
2x kleding/bonte was
Meestal is dat ongeveer
1x handdoeken etc
1x beddengoed (1 keer in de twee weken)
1x spijkerbroeken (daar heeft de wasmachine een speciaal programma voor, doe ik denk ik 1x per 2 weken)
1x donker ondergoed en sokken
2x kleding/bonte was
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Ik was alleen in het weekend omdat stroom dan goedkoper is voor ons.
Sowieso elke week een donkere was en een lading met ondergoed en handdoeken.
1 keer in de 2 weken het beddengoed en eens in de zoveel tijd een bonte was. We dragen beide niet heel veel lichte kleuren.
Sowieso elke week een donkere was en een lading met ondergoed en handdoeken.
1 keer in de 2 weken het beddengoed en eens in de zoveel tijd een bonte was. We dragen beide niet heel veel lichte kleuren.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ongeveer 3x per week.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wij hebben ongeveer 8 wassen in de week, toen we nog met z'n 2-en waren hadden we 3 of 4 wassen in de week.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
3-4 wassen per week: iedere week wel donkere kleding en spijkerbroeken op 40 graden, om de week het beddengoed, om de week een handdoeken en vaatdoekenwas, iedere week wel een 30-graden was met lichtere kleding en 1x per week/twee weken witte was.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Wij wassen veel...
2 x 40 graden bont.
2 x 40 graden wit
2 x 60 graden bont handdoeken
1 x 60 graden wit handdoeken en hydrofielen etc.
2 x 90 graden beddengoed.
Veel, dan is het nog niet allemaal weg. Er blijven van die hoopjes over, net te weinig voor een volle wasmachine.
2 x 40 graden bont.
2 x 40 graden wit
2 x 60 graden bont handdoeken
1 x 60 graden wit handdoeken en hydrofielen etc.
2 x 90 graden beddengoed.
Veel, dan is het nog niet allemaal weg. Er blijven van die hoopjes over, net te weinig voor een volle wasmachine.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ik was meestal 1 of 2 bonte wasjes per week (40 graden), 1 lichte was op 40 graden (tshirts van mijn vriend, lichte kleding) en 1 lichte was op 90 graden (sokken, ondergoed, handdoeken, washandjes). Om de week was ik mijn beddengoed op 90 graden.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Vier à vijf per week, afhankelijk of ik t beddengoed erbij heb of niet. Ons gezin bestaat uit twee volwassenen, een peuter en een baby.
Gast- Gast
Veel te weinig! Mijn badkamer ligt helemaal vol kleren en in de keuken ook nog een mand. Ik doe meestal ong. 2 wasjes om de dag.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik ben ook verbaasd over het aantal wassen. Ik was 3 keer in de week. 1 keer bont, 1 keer wit, 1 keer handdoeken ene week, beddegoed andere week. Ik snap echt niet hoe sommige zo vaak kunnen wassen. Wij dragen ook elke dag wat anders. Gebruiken onze grote handdoek een week (waarom 1 keer gebruiken, je droogt jezelf toch af als je schoon bent?).
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ik douche elke ochtend en gebruik altijd twee handdoeken, één voor mijn haar en één voor mijn lichaam. Ik gebruik die handdoeken maar één keer, omdat ik het frisser vind om een schone te pakken (ok, ik ben schoon als ik me ermee afdroog, maar ik droog ook mijn geslachtsdelen ermee af en het idee dat ik de volgende ochtend met datzelfde stukje handdoek misschien mijn gezicht droogpoets staat me een beetje tegen), en omdat ik ook niet zou weten waar ik die vochtige handdoek zou moeten laten behalve in de wasmandMarsy28 schreef:Ik ben ook verbaasd over het aantal wassen. Ik was 3 keer in de week. 1 keer bont, 1 keer wit, 1 keer handdoeken ene week, beddegoed andere week. Ik snap echt niet hoe sommige zo vaak kunnen wassen. Wij dragen ook elke dag wat anders. Gebruiken onze grote handdoek een week (waarom 1 keer gebruiken, je droogt jezelf toch af als je schoon bent?).
Dat zijn dus al 14 handdoeken per week, en dan komen de handdoeken van mijn vriend er nog bij. Dan heb je zo een volle machine!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Wij hebben bijna iedere dag wel een wasje, soms 2.
Ik douche dagelijks, gebruik handdoeken 1 x en doe iedere dag schone kleding aan. Naar mijn idee stinkt kleding na 1 dag meestal, door kookluchtjes of zweet ofzo. Mijn man doet meestal om de dag schone kleding aan, doucht dagelijks en gebruikt zijn handdoek ook maar 1 x. Mijn dochter krijgt meestal ook iedere dag schone kleding aan en gaat om de dag in bad. Verder doe ik een paar keer per week een schone pyama aan en mijn dochter ook paar keer per week.
Lang verhaal, maar vandaar het vele wassen
Ik douche dagelijks, gebruik handdoeken 1 x en doe iedere dag schone kleding aan. Naar mijn idee stinkt kleding na 1 dag meestal, door kookluchtjes of zweet ofzo. Mijn man doet meestal om de dag schone kleding aan, doucht dagelijks en gebruikt zijn handdoek ook maar 1 x. Mijn dochter krijgt meestal ook iedere dag schone kleding aan en gaat om de dag in bad. Verder doe ik een paar keer per week een schone pyama aan en mijn dochter ook paar keer per week.
Lang verhaal, maar vandaar het vele wassen
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Een week met een handdoek? En dan douche je elke dag?
Ik gebruik een grote en kleine handdoek voor mijn haren & gebruik het twee keer max. En die was ik met t beddengoed!
Ik gebruik een grote en kleine handdoek voor mijn haren & gebruik het twee keer max. En die was ik met t beddengoed!
Gast- Gast
rapa nui schreef:Ik was alleen in het weekend. Elke week een 30 graden was voor kleding. 1x in de 2 weken een 60 graden was voor handdoeken, keukendoeken etc, 1x in de 2 weken dekbedovertrek op 60 graden, 1x in de 3 weken een 40 graden was en 1x in de 6 weken een 90% graden was voor witte hoeslakens (die spaar ik op) zodat mijn wasmachine meteen eens op hoge temperatuur wast.
Maar die ( waarschijnlijk natte)handdoeken gaan toch enorm stinken, als ze 2 weken liggen?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Gemiddeld een was per dag.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Gemiddeld 5 wassen in de week denk ik.
In ieder geval elke week 1 keer:
handdoeken e.d.
beddengoed
Tegenwoordig (sinds de kleine er is) doe ik ook elke week een witte was, voorheen deed ik de ene week een witte was en de andere week werkshirts van mijn man (+sokken van mij)
Dan heb ik nog wat wisselende wassen, die de ene keer vaker voorkomen dan de andere keer.
werkbroeken van mijn man (60 gr)
bonte was
lichte was met 'goede' kleding
zwarte was
Ik douche (bijna) elke dag en gebruik dan 2 handdoeken. De meeste handdoeken gebruik ik wel 2 x. Eerste keer om mijn haren af te drogen, volgende dag doe ik mijn lichaam ermee.
In ieder geval elke week 1 keer:
handdoeken e.d.
beddengoed
Tegenwoordig (sinds de kleine er is) doe ik ook elke week een witte was, voorheen deed ik de ene week een witte was en de andere week werkshirts van mijn man (+sokken van mij)
Dan heb ik nog wat wisselende wassen, die de ene keer vaker voorkomen dan de andere keer.
werkbroeken van mijn man (60 gr)
bonte was
lichte was met 'goede' kleding
zwarte was
Ik douche (bijna) elke dag en gebruik dan 2 handdoeken. De meeste handdoeken gebruik ik wel 2 x. Eerste keer om mijn haren af te drogen, volgende dag doe ik mijn lichaam ermee.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Star007 schreef:rapa nui schreef:Ik was alleen in het weekend. Elke week een 30 graden was voor kleding. 1x in de 2 weken een 60 graden was voor handdoeken, keukendoeken etc, 1x in de 2 weken dekbedovertrek op 60 graden, 1x in de 3 weken een 40 graden was en 1x in de 6 weken een 90% graden was voor witte hoeslakens (die spaar ik op) zodat mijn wasmachine meteen eens op hoge temperatuur wast.
Maar die ( waarschijnlijk natte)handdoeken gaan toch enorm stinken, als ze 2 weken liggen?
Lijkt mij ook. Al moet ik wel zeggen dat ik de handdoeken zoveel mogelijk op laat drogen vorodat ik ze echt in de wasmand prop.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
NoName88 schreef:Star007 schreef:rapa nui schreef:Ik was alleen in het weekend. Elke week een 30 graden was voor kleding. 1x in de 2 weken een 60 graden was voor handdoeken, keukendoeken etc, 1x in de 2 weken dekbedovertrek op 60 graden, 1x in de 3 weken een 40 graden was en 1x in de 6 weken een 90% graden was voor witte hoeslakens (die spaar ik op) zodat mijn wasmachine meteen eens op hoge temperatuur wast.
Lijkt mij ook. Al moet ik wel zeggen dat ik de handdoeken zoveel mogelijk op laat drogen vorodat ik ze echt in de wasmand prop.
Nee, eigenlijk helemaal niet. Anders zou ik ze natuurlijk wel eerder wassen. En je moet er ook geen 2 1/2 week mee wachten want dan gaat het wel ruiken. En in de zomer heb ik meer handdoeken en was ze dan na wel iets eerder. Ik laat ze eigenlijk ook altijd drogen voor ik ze in de wasmand doe. Ik waste ze in het begin ook wekelijks omdat ik dacht dat het wel zou gaan stinken maar hoorde toen van een vriendin dat die deze was maar 1x in de 2 weken deed. Dus ook maar geprobeerd en is prima te doen. Geen luchtjes door de wasmand in de badkamer.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Wij hebben sinds kort een lekker groot wasmachine maar een was of 3-4 haal ik nog steeds wel. De bedden die ik iedere week en kleding van R kan ook altijd na 1x de was in, zelf draag ik een broek dan nog wel een extra dag.
Het gros was ik op 30 graden, beddengoed op 60.
Het gros was ik op 30 graden, beddengoed op 60.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» En hoeveel wassen jullie dan per persoon?
» Hoeveel wassen..
» Met hoeveel weken alles wassen?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Wassen voor het werk, hoeveel vragen?
» Hoeveel wassen..
» Met hoeveel weken alles wassen?
» Hoeveel water verbruiken jullie en met hoeveel personen?
» Wassen voor het werk, hoeveel vragen?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: