Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even lachen topic..

+17
Snoes
Jelin
Printje
Slakje
Novalee
Shy
Thunder
SDL
Luce
kwak
koNijntje
Liadan
Ezzer
Lejow
Tania
_Jet
PiP
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Even lachen topic..

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:52

Omdat ik toch wel erg moest lachen om het verhaal van Lejow in het topic van PC en ik denk dat het voor veel wel herkenbaar is... wanneer ben jij (achteraf gezien) vreselijk onredelijk geweest tijdens je zwangerschap?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  PiP di 25 dec 2012 - 9:57

Volgens mij nooit.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  _Jet di 25 dec 2012 - 9:57

Naar mijn idee ben ik helemaal niet onredelijk geweest, maar volgens mijn vriend is dit niet waar Even lachen topic.. 2474380249
Echte voorbeelden kon hij in ieder geval niet geven.
Oh ja ik weet er 1. Ik was echt zo boos dat hij de container ergens anders aan de straat had gezet dan normaal Laughing Dat is natuurlijk ook heel erg! Wink
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:57

ik vind dat ik heel redelijk was in mijn zwangerschappen, maar ik heb het mijn man ook even voor de zekerheid gevraagd. Hij bevestigde mijn gedachte, haha Even lachen topic.. 281626781

Ik heb 'm tijdens de bevalling van de oudste alleen een snauw gegeven toen hij bij mijn hoofd zat en iedere keer uitademde in mijn oor.

Verder ben ik een engeltje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Tania di 25 dec 2012 - 9:58

Toen ik een bon van de babydump had gekregen bij de babykamer om badspullen uit te zoeken. Ik kwam daar met een stapel spullen en die bon en toen mocht ik hem nog niet inwisselen om een of andere vage reden. Verder ging ze moeilijk doen over dat het geen badspullen waren terwijl ze op hun site toch echt onder badspullen stonden. Ik ging echt uit m'n stekker daar. Ik had zoveel pijn aan m'n bekken en met veel moeite alle laatste spulletjes daar bij mekaar gezocht. Ze deed ook echt ontzettend onaardig en onredelijk tegen ons dus ik heb alles daar laten staan, ben naar huis gegaan en heb een klacht ingediend bij het hoofdkantoor. Van hun kreeg ik excuus en ze zeiden ook dat ze niet goed gehandeld hadden in de winkel en ze die bon gewoon hadden moeten aannemen. Toen wilde ik terug gaan om die muts het mailtje te laten lezen en d'r te vertellen wat ik van d'r vond maar dat mocht niet van m'n man Laughing

Ik was op zich wel terecht boos maar ik em er zo vreselijk druk om gemaakt dat had ik zonder hormonen nooit gedaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 9:58

laughcry lol!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:59

hahaha ik weet van mezelf ook niets hoor, ik ben een hele fijne zwangere vind ik zelf angel

Man vindt me niet zo zeer onredelijk maar af en toe wat emotioneel...

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Ezzer di 25 dec 2012 - 10:00

Geloof niet dat ik vreselijk onredelijk ben geweest.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 10:01

Ik ben alleen af en toe onredelijk geweest tegen mijn man. Bij de oudste moest hij bijvoorbeeld echt zijn avondeten buiten opeten de eerste maanden want ik kon niet tegen de luchtjes. Toen hij een keer een ei had gebakken en in de woonkamer op had gegeten toen ik even weg was, ben ik toen ik weer thuis kwam heel boos geworden en heb ik de rest van de avond boven gezeten omdat ik niet in die lucht wilde zitten (die allang weer weg was)laughcry .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 10:02

het staat ook al in het andere topic, maar ik heb met mijn eerste zwangerschap met beslagkommen door de keuken gegooid omdat ik vond dat mijn man niet goed afwaste om vervolgens heel hard in zijn armen te huilen dat het allemaal zo vreselijk is en dat hij gewoon moest doen wat ik zei.

Poosje terug ben ik heel erg woest geworden omdat bij mijn bestelling van de cafetaria geen patat zat en wel de snacks. Mijn man had het opgehaald en thuis kwam hij er pas achter. Ik had me zo verheugd op de patat en nu was het er dus niet want ik had ook niks meer in de vriezer, eerst was ik boos op mijn man waarna ik daarna echt woest, echt woest de cafetaria heb gebeld omdat ik geen patat had en hun patatbakkers waren!
ondertussen had mijn man de vriezer geleegd en nog patat gevonden dus toen heb ik heel boos tegen die vrouw van de patatbakker gezegd dat het niet meer hoeft en dat ik niet weer bij hun bestel.
3x raden waar we nu nog steeds patat bestellen Wink

ook heb ik eens huilend bij mijn man op schoot gezeten of hij asjeblieft niet gewoon thuis kon blijven ipv naar het vrijgezellenfeest. Ik was anders zo alleen, denk dat ik echt een smeekbede van een uur heb gehouden maar goed, hij is natuurlijk wel gegaan Wink

gisteravond ben ik echt heel boos geworden omdat de plaatselijke fanfare om half 1 in de nacht onder ons raam stille nacht en nog andere kerstliedjes stonden te spelen om vervolgens door de hele wijk te trekken. Om half 2 was het eindelijk een echte stille nacht! Ik ben echt heel boos naar beneden gestormd, mijn man achter de computer geplukt omdat hij maar eens buiten moest gaan kijken, het was nota bene half 1 en ze staan met toeters voor mijn huis!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Shy di 25 dec 2012 - 10:02

Ik heb een keer een klant ontzettend afgeblaft toen ik aan het werk was. Weet er het fijne niet meer van, kom er nu nog wel is tegen in de winkel en alles is weer oke. Maar wat was ik pissig op dat moment!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 10:03

ooh, ik herinner me n.a.v. het verhaal van liadan toch even een puntje. Ik ben bij allebei de eerste 16 weken behoorlijk misselijk geweest. Bij één van beiden zat ik net in een kots-aanval (om het half uur overgeven een paar uur lang) en toen ging hij even lekker riant zitten schijten op de wc. Toen was ik wel even heel erg kwaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 10:04

Rejoy. schreef:ooh, ik herinner me n.a.v. het verhaal van liadan toch even een puntje. Ik ben bij allebei de eerste 16 weken behoorlijk misselijk geweest. Bij één van beiden zat ik net in een kots-aanval (om het half uur overgeven een paar uur lang) en toen ging hij even lekker riant zitten schijten op de wc. Toen was ik wel even heel erg kwaad.
Laughing
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:04

hahahahaha Kwak, jij komt altijd op mij over als een heel rustig iemand.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 10:04

Ezzer schreef:Geloof niet dat ik vreselijk onredelijk ben geweest.
+1, alleen ben ik wel wat sneller mopperig naar mijn vriend toe. onredelijk ben ik niet, vind ik..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 10:05

Printje schreef:hahahahaha Kwak, jij komt altijd op mij over als een heel rustig iemand.

tja.. hormonen he Wink!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 10:06

Rejoy. schreef:ooh, ik herinner me n.a.v. het verhaal van liadan toch even een puntje. Ik ben bij allebei de eerste 16 weken behoorlijk misselijk geweest. Bij één van beiden zat ik net in een kots-aanval (om het half uur overgeven een paar uur lang) en toen ging hij even lekker riant zitten schijten op de wc. Toen was ik wel even heel erg kwaad.

Whahaha Laughing

En je vertelde op de babyshower van Kwak dat je nu nog misselijk wordt als je Serious Request op tv ziet toch? Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 10:08

Luce schreef:
Rejoy. schreef:ooh, ik herinner me n.a.v. het verhaal van liadan toch even een puntje. Ik ben bij allebei de eerste 16 weken behoorlijk misselijk geweest. Bij één van beiden zat ik net in een kots-aanval (om het half uur overgeven een paar uur lang) en toen ging hij even lekker riant zitten schijten op de wc. Toen was ik wel even heel erg kwaad.

Whahaha Laughing

En je vertelde op de babyshower van Kwak dat je nu nog misselijk wordt als je Serious Request op tv ziet toch? Wink

haha, ja klopt, gelukkig dit puntje nog niet weer mee gemaakt. Even lachen topic.. 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 10:09

Printje schreef:hahahahaha Kwak, jij komt altijd op mij over als een heel rustig iemand.

Haha, ik kan het me bij Kwak anders heel goed voorstellen Very Happy

Ik heb ook even gevraagd aan man of ik onredelijk ben geweest. Hij zegt: ''niet dat ik weet'' angel
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  SDL di 25 dec 2012 - 10:10

Printje schreef:Omdat ik toch wel erg moest lachen om het verhaal van Lejow in het topic van PC en ik denk dat het voor veel wel herkenbaar is... wanneer ben jij (achteraf gezien) vreselijk onredelijk geweest tijdens je zwangerschap?

Tijdens een treinritje van werk naar huis in een supervolle coupe. Ik moest de hele tijd staan, terwijl ik echt HUGE was en toen ik uit wilde stappen, stonden er twee aso's achter mij te puffen dat ze zo lang moesten wachten en ze me anders wel even "wilden helpen" door middel van een zetje te geven. Echt waar, ik ontplofte en heb stampij staan te maken (eenmaal eindelijk uit die trein) op het station en vroeg of ik het goed hoorde?!?, toen riep ik naar die twee "het is dat ik zwanger ben maar anders had ik jullie het station uit gehoekt", kwaad dat ik was. Volgens mij was het best een grappig gezicht, o o o ik word er gewoon nog steeds boos om terwijl het inmiddels al 4,5 jaar geleden is Laughing. Op zich was ik niet onredelijk maar een zwangere vrouw die vervolgens zulke taal uitslaat op het station is best vreemd.

SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:11

Mmmmm man heeft er toch over nagedacht.... ja er is ooit wel eens iets geweest dat je onredelijk was hoor tssss
Daar doe ik het uiteraard niet voor en nu wilde ik natuurlijk ook een antwoord.

Zegt hij; als er iets moet gebeuren dan moet het ook NU gebeuren en kan je ook niet meer wachten omdat je het anders zelf gaat doen..Ik vind dat niet onredelijk haha jullie ook niet toch? angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Thunder di 25 dec 2012 - 10:14

Rejoy, whahahahahahaha laughcry lol!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Shy di 25 dec 2012 - 10:30

Printje schreef:Mmmmm man heeft er toch over nagedacht.... ja er is ooit wel eens iets geweest dat je onredelijk was hoor tssss
Daar doe ik het uiteraard niet voor en nu wilde ik natuurlijk ook een antwoord.

Zegt hij; als er iets moet gebeuren dan moet het ook NU gebeuren en kan je ook niet meer wachten omdat je het anders zelf gaat doen..Ik vind dat niet onredelijk haha jullie ook niet toch? angel
Nee dat is niet onredelijk! Je hebt gelijk Laughing
Ik moet zeggen dat ik dat best vaak heb hoor, hoef ik niet eens zwanger voor te zijn Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:31

Shygirl85 schreef:
Printje schreef:Mmmmm man heeft er toch over nagedacht.... ja er is ooit wel eens iets geweest dat je onredelijk was hoor tssss
Daar doe ik het uiteraard niet voor en nu wilde ik natuurlijk ook een antwoord.

Zegt hij; als er iets moet gebeuren dan moet het ook NU gebeuren en kan je ook niet meer wachten omdat je het anders zelf gaat doen..Ik vind dat niet onredelijk haha jullie ook niet toch? angel
Nee dat is niet onredelijk! Je hebt gelijk Laughing
Ik moet zeggen dat ik dat best vaak heb hoor, hoef ik niet eens zwanger voor te zijn Embarassed


hahaha precies, met jou kan ik praten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Shy di 25 dec 2012 - 10:45

Printje schreef:
Shygirl85 schreef:
Printje schreef:Mmmmm man heeft er toch over nagedacht.... ja er is ooit wel eens iets geweest dat je onredelijk was hoor tssss
Daar doe ik het uiteraard niet voor en nu wilde ik natuurlijk ook een antwoord.

Zegt hij; als er iets moet gebeuren dan moet het ook NU gebeuren en kan je ook niet meer wachten omdat je het anders zelf gaat doen..Ik vind dat niet onredelijk haha jullie ook niet toch? angel
Nee dat is niet onredelijk! Je hebt gelijk Laughing
Ik moet zeggen dat ik dat best vaak heb hoor, hoef ik niet eens zwanger voor te zijn Embarassed


hahaha precies, met jou kan ik praten.

Haha Laughing
Hij had mij opgehaald van werk vanavond, daarna gegeten enz vraag ik of hij even de was wil opruimen. Wilt meneer niet want het is kerst Laughing heb zelf maar even een beginnetje gemaakt Rolling Eyes
Kerst of niet, was is er toch wel. Dat soort dingen dus, vraag ik of hij iets wil doen dan is het meestal straks. Laat dan maar, doe ik het zelf wel.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even lachen topic.. Empty Re: Even lachen topic..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum