Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

+16
Lejow
Marin
Pompoen
Arwyn
Middleme
Burn
silly-one
Atelier Madame
Oasis
ExpressoB
Hoochie
Suus
Sarah1985
Slakje
Ibbeltje
Tiana
20 plaatsers

Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Tiana zo 21 okt 2012 - 19:02

Goedemorgen! Very Happy

Ik was graag nog blijven liggen, maar helaas zit de vakantie er weer op.
Deze week loop ik een alternatieve stage op een kinderdagverblijf, ben benieuwd!

Fijne dag!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Ibbeltje zo 21 okt 2012 - 19:05

Goedemorgen,

Wat bedoel je met alternatieve stage op een KDV ?

Ik ben vandaag nog vrij. Straks naar een vriendin, later met vriend met de bus zodat hij weet hoe hij morgen moet gaan, ergens een keer hardlopen.


Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Tiana zo 21 okt 2012 - 19:08

We moeten vanuit de pabo 2 weken een stage lopen die wel met onderwijs te maken heeft, maar niet specifiek als doel om voor de klas te staan. Deze week zal ik dus gaan meekijken bij een kinderdagverblijf en volgende week bij een buitenschoolse opvang. Een soort snuffelstage dus. :P

Geniet van je vrije dag!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Slakje zo 21 okt 2012 - 19:14

Geniet ervan, Stylegirl! Volgens mij is het wel leuk!


Ik heb keelpijn en drink dus al sinds gisteravond thee met honing wat de pijn wat verzacht, maar ik hoop toch echt dat het morgen over is.
Zo meteen ga ik Louise naar het kdv brengen, dan naar de winkel en dan thuis opruimen/schoonmaken/kleren wassen/... Ergens tussendoor komt de huisarts ook voor mijn vriend.

Ik hoop dat mijn vriend snel weer te been is want ik word onnozel van hem.
"Wat ga je doen vandaag?"
"Ga je dat ook doen?"
"Dat is ook wel nodig."
"Misschien kan je dit en dat ook nog doen."
"Wil je dat ook nog doen?"
"Als je tijd hebt eh, kan je dat misschien nog doen dan?" WELKE TIJD?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Ibbeltje zo 21 okt 2012 - 19:18

Stylegirl schreef:We moeten vanuit de pabo 2 weken een stage lopen die wel met onderwijs te maken heeft, maar niet specifiek als doel om voor de klas te staan. Deze week zal ik dus gaan meekijken bij een kinderdagverblijf en volgende week bij een buitenschoolse opvang. Een soort snuffelstage dus. Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! 253468018

Geniet van je vrije dag!


Aah zo op die manier. Ik werk op een KDV en dat is erg leuk dus veel plezier!


Slakje >dat is ook niet leuk zeg Sad Beterschap voor jullie.

Hier heb ik ook last van mijn keel. Niet zo erg maar het is wel vervelend.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Sarah1985 zo 21 okt 2012 - 19:24

Goedemorgen

Jemig je kan echt merken cat het winter word. Word steeds donkerder in de ochtend. Het is hier heel erg mistig.
Ik moet vandaag tot 1 uur werken en dan pas donderdag ochtend weer. Heerlijk. Heb het echt nodig. Nog steeds niet fit.
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Suus zo 21 okt 2012 - 19:28

Goedemorgen!
Hier ook mistig weer, gisteravond ook al een beetje. Maar ik ben nog wel een dagje vrij Very Happy Werd helaas wakker van de wekker van mijn man, kon niet meer slapen, dus ben maar opgestaan. Vanochtend wil ik even hardlopen, de was doen en de onderhoudsmonteur komt langs. Vanmiddag even de stad in, koffiedrinken met mijn man in de stad, fitnessen, eten koken en naar de bios Very Happy
Heerlijk, dagjes vrij! Wink

Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Hoochie zo 21 okt 2012 - 19:39

Goedemorgen,
Vandaag weer werken na 2 weken vakantie. Vandaag nog geen afspraken dus gelukkig lekker rustig aan beginnen. Ik ga zo even op de koffie bij een vriendin die is jarig. Daarna bekijken wat er allemaal in de mail staat, voicemail afluisteren en mensen bellen.

Fijne dag
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  ExpressoB zo 21 okt 2012 - 19:42

weg

Niet quoten. Vriend komt naar huis van zn werk zo.


Laatst aangepast door ExpressoB op zo 21 okt 2012 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Oasis zo 21 okt 2012 - 20:03

Wow,sterkte ExpressoB!

Goedemorgen,

Ik heb kort geslapen, maar het was het waard (gisteren concert).
Vandaag werken van 11 tot 19 uur en daarna werken aan school.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Atelier Madame zo 21 okt 2012 - 20:05

Goedemorgen! Dagje school hier. Geen zin :nopompom:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  silly-one zo 21 okt 2012 - 20:08

Goedemorgen allemaal,

@ Expresso: Sterkte, dit is geen nieuws wat wil horen. Hopelijk komt het goed met je schoonvader.

Ik ben net een half uurtje mijn bed uit. Ik wil zo graag weer wat ritme in mijn leven, ik wordt er een beetje simpel van dat ik of laat met beginnen met werken of gewoon vrij ben. Ik had gehoopt dat ik zou worden gebeld om ergens in te vallen, maar helaas.
Straks maar een rondje hardlopen en vanmiddag ga ik met een vriend squashen. Verder weet ik niet wat ik ga doen vandaag. Gisteren al opgeruimd en de was weggewerkt, dus dat gaat helaas niet.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Burn zo 21 okt 2012 - 20:09

Sterkte ExB!

Goedemorgen..

Vandaag staat er weer een studiedag voor de deur! Straks eerst filmen en dan weer verslagen schrijven..

Fijne dag all!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Middleme zo 21 okt 2012 - 20:15

Moggu!

Ik ben vrij want ik heb vakantie! Ga vandaag eens opruimen en inventariseren wat ik nou eigenlijk al aan inboedelspullem heb voor volgend jaar smile misschien ook nog even sporten.

Fijne dag
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Arwyn zo 21 okt 2012 - 20:18

Goedemorgen,

Hier is de vakantie begonnen. Op de eerste dag gelijk al om 7uur wakker.. Hopelijk kan ik morgen wat langer slapen, haha.
Vandaag even 3 wassen opruimen en de afwas doen, verder zie ik nog wel even.

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Pompoen zo 21 okt 2012 - 20:48

Goedemorgen,

nou ja, echt goed vind ik 'm niet, bluh! Mijn man en ik hebben elkaar zo goed als de hele nacht wakker gehouden. Om 4 uur sliep ik nog niet en ben ik er uit gegaan om mijn therapie te mailen dat ik niet zou komen. Dus uiteindelijk daarna nog iets langer kunnen slapen, maar bij lange na niet genoeg Sad.
Zometeen naar de psycholoog voor de uitslag van mijn psychologisch onderzoek, ben erg benieuwd wat daar uit is gekomen en wat de vervolgstappen worden met die uitslag.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Marin zo 21 okt 2012 - 20:48

Goedemorgen! Na een heerlijk rustig weekend ben ik echt opgefrist.

Ik denk dat ik zo eerst eens even een wandeling door het bos(je) hier naast het huis ga maken met de camera, het is zo mooi mistig. En dan daarna werken de rest van de dag en even langs de slager.
Vanavond eet en slaap ik alleen, dus dat is ongezellig maar best relaxed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Lejow zo 21 okt 2012 - 21:01

Mogge!
Alweer maandag inderdaad, gelukkig vakantie!
Weer een week dichterbij B's eerste verjaardag.. Het gaat echt zo snel!

B ligt nu te slapen, daarna gaan we even boodschappen doen en vanmiddag moeten we terug naar Leiden, naar het LUMC. Voor een nacontrole van B. Ze willen alle kindjes die te vroeg geboren zijn, graag terug zien.
Ook ga ik mijn bevallingsdossier opvragen in de hoop dat ik meer duidelijkheid krijg over welke bacterie het nou was...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Elliot zo 21 okt 2012 - 21:02

Goeiemorgen!

Ik ben na een lang weekend van 4 dagen weer aan 't werk. Lekker druk dagje, want ik moet mijn werkzaamheden van deze hele week in drie dagen proppen omdat ik vanaf donderdag weer een lang weekend heb! Mijn moeder wordt donderdag 50, dus een feestje! Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! 281626781

Vanavond lekker rustig avondje, een beetje studeren voor de cursus op mijn werk en op de bank hangen.

Fijne dag!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 21:29

goedemorgen, nouwja goed F ligt hier het hele huis bij elkaar te krijsen omdat ie zich aan het verzetten is tegen z`n slaap pffff. Verder wordt het hier vandaag prachtig weer dus ik denk dat wij nog een fijne herfstwandeling gaan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Bliss zo 21 okt 2012 - 21:34

Môgge!

Vandaag is mijn eerste echte vakantiedag. Ik heb tot 10:00 uitgeslapen en ga nu ff lekker Criminal Minds kijken. Straks ga ik nog wat dingen op MP zetten, vacatures zoeken en misschien nog wat voor m'n werk doen. Vanavond ga ik sporten (body combat).

Fijne dag!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 21:42

Goedemorgen!

Ik ben aan het werk sinds 6u30. Moet vandaag tot 15u. Vanavond hebben we een afspraak bij de vroedvrouw i.v.m. de bevalling en de kraamperiode.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  ExpressoB zo 21 okt 2012 - 21:45

Bedankt .... Vriend gaat nu naar het ziekenhuis.
Ben er ook van slag van.... Ook erg geschrokken. Zijn vader laten ze nu bijkomen, hij werd in slaap gehouden.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Ibbeltje zo 21 okt 2012 - 23:37

Ibbeltje schreef:Goedemorgen,

Wat bedoel je met alternatieve stage op een KDV ?

Ik ben vandaag nog vrij. Straks naar een vriendin, later met vriend met de bus zodat hij weet hoe hij morgen moet gaan, ergens een keer hardlopen.


Fijne dag!

Met de bus vandaag gaat niet meer door.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Kowalski ma 22 okt 2012 - 0:06

Middag! Ik heb vanochtend mn eerste tentamen van deze periode gehad en heb m volgens mij echt ver*! Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! 1270000679

Baal er echt heel erg van want heb er keihard voor gestudeerd!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!! Empty Re: Is het nu al weer maandag? Goedemorgen!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum