Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

+2
Starla
nien
6 plaatsers

Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  nien vr 7 dec 2012 - 1:44

Ik vroeg me af welke verzorgingsproducten jullie dagelijks gebruiken?

Ik gebruik de dag- en nachtcrème van Yes to carrot.
Verder gebruik ik heel veel spullen van Lush. Zoals 9 to 5 om mijn gezicht te wassen en make-up te verwijderen. Voor de droge winterhuid heb ik ook van Lush, Bûche de Noel, dit is voor je gezicht en helpt super goed. Ik heb verschillende soorten shampoo van Lush zoals Cynthia Sylvia Stout, Big, Curly Wurly en conditioner Veganese. Ook gebruik ik om volume in mijn haar te krijgen R&B en Sea spray van Lush. Dit spul ruikt allemaal zo ongelofelijk lekker. Om mijn ogen schoon te maken gebruik ik de oogmake-up remover van Sephora voor gevoelige ogen. Mijn make-up is voornamelijk van Sephora en MAC. Verder gebruik ik, vooral in de winter, heel handcrème van Savon.

Ik ben erg benieuwd wat jullie gebruiken en wie weet vind ik nog een paar goede tips. Ik ben ook nieuwsgierig of er nog meerdere Lush fanaten zijn.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Starla vr 7 dec 2012 - 2:04

Ik heb dagcreme van rituals (nou ja eigenlijk is het serum maar die vind ik zo fijn.)
Verder ben ik een vreselijke lush fan :cheering: en ik heb een mega stash.
Voor haren wassen heb ik lush: new, dr peppermint, karma komba, seanik),
Conditioner: american cream of jungle. In mijn haar doe ik soms arganolie van de kapper, maar niet altijd, ik hou niet van troep in mijn haar.
Buffy scrub, douchegels: Freeze, Happy Hippy, snowfairy, its raining men, tramp en nog een klein flesje slammer.
Bodybutter: Buffy of king of skin. Ik heb ook nog Karma Kream en vanilla dusting powder. Ik vind het zo fijn dat ik me dan na het douchen niet meer hoef in te smeren.
Verder heb ik 1 setje van rituals, die roze fles doucheschuim (die gebruik ik vooral om mn make up er af te halen) en bodycream.
Zeepjes voor bij de wastafels: Ook allemaal lush Yes Karma, hiwtk, northern lights, snowcake.
Handcreme: smitten.
Lipbalsem: lush snowfairy,lush honeytrap, burts beeswax gewoon en burts beeswax pomegranate.
Make up heb ik vanalles, l'oreal, clinique, en mn nieuwe naked palettes.
Voor in bad het liefst ook lush maar dat is best duur, dus ook kneipp.


Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  nien vr 7 dec 2012 - 2:16

Wat leuk dat je ook Lush fan bent! Maar jij hebt inderdaad een dikke stash Welke verzorgingsproducten gebruik jij? 281626781!

Ik bedenk me nu dat ik inderdaad nog meer heb. Ik heb ook American Cream en nog een beetje Retread. Ik heb Grease lightning voor als een onzuivere huid heb en douchegel happy hippy en vanilla dee-lite bodylotion! Het is allemaal zo'n fijn spul en het ruikt zo lekker! Ze hebben nu ook een conditioner met parfum, happy happy joy joy. Yummy!
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 2:17

Ik heb dag en nachtcreme van de Hema en handcreme van de karwei. Voor het verwijderen van mijn makeup gebruik ik reinigingsdoekjes van de hema. Ik heb palmolive shampoo voor iedere dag (ruikt erg lekker en mijn haar wordt lekker zacht). Ik gebruik geen douchegel of bodylotion.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Toet vr 7 dec 2012 - 2:35

Ik gebruik dagelijks het 3-stappenplan van Clinique voor mijn gezicht (facewash-lotion-moisturizing gel)
Mijn oog make-up haal ik eraf met een lotion van de Action, die is echt super fijn! Handcrème heb ik altijd van Vaseline, daarnaast gebruik ik Zwitsal of bodylotion van Therme of Rituals voor de rest van m'n lichaam. Mijn haar was ik altijd met Herbal shampoo & conditioner en op mijn lippen altijd Purol I love you
Ik heb dus niet echt één vast merk, ook niet qua make-up. Mascara heb ik altijd van Rimmel, foundation en poeder van Clinique of Dior, BB-cream van Skin79, eyeliner van Catrice en de rest is wisselend.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Starla vr 7 dec 2012 - 2:40

Ja nien, die nieuwe conditioner klinkt ook echt lekker. Die is wel erg duur Sad
En ik heb 1001 excuses voor mn grote stash haha, beetje lush verslaafd Wink Vind het zo lekker ruiken en net even anders als anders. Dove en Fa enzo doet me altijd denken aan mensen die ik ken, ik werk in de zorg, en dan vind ik het meteen niet meer lekker Razz
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  nien vr 7 dec 2012 - 3:11

Break of day, die HEMA doekjes zijn inderdaad ook super fijn. Ik gebruik deze ook om mijn make-up bij te werken en/of er af te halen, maar ik heb dan de babydoekjes van HEMA.

Toet: het stappenplan van Clinique heb ik ook een tijd gebruikt en vond het inderdaad heerlijk. Maar nu heb ik dus dat spul van Lush en wil ik niet anders meer. Ik heb nog nooit zo'n rustige huid gehad.

Starla: ja, de nieuwe conditioner is inderdaad erg duur, ik geloof iets van €35,00 ongeveer. De Sea Spray ruikt trouwens bijna hetzelfde als happy happy joy joy.
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Livine vr 7 dec 2012 - 3:21

Ik heb een lekkere créme uit Duitsland! Hij is bijna op, maar gelukkig ga ik volgende week naar Duitsland, dus dan maar even weer een potje scoren. Voor de rest gebruik ik niks smile
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Blond vr 7 dec 2012 - 3:49

Ik heb een facewash van La Roche Possay, en een creme (zowel dag als nacht) van La Roche Possay. 's Avonds maak ik mijn gezicht schoon met tonic van Biotherm. Shampoo van Sanex (anti-roos) en conditioner van Lóreal professional (speciaal voor geblondeerd haar).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  loura vr 7 dec 2012 - 4:45

Ik gebruik haar verzorging van Aveda ( ik hoef nooit iets anders meer I love you )
Ik heb face wash van Lorea'l en een gezicht's tonic van Vichy.
Ik gebruik bodylotion van Rituals. Groene pot weet niet welke uit mijn hoofd maar het ruikt heerlijk!
Ik heb dag en nacht crème van dr van der Hoog. Daar zit uv bescherming in.
Ik gebruik de douchegel van Kneipp.
Volgens mij zijn dit wel de dagelijkse verzorging producten die ik gebruik.

Ow en ik gebruik ook de scrub van Rituals zelfde groene lijn als de bodylotion.
Voor make up reiniging gebruik ik verschillende lotions op dit moment heb ik eigen merk van Etos reiniging lotion.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke verzorgingsproducten gebruik jij? Empty Re: Welke verzorgingsproducten gebruik jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum