Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

+4
Meeko
Mirror
Bruintje Beer
Kat1980
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 2:56

Ik zit er aan te denken om een meerijdplankje aan te schaffen voor mijn easywalker. Ben het namelijk zat om mijn opstandige peuter te moeten tillen als hij weer eens geen zin heeft om verder te lopen als we boodschappen gaan doen en hij gewoon ergens op de stoep gaat zitten en het vertikt om mee te komen. Het zal de leeftijd wel zijn of enige jaloezie tegenover zijn broertje die nu opeens wel in "zijn" wandelwagen mag liggen. En dat terwijl hij voorheen nooit in de wandelwagen wou en altijd wilde lopen (ik heb trouwens zo'n ding dat je kan ombouwen van wandelwagenbak tot buggy, voor de meiden die niet begrijpen waarom ik mijn peuter voorheen in de wandelwagenbak deed :P )

Iemand ervaring met zo'n meerijdplankje; vond je kind het wel leuk om daar op te gaan staan of is het gewoon weggegooid geld?
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:02

Fenne vindt het heel leuk, maar als ze écht moe is wil ze gewoonweg zitten, dus dan heb je er niet zo veel aan. Volgens mij heb je tegenwoordig ook van die plankjes waarop ze kunnen zitten ipv staan, dat lijkt me wel ideaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:05

Tip; http://www.meerijdplankje.nl/

Hier staan er meerdere op (kwam keer toevallig tegen) en daar zitten ook plankjes waar je ook op kan zitten, misschien dat dat wel een optie is voor jouw opstandige dreumes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 3:06

Minneke schreef:Fenne vindt het heel leuk, maar als ze écht moe is wil ze gewoonweg zitten, dus dan heb je er niet zo veel aan. Volgens mij heb je tegenwoordig ook van die plankjes waarop ze kunnen zitten ipv staan, dat lijkt me wel ideaal.

Ja, volgens mij was er ook een soort van stoeltje te koop voor bij mijn wandelwagen, dus dat zou ook nog kunnen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 3:06

Isabella schreef:Tip; http://www.meerijdplankje.nl/

Hier staan er meerdere op (kwam keer toevallig tegen) en daar zitten ook plankjes waar je ook op kan zitten, misschien dat dat wel een optie is voor jouw opstandige dreumes?

Dank je, zal eens even gaan kijken.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Bruintje Beer vr 4 feb 2011 - 3:27

Is een Kidsit geen idee voor je?
Daar kan je namelijk opzitten. Die wil ik ook aanschaffen.

Weet alleen niet of ze ook op de Easywalker passen maar dan moet je even googlen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Mirror vr 4 feb 2011 - 3:28

Ik ben ook op zoek naar een meerijdplankje of zitje. Iemand ervaring met zoiets op de Maxi Cosi Mura?
Ik kwam trouwens ook dit tegen, zal dat wat zijn? http://www.debabykraam.nl/litaf-kids2sit.html
Mirror
Mirror
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 194
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Meeko vr 4 feb 2011 - 3:32

Ik twijfel nog een beetje over een meerijdplankje. Wij hebben ook een Easywalker. Senna loopt nu eigenlijk alles zelf en de kinderwagen staat niks te doen in de gang. Maar misschien dat zij straks ook wel zo gaat reageren. Maar vraag me zo af of t wel lekker loopt. Krijg beetje t idee dat je er zo krom achter moet lopen omdat er minder ruimte is.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 3:37

Meeko: Volgens dit plaatje valt het nog wel mee met raar achter je wagen lopen met zo'n plankje.

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen 5416043148_8d24c0321b_m
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 3:39

Mirror schreef:Ik ben ook op zoek naar een meerijdplankje of zitje. Iemand ervaring met zoiets op de Maxi Cosi Mura?
Ik kwam trouwens ook dit tegen, zal dat wat zijn? http://www.debabykraam.nl/litaf-kids2sit.html

Ziet er ook wel handig uit. Kan alleen niet zo gauw vinden voor welke wagen het geschikt is.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  meisjesmama vr 4 feb 2011 - 3:43

Ik heb voor E. Een meerijplankje en ons bevalt het heel goed! Het is wel even wennen lopen omdat je geen grote passen kan zetten maar wij vonden het niet storend.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  VeryCherry vr 4 feb 2011 - 3:55

Mijn ouders hadden voor mij een fietsstoeltje op de kinderwagenbak bevestigd en mijn broertje lag er dan gewoon in.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:54

CherrieLola schreef:Mijn ouders hadden voor mij een fietsstoeltje op de kinderwagenbak bevestigd en mijn broertje lag er dan gewoon in.

Dat is ook handig!

Ik wilde ook een meerijdplankje maar ik zag er laatst iemand mee lopen en dat zag heel onprettig uit. Dus ik zie er vanaf. Voor zoveel geld ga ik het er niet op wagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  bella vr 4 feb 2011 - 9:38

Minneke schreef:Fenne vindt het heel leuk, maar als ze écht moe is wil ze gewoonweg zitten, dus dan heb je er niet zo veel aan. Volgens mij heb je tegenwoordig ook van die plankjes waarop ze kunnen zitten ipv staan, dat lijkt me wel ideaal.

De kidsit, ik heb hem, en vind het ideaal, mijn dochter was anderhalf toen haar broertje geboren werd.
Dan is een hele rit staan nog veel gevraagd, en hier kan ze mooi op zitten!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 16:04

Wij hebben een meerijdplankje maar Quinten wil er niet op staan. Die wil het liefst lopen en als hij dat niet wil, moet ik hem tillen. Voor ons is het weggegooid geld tot nu toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 20:30

Mijn dochter was ook 1.5 toen de 2e kwam, maar wilde absoluut niet op het plankje staan, die liep juist veel liever.
Ik ben voor nu ook op zoek naar een kidsit, maar vind ze best duur, en ben dan bang dat de jongste er niet op wil. Hij is net 2 geworden.
De kidsit moet dan wel achter de urban jungle duo, ben benieuwd of dat past. Volgens de site wel, maar ik vind het frame waar het zitje aan moet wel erg dun.

Ik was gisteren in een winkel waar ze de duowagen en het zitje hebben, zal het daar eens vragen. Ik zie het nl nog niet gebeuren dat zoonlief al hele einden wil lopen straks. En lijkt me ook niet handig, 2 peuters in de gaten houden

Het liefste ging ik voor zoiets op de duo, maar dat kan dan weer pas als de tweeling in het zitgedeelte kan. Op de reiswiegjes kan ook, maar daar heb je weer een ander systeem voor nodig.


Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Twee%20en%20meer%20fietssteun%20met%20GMG

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 20:40

Mamarosa: ziet er ook wel handig uit, alleen jammer dat het bij de reiswieg niet kan.

Hmmm, ik twijfel nu dus heel erg of ik het wel moet doen door dr wisselende verhalen. Vind zo'n 70 euro veel geld als het niet of amper gebruikt gaat worden.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  minoessepoes vr 4 feb 2011 - 20:47

Is er geen mogelijkheid om het even te proberen in een winkel (of is het veel werk om ze er aan te maken?) want ik heb het 1 keer gehad bij een gastouder gezin en ik kon totaal niet meer lopen achter de wagen, ik schopte telkens tegen het plankje aan. Dus dan liep ik heel raar schuin achter de wagen, niet handig!

Maar misschien ligt dat ook weer aan het soort wagen, het soort plankje enz.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Kat1980 vr 4 feb 2011 - 20:50

minoessepoes schreef:Is er geen mogelijkheid om het even te proberen in een winkel (of is het veel werk om ze er aan te maken?) want ik heb het 1 keer gehad bij een gastouder gezin en ik kon totaal niet meer lopen achter de wagen, ik schopte telkens tegen het plankje aan. Dus dan liep ik heel raar schuin achter de wagen, niet handig!

Maar misschien ligt dat ook weer aan het soort wagen, het soort plankje enz.

Misschien wel een idee om te vragen of je het bij babydump of prenatal kan testen. Weet je zeker dat het geen miskoop wordt.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen Empty Re: Ervaringen meerijdplankje easywalker of andere wandelwagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum