Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

+8
Flippin' Bitch
rianne287
Limburg85
VanillaRose
Eris
Ooh La La!
Marin
Blond
12 plaatsers

Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:01

Over een tijdje gaan wevnieuwe meubels kopen. Nu hebben we 2 series gezien wat we mooi vinden. Ik hou erg van dat landelijke en wil het straks ook zo aankleden (rieten hartjes, rieten mandjes, lantaarnen etc) We willen dan een nieuwe salontafel, eettafel, tv meubel en buffetkast. De buffetkast wordt zeker wit met een licht bruin/teak blad. Maar nu twijfel ik of ik de rest ook in die kleuren wil of juist teak/bruine meubels erbij. Wat zouden jullie doen?

Het gaat tussen deze 2 series :

Serie 1 :
Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) 845c4a81517a5119bf5cbd7bab3dce07_zpsab64a8a5

Serie 2 :
Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Fec0c195355ad756a284e7ac99a49099_zps30095f7c

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:03

Serie 1! Maar ik vind het niet mooi als alles hetzelfde is, maar ik vind die qua uiterlijk het mooist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Blond do 25 okt 2012 - 4:04

Ik vind het eerste kastje mooier.

Maar ik ben wellicht niet de beste graadmeter, want ik vind een landelijke inrichting voor een woning echt verschrikkelijk Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 4:07

Kastje 1. Ik hou niet van die tweede kleur hout.
Maar ik zou ook niet alles van dezelfde serie kopen, dat vind ik saai.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Ooh La La! do 25 okt 2012 - 4:08

Chance schreef:Ik vind het eerste kastje mooier.

Maar ik ben wellicht niet de beste graadmeter, want ik vind een landelijke inrichting voor een woning echt verschrikkelijk Wink

+1

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Eris do 25 okt 2012 - 4:15

Pippa schreef:Serie 1! Maar ik vind het niet mooi als alles hetzelfde is, maar ik vind die qua uiterlijk het mooist.

Eens. Ik zou niet alles van die serie kopen. Kies dan voor bijvoorbeeld 2 meubels uit die serie en de rest aanvullen met andere meubels.
Het mixen van die twee series zou ik overigens niet doen. Matcht niet mooi bij elkaar.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 4:21

Ik ga ook voor kastje 1! En eens met de andere dames, kies 1 of 2 dingen uit die serie en probeer de rest ergens anders vandaan te sprokkelen. Ik zie soms wel eens complete series bij mensen thuis staan en dat geeft gelijk een showroom idee. Totaal niet gezellig dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  VanillaRose do 25 okt 2012 - 5:07

Zeker de eerste serie. Hou zelf ook van landelijk.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 5:32

Het zijn geen kastjes maar salontafels Wink

En de kleuren komen op het plaatje misschien niet overeen maar het blad van de eerste salontafel is dezelfde kleur + soort als de tweede salontafel.

Zou dat dan mooi staan. Bijv. de buffetkast en de salontafel van serie 1 en dan de eettafel en tv kastje van serie 2?


Laatst aangepast door Deugniet op do 25 okt 2012 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Limburg85 do 25 okt 2012 - 6:46

Ik zou die 2 series met elkaar mengen (iets meer van serie 1 dan serie 2).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  rianne287 do 25 okt 2012 - 8:04

wij hebben het gemengd in huis.
de houtkleur past dus wel bij elkaar.
Ik vind het niet mooi als alles van 1 serie is.
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Flippin' Bitch do 25 okt 2012 - 8:13

Ik vind de eerste mooier.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  kwebbeltje do 25 okt 2012 - 18:09

Ik vind de eerste sallontafel mooier, als je gaat mixen zou ik de kasten vN hetzelfde doen en de tafels ook.

Succes met je keuze!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 18:14

De eerste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  mezzoforte do 25 okt 2012 - 20:02

Ik vind serie 1 mooier.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Shisha do 25 okt 2012 - 20:52

De eerste.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Sterre do 25 okt 2012 - 21:11

De eerste. Maar ik houd er niet zo van als alle meubels uit dezelfde serie afkomstig zijn.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels) Empty Re: Waar zouden jullie voor kiezen? (meubels)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum