Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weekend!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Weekend! Empty Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:31

het is WEEKEND ! drunken

Wat zijn jullie plannen?

Wij hebben een druk weekend. Morgen zijn mijn vader en oma jarig en ze worden 55 en 75 jaar. We zijn dus in de middag bij mijn vader thuis met de familie en dan gaan we door naar mijn oma en gaan we met de hele familie uit eten in hun woonplaats! Zondag viert mijn schoonzusje haar verjaardag, want die wordt maandag 16 jaar. Daar gaan we met mijn vriend zijn opa & oma naartoe, en ook gezellig met de hele familie. Dus het wordt een rondje Nederland bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:35

Vanavond ga ik even uitpuffen van al "het lekkere eten" (2x pizza paesana met Gorgonzola, 1x mexicaans en 1x Lamachun laughcry) en vier avonddiensten.

Morgen moet ik van alles volgens mij, maar ik puf nog even verderuit en zie wel wat voor afspraken er op mijn pad komen.

Zondag sollicitatiebrief schrijven en een bezwaarschrift opmaken. Huis schoonmaken, wassen en op bezoek bij mijn ouders. En dan is het alweer maandag. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  aniet vr 4 feb 2011 - 10:36

dat klinkt als een druk weekend,Isabella! Very Happy
maar wel erg gezellig,denk ik.
ik ga morgen werken tot 18 uur en savonds bij een vriendin een borrel drinken.
ik maak het niet laat,want mn vriendin heeft last van slaapproblemen dus ga niet heel laat naar huis.
vind t wel heel fijn om haar weer te zien,want dat komt er de laaste tijd niet van.
voor zondag heb ik geen plannen,maar zoals t er nu voor staat gaat t erg stormen dus ik denk lekker thuis op de bank.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:36

ABE, sollicitatiebrief schrijven? What happened?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:36

W00t, w00t! Weeeeeekend!!! Morgen vier ik weer eens mijn verjaardag, sla het soms over. Volgensmij wordt het wel gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:37

Ik ga morgen mijn tafel op halen, en dan helemaal nieeets Very Happy Ik ben eindelijk weer een bij met mijn studie, de druk is er weer wat af dus ik ga heerlijk genieten van dit weekend voor mezelf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:38

Weekend??? Ik moet van morgen t/m dinsdag werken Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:38

Birthday-girl, en dan ben je volgende week jarig, toch? Hoeveel wijn heb je in huis gehaald? :-)
Brennuss, ik verwacht wel een foto als die wit is he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:41

Isabella schreef:ABE, sollicitatiebrief schrijven? What happened?

Niets bijzonders. Ik heb immers nog een contract tot 15 oktober 2011. Het betreft een interne vacature binnen onze eigen tak van het bedrijf. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:42

ABE schreef:
Isabella schreef:ABE, sollicitatiebrief schrijven? What happened?

Niets bijzonders. Ik heb immers nog een contract tot 15 oktober 2011. Het betreft een interne vacature binnen onze eigen tak van het bedrijf. smile

Ah, op die manier! Ik dacht al, je had het toch naar je zin? Maar dat is dan over de functie waar jij een topic over had, ik hoop het voor je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:43

Isabella schreef:Birthday-girl, en dan ben je volgende week jarig, toch? Hoeveel wijn heb je in huis gehaald? :-)
Brennuss, ik verwacht wel een foto als die wit is he?

Jaaa, die foto die komt er zeker Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:44

Gezellig, Isabella!

Wat ik ga doen is intussen wel bekend, naar de Amerika meeting smile Heb er heel veel zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:45

Isabella schreef:
ABE schreef:
Isabella schreef:ABE, sollicitatiebrief schrijven? What happened?

Niets bijzonders. Ik heb immers nog een contract tot 15 oktober 2011. Het betreft een interne vacature binnen onze eigen tak van het bedrijf. smile

Ah, op die manier! Ik dacht al, je had het toch naar je zin? Maar dat is dan over de functie waar jij een topic over had, ik hoop het voor je!

Ja, dat klopt. Ik twijfel alleen wel een beetje. Want het onderdeel klantcontact zou ik ontzettend gaan missen. Maar goed, een nieuwe uitdaging zonder klantcontact is ook wel weer leuk. En als het niet bevalt, dan doe ik net als mijn collega "jobhoppen binnen het bedrijf". :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  aniet vr 4 feb 2011 - 10:46

ABE schreef:
Isabella schreef:
ABE schreef:
Isabella schreef:ABE, sollicitatiebrief schrijven? What happened?

Niets bijzonders. Ik heb immers nog een contract tot 15 oktober 2011. Het betreft een interne vacature binnen onze eigen tak van het bedrijf. smile

Ah, op die manier! Ik dacht al, je had het toch naar je zin? Maar dat is dan over de functie waar jij een topic over had, ik hoop het voor je!

Ja, dat klopt. Ik twijfel alleen wel een beetje. Want het onderdeel klantcontact zou ik ontzettend gaan missen. Maar goed, een nieuwe uitdaging zonder klantcontact is ook wel weer leuk. En als het niet bevalt, dan doe ik net als mijn collega "jobhoppen binnen het bedrijf". :P
haha,dat is helemaal in tegenwoordig,ABE!
succes met t schrijven van je brief! you go girl!! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Oasis vr 4 feb 2011 - 10:48

Er staat niets vast, maar ik moet dit weekend in ieder geval nog aan huiswerk zitten.
Voor de rest ook even het huis schoonmaken en met mijn vriend naar de film.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:50

aniet schreef:
ABE schreef:
Isabella schreef:
ABE schreef:
Isabella schreef:ABE, sollicitatiebrief schrijven? What happened?

Niets bijzonders. Ik heb immers nog een contract tot 15 oktober 2011. Het betreft een interne vacature binnen onze eigen tak van het bedrijf. smile

Ah, op die manier! Ik dacht al, je had het toch naar je zin? Maar dat is dan over de functie waar jij een topic over had, ik hoop het voor je!

Ja, dat klopt. Ik twijfel alleen wel een beetje. Want het onderdeel klantcontact zou ik ontzettend gaan missen. Maar goed, een nieuwe uitdaging zonder klantcontact is ook wel weer leuk. En als het niet bevalt, dan doe ik net als mijn collega "jobhoppen binnen het bedrijf". :P
haha,dat is helemaal in tegenwoordig,ABE!
succes met t schrijven van je brief! you go girl!! smile

Dank je wel, Aniet! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 11:00

Isabella schreef:Birthday-girl, en dan ben je volgende week jarig, toch? Hoeveel wijn heb je in huis gehaald? :-)
Brennuss, ik verwacht wel een foto als die wit is he?

Ja maandag! Ik heb 9 liter, maar haal morgen toch nog wat flessen erbij denk ik. Heb ook wodka dus komt wel goed denk ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  _DoI vr 4 feb 2011 - 11:50

Veel plezier morgen Jen!

Ik ben net pas thuis van m'n werk. Kheb vandaag van 09.30 tot 23.30 gewerkt en ga zo lekker slapen denk ik. Morgen werken tot 21.00. Zondag heb ik een vrije dag en dan ga ik uitslapen en relaxen.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 16:28

Isabella schreef:het is WEEKEND ! drunken

Wat zijn jullie plannen?

Wij hebben een druk weekend. Morgen zijn mijn vader en oma jarig en ze worden 55 en 75 jaar. We zijn dus in de middag bij mijn vader thuis met de familie en dan gaan we door naar mijn oma en gaan we met de hele familie uit eten in hun woonplaats! Zondag viert mijn schoonzusje haar verjaardag, want die wordt maandag 16 jaar. Daar gaan we met mijn vriend zijn opa & oma naartoe, en ook gezellig met de hele familie. Dus het wordt een rondje Nederland bounce
Een rondje Nederland waarin je geleefd wordt en veel taart moet eten. Ik hoop dat het ook nog gezellig wordt. Iets te veel verjaardagen voor mij in een weekend. Maar voor jou een mooi moment om je familie weer te zien. Hoe vind je het, zover van je familie wonen?

Ik heb geen plannen voor het weekend. Behalve morgen naar de stoffenmarkt en verder met mijn takken-projecten Wink en wat verven! Ik zou graag naar het strand gaan, misschien dat ik dat volgende week ergens doe (als mijn ov-kaart geldig is).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 18:15

Hmmm ik zal niet veel aan mijn weekend hebben. Overdag heb ik er wel wat aan, maar 's avonds lig ik vroeg in mijn bed. Heb gisteravond de laatste avonddienst gehad, vandaag heb ik er meteen een ochtenddienst achteraan en morgen ochtend heb ik ook een ochtenddienst. Maandag en dinsdag is voor mij dan weekend, dan heb ik vrij:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 22:14

Mijn haar wordt vanmiddag gekleurd, maar verder lekker het hele weekend niks doen :-)

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weekend! Empty Re: Weekend!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum